بازدید 2199
۱

وین: خرید گاز روسیه حیاتی است

کارل نهمر صدر اعظم اتریش گفت: خرید گاز از روسیه برای ما ناخوشایند اما از نظر تأمین امنیت انرژی‌مان، امری حیاتی است.
کد خبر: ۱۱۹۱۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۳ 05 September 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از اسپوتنیک، نهمر افزود: اولویت شماره یک ما امنیت تامین انرژی است و اگر این امر مختل شود، کل سیستم ما مختل می‌شود و تولید و تامین انرژی برای مردم نیز مختل خواهد شد.

وی با تاکید براینکه ما قبل از هر چیز در مورد تضمین امنیت تامین انرژی صحبت می‌کنیم، گفت: خرید گاز از روسیه ناخوشایند و از نظر اخلاقی خوب نیست اما واقعیتی است که باید آن را بپذیریم و وظیفه من به عنوان صدراعظم اتریش این است که این کار را انجام دهم.

نهمر در ادامه با اشاره به اینکه اتریش از اوایل سال ۲۰۲۲ شروع به کاهش وابستگی خود به واردات انرژی از روسیه کرده است، افزود: ما در تلاش هستیم تا تامین انرژی از طریق آلمان و ایتالیا را افزایش دهیم تا بتوانیم منابع بیشتری در فهرست تامین‌کنندگان انرژی خود داشته باشیم.

صدر اعظم اتریش یادآور شد: شرکت نفت و گاز اتریشی او ام وی (OMV) تا سال ۲۰۴۰ با شرکت گازپروم (غول انرژی روسی فعال در زمینه‌های اکتشاف، تولید، حمل و نقل، ذخیره سازی، پالایش و بازاریابی گاز طبیعی، میعانات گازی و نفت خام) قراردادهای تامین گاز دارد و لغو این قراردادها برای اتریش هزینه زیادی در پی خواهد داشت.

به نوشته اسپوتنیک، آلفرد استرن مدیرعامل شرکت نفت و گاز اتریشی او ام وی در ماه جولای گفت که این شرکت به خرید گاز خود از روسیه ادامه خواهد داد و علی‌رغم دریافت قراردادهای جایگزین از سوی منابع دیگر برای تامین نیازهای واردات انرژی اتریش، هیچ برنامه‌ای برای فسخ قرارداد بلندمدت خود با شرکت گازپروم روسیه ندارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
کارل نهمر صدر اعظم اتریش گفت: با تاکید براینکه ما قبل از هر چیز در مورد تضمین امنیت تامین انرژی صحبت می‌کنیم، گفت: خرید گاز از روسیه ناخوشایند و از نظر اخلاقی خوب نیست اما واقعیتی است که باید آن را بپذیریم و وظیفه من به عنوان صدراعظم اتریش این است که این کار را انجام دهم.
خرید گاز از روسیه اخلاقی نیست پس چرا می خرید؟ منافع شما حتی مقدم بر اخلاق مورد قبولتان است اتریش خودش منابع نفت و گاز داره چرا این کار رو میکنه؟ چون خیانت به همپیمانان وقتی که پای منافع درمیانه در خون اروپایی هاست.
شما اروپایی ها حتی به خودتان هم رحم نمی کنید
بیچاره ملت هایی که به حمایت های شما اطمینان می کنند و روی دیوار شما یادگاری می نویسند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست