بازدید 1929
رئیس منطقه خراسان بانک شهر خبر داد:

تسهیل و تسریع امور بانکی زائران حرم مطهر رضوی

رئیس منطقه خراسان بانک شهر، گفت: با هدف بهره مندی زائران رضوی از خدمات بانکی و رفع دغدغه های آنان در این حوزه، تمهیدات ویژه‌ای را در دستور کار قرار داده ایم.
کد خبر: ۱۱۹۲۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸ 13 September 2023

تسهیل و تسریع امور بانکی زائران حرم مطهر رضوی

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بانک شهر، سیدمحمدرضا ساداتی با تسلیت فرارسیدن رحلت نبی مکرم اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع)، گفت: تسهیل و تسریع امور بانکی زائران حرم مطهر رضوی در شعب، باجه ها، و پیشخوان های شهرنت شهر مشهد به صورت جدی در دستور کار قرار دارد.
وی با اشاره به عملکرد قابل قبول کارکنان بانک شهر در خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی، تصریح کرد: در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی بانک و با پیش بینی حضور تعداد زیادی از شهروندان به شهر مقدس مشهد، 15پیشخوان شهرنت و 14 شعبه و 14 باجه در این کلانشهر، در بالاترین سطح خدمت رسانی قرار دارند.
ساداتی با بیان اینکه پیشخوان های شهرنت بانک شهر به صورت تمام وقت در شهر مشهد خدمات کامل بانکی را ارائه خواهند داد، گفت: همچنین تلاش می کنیم با پول رسانی مستمر به خود پردازها تأمین وجوه نقد زائران به خوبی صورت پذیرد.
وی تاکید کرد: شعب بانک شهر در شهرهای مسیر تردد زائران به حرم رضوی نیز ضمن آمادگی کامل برای سرویس دهی به زائران، برنامه ریزی جهت پول رسانی و خدمات دهی مناسب دستگاه های خودپرداز به طور مستمر را در دستور کار دارند.
رئیس منطقه خراسان بانک شهر با بیان اینکه میزبانی شایسته از هموطنان را افتخاری برای خانواده بزرگ بانک شهر می دانیم، گفت: احساس مسئولیت همکاران و اراده آنان برای خدمت رسانی به زائران حرم رضوی نعمت بزرگی است، که همواره شکرگزار آن خواهیم بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست