بازدید 4431
۹

سرگردانی مسافران هواپیمایی آتا در فرودگاه نجف

مسافران پرواز ۶۶۳۶ هواپیمایی آتا از مبدا نجف به تهران در شب اربعین مجبور به تحمل ساعت‌ها انتظار در فرودگاه نجف برای بازگشت به تهران شدند.
کد خبر: ۱۱۹۱۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۶ 06 September 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، مسافر پرواز ۶۶۳۶ نجف-تهران هواپیمایی آتا که روز گذشته مجبور به تحمل ساعت‌ها تاخیر در فرودگاه نجف برای بازگشت به تهران شد، در تماس با خبرگزاری ایرنا گفت: از ساعت ۴ بعدظهر روز گذشته در فرودگاه نجف حاضر شدیم تا برای پرواز ساعت ۷ شب هواپیمایی آتا به مقصد تهران آماده باشیم اما این پرواز با تاخیر طولانی انجام شد و در مدت زمان تاخیر نماینده آتا در فرودگاه نجف حاضر نبود و پاسخی هم برای مسافران نداشتند.

وی با اعلام اینکه تا ساعت ۲۳ شب گذشته به وقت نجف حتی تلفن‌های شرکت آتا هم پاسخ مسافران را نداد، گفت: در شب اربعین مسافران خسته از پیاده روی اربعین در فرودگاه نجف سرگردان بودند و بدتر اینکه ۲ بار با وعده پرواز ما را سوار هواپیما کرده و مجدد پیاده کردند.

این مسافر به خبرگزاری ایرنا می‌گوید: نهایتا بعد از ۲ بار مسافرگیری نافرجام، پرواز انجام و ساعت ۲ صبح در فرودگاه امام به زمین نشست اما مسافران تا ساعت‌ها به نشانه اعتراض از هواپیما پیاده نشدند و همچنان کسی پاسخگو نبود.

به گفته این مسافر بعد از مشارکت فرودگاه برای راضی شدن مسافران به خروج از هواپیما، در تماس یکی از مدیران هواپیمایی که نهایتا به امضای مدیرترمینال سلام فرودگاه امام رسید قرار بر آن شد تا کل مبلغ پرواز به حساب مسافران عودت داده شود و یک پرواز رفت و برگشت مشهد با اعتبار یکسال به مسافران داده خواهد شد.

به گزارش ایرنا «سهیل قیاسی» مدیرعامل هواپیمایی آتا سه هفته پیش در نشست خبری در پاسخ به ایرنا درباره اینکه چه تعهدی نسبت به عدم تکرار تاخیرهای مکرر در مراسم اربعین امسال دارید گفته بود: با هدف جلوگیری از تاخیرهایی که پیش‌تر در پروازهای آتا تکرار می‌شد یک هواپیمای ۱۶۰ نفره را به عنوان هواپیمای پشتیبان برای پروازهای اربعین اختصاص دادیم که بیسِ پروازی آن احتمالاً در فرودگاه امام خمینی و اگر پارکینگ فرودگاه امام ظرفیت نداشته باشد در مهرآباد است.

با این حال این شرکت هواپیمایی در مراسم اربعین امسال تاکنون چندین تاخیر بالای ۴ ساعت داشته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۹
این گلایه ها و باج گیری ها از زوار اباعبدالله بسیار بعیده....این زوار اگر در صحنه واقعی کربلا بودند چه می کردند؟!! در این شرایط تحریم بسیاری از شرکت های هواپیمایی در حال ورشکستگی هستند و این نوع باج گیری از آنها در شان عاشق اباعبدالله نیست!! باج گرفته شده را پس دهیدو استغفار کنید چون سفرتان زیارتی بوده نه سیاحتی!!!
پاسخ ها
حسین
| Germany |
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
واقعا دمت گرم.
پرواز تاخیر داره طبق قانون کنسل کن. اگه لوفتهانزا یا بریتیش همچین کاری کنند )حتی با احتمال نزدیک به صفر( طبق قانون شرکتهایدهواپیمایی ایکائو فقط ملزم به استرداد وجه در صورت کنسلی و طبق قوانین جمهوری اسلامی در صورت تاخیر بیش از ۲ ساعت بدون جریمه کنسل می شه و شرکت هواپیمایی مظف به تحویل میلن وعده مذیرایی می باشد...
آرمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
چون زائر امام هستند باید پدرشون دربیاد یعنی ؟؟؟ شما همون پرواز آنتالیا و بدرومتو بدون تاخیر برو بیاد ادای بچه مذهبی ام در نیار
هواپیمایی آتا در اوج فضاحت های خدمات پروازی است در پرواز دیروز با آتا مهمانداران اصلا وظایف خود را انجام نمی دادند، نه خوشامدی در ورود، نه پاسخ با سلام ، نه راهنمایی و نه پذیرایی کامل و . . . احساس می شد در صدد بدنام کردن بیشتر ایرلاین خود هستند، در اتوبوسی که پس از پرواز مسافرین را به سالن ترانزیت راهنمایی می کرد ؛ یک ترمز سخت اتوبوس یکی دو نفر از سالمندان را نقش زمین کرد.
تو را به خدا این اتفاقات پی گیری شود
تشویق و تنبیه باید باشد ....
آتا بدلیل بی کفایتی مدیران تیدیل به بدترین خط هوایی شده. من نمیدونم چرا مسئولین این خط هوایی را جمع نمی کنن. بدتر از تاخبر و بی برنامگی ، بی اعتنایی و بی احترامی است. خب تاخیر شد یک نفر را بفرست توضیح بده، بگه حدود تاخیر چقدره، یک آب معدنی بده دست مشتری. من دیدم مسافر همه پول هاش را خرچ کرده. گفته میرم سوار هواپیما میشم و اونطرف هم خانواده میان استقبال، پول نداره آب بخره، بعد ساعت ها در فرودگاه معطل پرواز میشه. اینها همه ار ضعف و بی تجریگی و ... مدیران جدید است.
هواپیمایی آتا یک شرکت شارلاتان به تمام معناست هنوز خسارت پرواز 1401/12/26 به مقصد مشهد رو نداده همش بهانه بهانه آخرش هم گفت برین جزو باشگاه مشتریان بشیین تا تخفیف در پرواز بعدی بدیم بهتون . ما اگه نخایم پروازی جایی بریم چکار کنیم . گفتم تا دلتون به وعده های آتا خوش نباشه .
این قضیه چه ربطی به حضرت اباعبدالله... (ع) و سفز زیارتی دارد شرکت‌های هواپیمایی که توانایی مدیریت مجموعه شان راندارند چرا تاسیس می‌شوند چرا مردم باید هم هزینه کنند وهم چوبش رابخورند آنها حق دارند در قبال هزینه ای که می پردازند خدمات بهینه دریافت کنند.
راهپیمایی اربعين نمیتواند قابل مقایسه با مراسم حج شود. درحج مردم‌ از سراسر دنیا با هزینه‌های شخصی بزیارت خانه‌ خدا می‌روند و در راهپیمایی اربعين با ریخت و پاش دولتی و حیف و میل بسيار و سرگردانی مردم‌ انجام‌ میشود.
ترا به خدا بی کفایتی و عدم مدیریت خودرا به شهدای کربلا نچسبانید اینها لایتچسبک است
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست