بازدید 4610
۵

دستگیری اعضای باند آدم‌ربایی و تجاوز در بابل

رئیس کل دادگستری استان مازندران از انهدام باند آدم‌ربایی و تجاوز به عنف در شهرستان بابل خبر داد.
کد خبر: ۱۱۹۲۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹ 12 September 2023


به گزارش تابناک به نقل از برنا ، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق اکبری اظهار کرد: در پی گزارش تعدادی از شهروندان و وصول شکایت‌هایی از سوی هشت دختر و پسر، مبنی بر آدم‌ربایی با تهدید چاقو و قمه در پارک‌های سطح شهر، موضوع با دستور فوری دادستانی شهرستان بابل، مورد پیگیری قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری استان مازندران ادامه داد: طبق اطلاعات به دست آمده، متهمان، قربانیان خود را در پارک‌های شهر شناسایی و با ربایش آنها به زور و تهدید، ضمن خوراندن انواع قرص‌های بیهوشی و موادمخدر، اقدام به تجاوز به آنان و تصویربرداری از اعمال شنیع خود می‌کردند.

اکبری خاطرنشان کرد: در این راستا با دستور دادستان شهرستان، ضمن تشکیل پرونده و صدور دستور قضایی به ماموران، متهمان ردیف اول تا پنجم در مخفیگاه‌هایشان شناسایی و در بازجویی‌های اولیه به انجام رفتارهای یاد شده، خصوصاً تجاوز به دو نفر از خانم‌ها به صورت باندی و گروهی اقرار کردند.

وی تاکید کرد: متهمین همچنین در مخفیگاه خود با هدف ضربه به مکان‌های حساس نظامی و انتظامی و در راستای همسویی با جریان ضد انقلاب، در حال ساخت کوکتل مولوتوف و بمب دست‌ساز بودند که با صدور دستور فوری قضایی و هوشیاری ماموران دستگیر و با صدور قرار بازداشت موقت، جهت روشن شدن زوایا و ابعاد دیگر بزه‌های ارتکابی تحویل ضابطین شدند.

اکبری خاطرنشان کرد: تحقیقات جامعی برای کشف زوایای دیگر این پرونده ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۵
فقط اعدام
آخه چه ربطی به هم دارند
این وسط زور زدن این آشغال ها رو به مخالفین حکومت هم ارتباط بدن. این ها یه سری حروم خور آشغالن که باید اعدام بشن که هیچ ارتباطی به موافق یا مخالف بودنشون با حکومت نداره. لطفا این دو تا مساله رو قاطی نکنید
این قبیل جانورها باید اعدام بشن. دادگاه هم نیاز ندارند اگه راست میگین
همون وسط پارک شهر بابل اعدامشون کنید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست