بازدید 3491
۱

فدراسیون: نتایج تیم متخلف از سقف بودجه ۳بر۰

کد خبر: ۱۱۹۰۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵ 30 August 2023

نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید نتایج برخی تیم‌ها به‌دلیل دور زدن قانون، سه بر صفر خواهد شد

به گزارش تابناک ورزشی؛ فدراسیون فوتبال با توجیه اینکه تیم‌ها زیر بار بدهی به بازیکنان‌شان بابت قراردادهای سنگین نروند، قانون سقف بودجه را تصویب کرد اما برخی تیم‌های لیگ‌برتری نه‌تنها از چنین قانونی تبعیت نکردند بلکه به‌طرقی از خلأ قانونی به بهترین شکل ممکن استفاده کرده و قرارداد نجومی بازیکنان خود را به شکلی اعجاب‌بر‌انگیز ثبت کردند.

حالا نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال با قاطعیت می‌گوید پرونده یکی، دوتیم لیگ‌برتری در دست بررسی است و اگر ثابت شود که آنها قانون بودجه را دور زده‌اند قطع‌به‌یقین دیدارهای آنها سه بر صفر به‌سود رقبا خواهد شد.

قنبرزاده درمورد نامه یکی از نهادهای نظارتی به فدراسیون فوتبال درمورد باشگاه سپاهان تاکید کرد: «در جریان نامه هستم اما به‌دلیل محرمانه‌بودن، عرف اداری و اخلاق حکم می‌کند، عمومی نکنیم. نفیاً، اثباتاً و اصالتاً چیزی را تأیید یا رد نمی‌کنم. با سازمان لیگ دومکاتبه شده و حتی درمورد یک بازیکن ایرانی، خود ما را زیر سوال بردند. گفتند چرا سازمان لیگ کنترل نکرده است. بازیکنی در یکی از باشگاه‌ها داشتیم که قراردادش ریالی بوده اما گفتند هرچه نرخ ارز تغییر پیدا کرد، مبلغ قراردادش افزایش پیدا کند. اخلاقی نیست اسم باشگاه را بیاوریم اما موضوع در دست پیگیری است.» با پیگیری خبرنگار روزنامه هم‌میهن مشخص شده که این دروازه‌بان که اتفاقاً بازیکن قابل اتکایی نیز هست، در قراردادش قیدشده، تا زمانی که دلار 50هزار تومان باشد این بازیکن به‌صورت دلاری مبلغ قراردادش را دریافت می‌کند اما به‌محض افزایش نرخ دلار از 50هزار تومان، قرارداد این دروازه‌بان نیز به‌صورت پلکانی افزایش خواهد یافت. از دیگر تخلفاتی که سازمان بازرسی در حال بررسی است، موضوع یکی دیگر از بازیکنان تیم متمول صنعتی است که خود بازیکن قراردادی پنج میلیاردی بسته و همسرش که در همان باشگاه اما نه در تیم فوتبال، حضور دارد با قراردادی پانزده میلیاردی باعث شده تا چالش‌جدی برای این باشگاه به‌وجود بیاید.

فدراسیون: نتایج تیم متخلف از سقف بودجه ۳بر۰

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱
حالا که استقلال رو از دور خارج کردن میخوان سپاهان رو هم وارد حاشیه کنن تا بولینگ عبده راحتتر قهرمان شه . اگه درست میگین به قرارداد نود میلیاردی بیرانوند و شصت میلیاردی یاسین سلمانی ورود کنین
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم