بازدید 3218

تقدیر شورای هماهنگی بانک ها از خدمات ویژه بانک سپه به زائران اربعین حسینی

دکترعلیرضا قیطاسی دبیر شورای هماهنگی بانک‌ها ازخدمات دهی ویژه بانک سپه به زائران اربعین حسینی قدردانی کرد.
کد خبر: ۱۱۹۲۷۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴ 12 September 2023

تقدیر شورای هماهنگی بانک ها از خدمات ویژه بانک سپه به زائران اربعین حسینی

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه؛ دکترعلیرضا قیطاسی دبیر شورای هماهنگی بانک‌ها در نشست مشترک اعضای کمیسیون هماهنگی روابط عمومی بانک‌ها با روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران و ستاد اربعین حسینی، ازخدمات‌دهی ویژه بانک سپه به زائران اربعین حسینی تقدیر و تشکر کرد.

دبیر شورای هماهنگی بانک ها ضمن تشریح خدمات مختلفی که توسط نظام بانکی در ایام اربعین ارائه شد، با قدردانی از زحمات و تلاش‌های صورت گرفته گفت: امسال بانکها تمام تلاش خود را به کار بستند تا شاهد کمترین مشکل در خدمات دهی به زائران اربعین حسینی  باشیم.

وی همچنین با اشاره به  توزیع ارز زیارتی  توسط بانک سپه و دیگر بانک ها  با استفاده از پیام رسان های بله و روبیکا خاطرنشان کرد: این نوع خدمات چه به صورت حضوری و چه غیرحضوری باعث رضایتمندی مردم و زائران در این ایام شد.
لازم به ذکر است، بانک سپه برای تسهیل در ارائه خدمات بانکی و تامین وجه نقد مورد نیاز زائران اربعین حسینی علاوه بر‌ استقرار 37 دستگاه خود پرداز سیار خود در نقاط پرتردد مرزی استان های خوزستان‌، کرمانشاه و ایلام، 11 شعبه این بانک در استان های مذکور را نیز از ساعت  6 صبح تا 20عصر در خدمت زائران ابا عبدالله الحسین(ع) قرار داد و 111 شعبه بانک سپه در سراسر کشور تا 14 شهریور ماه نسبت به فروش ارز اربعین تا ساعت 18 هر روز اقدام کردند، همچنین فروش 24 ساعته ارز اربعین به صورت غیر حضوری و از طریق پیام رسان روبیکا نیز در این ایام توسط بانک سپه صورت گرفت. 
فعالیت موکب های بانک ها در مبادی مرزی و مسیر پیاده روی و توزیع میلیونها بطری آب معدنی از دیگر خدمات نظام بانکی به زائران اربعین حسینی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی