بازدید 3362

ترافیک ۳۰ کیلومتری در ورودی گیلان

رئیس پلیس راهور استان گیلان با بیان اینکه بر اساس آخرین گزارش هم اکنون ترافیکی در مسیر ورودی گیلان از سمت محور رودبار به ۳۰ کیلومتر رسیده، گفت: محور رودبار گنجایش ورود یک‌باره این حجم از خودرو را ندارد، بنابراین مسافران تا اطلاع ثانوی از ورود به استان گیلان خودداری کنند.
کد خبر: ۱۱۹۲۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴ 14 September 2023

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک»، سرهنگ امیر طالبی در گفت‌وگو با ایسنا محور رودبار را پرترددترین محور ورودی به گیلان دانست و اظهار کرد: بر اساس آخرین گزارش هم اکنون ترافیکی در مسیر ورودی گیلان از سمت محور رودبار به ۳۰ کیلومتر رسیده که عبور این مسیر از لوشان به رودبار حدود ۸ ساعت به طول می‌انجامد.

وی تاکید کرد: مسافران باید زمان سفر خود را مدیریت کنند زیرا محور رودبار گنجایش ورود یک‌باره این حجم از خودرو را ندارد، بنابراین مسافران تا اطلاع ثانوی از ورود به استان گیلان خودداری کنند.

رئیس پلیس راهور استان گیلان با اشاره به تقارن تعطیلات ایام رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع)، شهادت حضرت امام رضا(ع) و تعطیلات آخر هفته، از رانندگان خواست که به‌دلیل ترافیک سنگین محورها برای پیشگیری از تصادفات احتمالی، نکات ایمنی و استراحت لازم را که ۱۵ دقیقه به ازای هر دو ساعت رانندگی است، فراموش نکنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست