بازدید 3435

دستبند پلیس بر دستان قاتل مجروح در بیمارستان

کد خبر: ۱۱۹۱۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۷ 03 September 2023

فردی که جوان۳۳ساله ای را با همدستی خواهرهمسر مقتول در یک نزاع وحشتناک با ضربات چاقو به قتل رسانده بود،با پیگیری های پلیس آگاهی استان کرمان دستگیر شد.

به گزارش خراسان، رئیس پلیس آگاهی استان کرمان در تشریح جزئیات این حادثه هولناک اظهار کرد:به دنبال اعلام گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره قتل در جاده کوهپایه–کرمان،بی درنگ نیروهای دایره مبارزه با قتل و کارشناسان اداره تشخیص هویت، راهی محل کشف جسدشدند و در شانه خاکی جاده با پیکر مردی جوان روبه رو شدندکه آثار ضرب و جرح بر بدن او مشهود بود.

سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی افزود:ماموران در ادامه درکنار پیکر قربانی،یک قبضه اسلحه کلت کمری و یک اسپری گاز اشک آورکشف کردند.

وی بیان کرد:کارآگاهان پلیس آگاهی در تحقیقات اولیه خود ضمن شناسایی هویت مقتول به منظور دستیابی به علت و انگیزه قتل،باخبر شدندکه مقتول با یکی از اقوام خود اختلافات خانوادگی شدیدی داشته است که وی (مظنون به قتل) به علت اصابت گلوله در یکی از بیمارستان های کرمان بستری است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی به محض اطلاع از ماجرا،به بیمارستان مدنظر عزیمت کردند و  تحقیقات تکمیلی از مظنون انجام شد.

متهم با همدستی خواهر همسر مقتول و با انگیزه اختلافات قبلی به قتل اقرار و اعتراف کرد که پس از شروع درگیری ابتدا مقتول به سمت وی شلیک کرده و در ادامه با همکاری خواهر همسر  مقتول با ضربات چاقو او را به قتل رسانده و از صحنه جنایت  گریخته اند.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: با همکاری قاتل،مخفیگاه خواهر همسر مقتول در کرمان شناسایی شد که  پس از دستگیری و تکمیل تحقیقات،متهمان  با صدور قرار قضایی روانه زندان شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی