بازدید 4777

عملیات ضربتی ماموران «نوپو» علیه دو قاتل فراری

ماموران نوپو با رصد اطلاعاتی، مخفیگاه این دو قاتل را در شیراز شناسایی می‌کنند و صبح امروز عملیات ضربتی دستگیری آن‌ها اجرا می‌شود؛ در این عملیات هر دو قاتل با پلیس درگیر می‌شوند و به سمت نیرو‌های نوپو شلیک می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۹۰۳۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴ 30 August 2023

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، دو قاتل فراری که پس از ارتکاب قتل در استان قم به استان فارس فرار کرده و در آنجا مخفی شده بودند صبح امروز در عملیات دستگیری بعد از درگیری مسلحانه با مأموران نوپو، از پای درآمدند.

 قاتلان که در استان قم مرتکب قتل شده بودند بعد از اینکه توسط پلیس شناسایی و تحت رصد و دستگیری قرار گرفتند، توانسته بودند از استان قم فرار کنند و در منزل دخترخاله یکی از قاتلان در یکی از شهر‌های استان فارس مخفی شوند.

یکی از قاتلان در یک درگیری با اسلحه "کلت کمری" عامدانه به سمت برادر و همسر خود شلیک می‌کند؛ در این درگیری همسر این قاتل جان خود را از دست می‌دهد و برادرش زنده می‌ماند، اما بر اثر شدت خونریزی به کما می‌رود و بر اساس گفته پزشکان وضعیت جسمی مناسبی هم ندارد.

این قاتل بعد از ارتکاب قتل با دوستش ـ که او هم قاتل فراری و از اشرار سابقه‌دار شهر بوده ـ بعد از اینکه متوجه می‌شوند توسط پلیس شناسایی و تحت رصد و دستگیری قرار گرفته‌اند از قم به سمت شیراز فرار می‌کنند تا در خانه دخترخاله خود مخفی شوند.

ماموران نوپو با رصد اطلاعاتی، مخفیگاه این دو قاتل را در شیراز شناسایی می‌کنند و صبح امروز عملیات ضربتی دستگیری آن‌ها اجرا می‌شود؛ در این عملیات هر دو قاتل با پلیس درگیر می‌شوند و به سمت نیرو‌های نوپو شلیک می‌کنند و قصد فرار داشتند که ماموران نوپو با قانون به کارگیری سلاح به سمت آن‌ها شلیک می‌کنند و هر دو قاتل کشته می‌شوند.

در پاکسازی مخفیگاه این قاتلان سه خشاب پُر هم کشف و ضبط شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی