بازدید 4083
۳

موج بازگشت زوار و ترافیک سنگین محورهای کرمانشاه

رییس پلیس راه استان کرمانشاه از ترافیک سنگین، اما روان در محورهای استان در موج بازگشت زوار خبر داد.
کد خبر: ۱۱۹۰۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸ 02 September 2023

به گزارش «تابناک»، سرهنگ کیخسرو دستغیب در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به شروع موج بازگشت زوار گفت: در حال حاضر حجم ترافیک در محورهای رفت و برگشت زوار با هم برابر شده و هر روز بر موج بازگشت زوار افزوده می شود.

وی افزود: برآورد می شود از امروز شاهد افزایش بیش از پیش ترافیک در مسیرهای بازگشت زوار باشیم.

به گفته رییس پلیس راه استان کرمانشاه در حال حاضر در محورهای رفت و برگشت زوار ترافیک سنگین، اما روان است.

دستغیب با اشاره به افزایش دو برابری تردد از مرز خسروی نسبت به اربعین سال گذشته گفت: در همین راستا حجم ترافیک هم در محورهای تردد زوار نسبت به اربعین سال گذشته دو برابر شده است.

این مسئول در اداماه با اشاره به کاهش ۵۵ درصدی تصادفات منجر به فوت در اربعین امسال گفت: هم چنین خوشبختانه طی این مدت تصادفات جرحی ۱۷ درصد و تصادفات خسارتی هم ۳۳ درصد کاهش داشته است.

دستغیب با بیان اینکه عمده تصادفات در موج بازگشت زوار رخ می‌دهد، گفت: طبق تجربه سنوات گذشته متاسفانه عمده تصادفات به علت خستگی و خواب آلودگی رانندگان در موج بازگشت زوار رخ می دهد، بنابراین توصیه اکید این است که زوار حتما برنامه بازگشت خود را زمانبندی کرده و از رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی به طور جد اجتناب کنند.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: در طول مسیر بازگشت موکب‌ها فعالیت دارند و توصیه می شود رانندگان حتما بعد از دو ساعت رانندگی در یکی از این موکب ها توقف کرده و استراحت کنند.

وی افزود: هم چنین توصیه می شود زوار از هرگونه عجله و شتاب برای بازگشت خودداری کرده و از سرعت و سبقت غیرمجاز در مسیر به طور جد اجتناب کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
همه ماشینا سفید
اگر اربعین خوبه چرا برمیگردن
بنده امروز شاهده این ترافیک سنگین بودم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست