بازدید 1588
۱

کاهش ۱۰ تا ۱۵ درصدی قیمت انواع روغن‌نباتی

مدیرعامل سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان از کاهش ۱۰ تا ۱۵ درصدی قیمت انواع روغن‌نباتی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۹۰۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۸ 31 August 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، حسین فرهیدزاده با اشاره به تصمیم کارگروه تنظیم بازار برای کاهش قیمت انواع روغن نباتی افزود: بر اساس پیشنهاد سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و انجمن صنفی صنایع روغن نباتی ایران به دنبال روند کاهشی نرخ جهانی روغن‌خام و همچنین نرخ فروش انواع روغن‌خام از سوی وزارت جهادکشاورزی (شرکت بازرگانی دولتی ایران) کاهش قیمت روغن نباتی اعمال می‌شود.

رئیس سازمان حمایت اشاره کرد: بنا به تصمیمات کارگروه تنظیم بازار، قیمت مصرف‌کننده انواع روغن‌نباتی نیمه‌جامد و مایع در بسته‌بندی‌های مختلف در دامنه ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش خواهد یافت.

وی تاکید کرد: همه کارخانجات ملزم به کاهش قیمت بوده و ادارات کل صنعت، معدن و تجارت ۳۱ استان موظفند به منظور جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی، ضمن نظارت بر رعایت قیمت‌های مندرج در سامانه ۱۲۴، کنترل لازم برای فروش موجودی‌های کارخانجات و حلقه‌های توزیع (شرکت‌های پخش، عمده‌فروشی‌ها، خرده‌فروشی‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، مجازی و غیره) با قیمت‌های جدید را داشته و با هرگونه تخلف بر اساس قوانین و مقررات جاری کشور برخورد قانونی کنند.

وی درباره روغن‌های فعلی موجود در سطح بازار با قیمت‌های قدیم نیز اعلام کرد: برای این روغن‌ها باید تخفیفات لازم برای مصرف کنندگان در نظر گرفته شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
والا بخدا این اسمش کاهش نیست.. وقتی 100 درصد گرون میشه بعد 10 درصد میاد پایین بهش نمیگن کاهش... بهش میگن افزایش 90 درصدی...
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی