بازدید 5555

برنامه‌های موکب عترب ابی تراب در شهر کربلا

از جمله مواکب پرجمعیتی که در روز‌های منتهی به اربعین حسینی میزبان هزاران زائر حرم اباعبدالله (ع) است، موکب عترت ابی تراب است، موکبی که در خیابان احمد وائلی شهر کربلا واقع است.
کد خبر: ۱۱۹۰۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۴ 28 August 2023

برنامه‌های موکب عترب ابی تراب در شهر کربلا

به گزارش «تابناک»، "علی قنبرلو" مسئول فضای مجازی موکب عترت ابی تراب در مورد این موکب و خدمات فرهنگی رفاهی آن به خبرنگار ما گفت: موکب عترب ابی تراب مدت هشت سال است که به صورت سالانه در ایام منتهی به اربعین در خدمت زائرین کربلای معلی است.
وی افزود: در این موکب پذیرش زائر به صورت ۴۸ ساعته صورت می‌گیرد و هر زائر می‌تواند با ارائه گذرنامه خود کارت میهمان گرفته و به مدت ۲ روز در این موکب اسکان پیدا کند.
قنبرلو با اشاره به اینکه ظرفیت اسکان این موکب ۴۵۰۰ نفر است، ادامه داد: موکب عترب ابی تراب دارای ۱۱۳ نفر خادم ویژه متخصص و ۱۱۰ خادم ویژه خدمات است که همه این نفرات با نظارت مستقیم هیاتی سه نفره مشغول خدمات رسانی به زائران هستند.

تعداد بازدید : 372


وی پیرامون خدمات فرهنگی این موکب گفت: حجه الاسلام و المسلمین رفیعی از ۶ شهریور تا ۱۰ شهریور و حجه الاسلام و المسلمین مسعود عالی از ۱۱ شب تا ۱۴ شهریور در این موکب سخنرانی خواهند داشت و نیز مداحان اهل بیت (ع) "علی انسانی" و "سیدمهدی میرداماد" نیز بعد از نماز مغرب و عشاء مداحی می‌کنند.

تعداد بازدید : 373


این گزارش حاکی است، موکب ابی تراب در فضایی به بزرگی ۶ هزار متر مربع با ۳۰ کولرآبی و گازی خنک می‌شود و همچنین دارای یک درمانگاه مجهز برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست