بازدید 2024

ارئه 30 مقاله در ششمین کنگره ملی تاریخ دانان ایران

کد خبر: ۱۱۸۹۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸ 28 August 2023

30 مقاله علمی در ششمین کنگره ملی تاریخ دانان ایران با موضوع «تاریخ صنعت و صنعتگران ایرانی، از صنایع دستی دیروز تا کارخانه های امروز»  طی دو روز ارائه خواهد شد.

به گزارش ستاد خبری ششمین کنگره ملی تاریخ دانان ایران دکتر امیرحسین حاتمی، دبیر علمی این کنگره با اعلام این مطلب گفت: این مقالات از میان 110 مقاله ارسالی به دبیرخانه کنگره توسط کمیته علمی انتخاب شده اند که در قالب شش پنل تخصصی در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین به صورت شفاهی ارائه می شوند.

وی گفت: یکی از پنل های تخصصی این کنگره ویژه تاریخ صنعت و صنعتگران قزوین است که در روز هشتم شهریور ماه با مشارکت محققان دانشگاهی و تاریخ پژوهان قزوینی برگزار خواهد شد.

دبیر علمی ششمین کنگره ملی تاریخ دانان ایران درباره رویدادهای جنبی این کنگره علمی گفت: همزمان با این کنگره مراسم نکوداشت استادان قزوینی پیشکسوت تاریخ، مرحوم آقایان دکتر احسان اشراقی و دکتر ناصر تکمیل همایون در روز نهم شهریور همزمان با گرامیداشت روز قزوین برگزار خواهد شد.

دکتر حاتمی افزود: کارگاه روش های نوین تدریس ویژه دبیران تاریخ آموزش و پرورش استان قزوین از دیگر برنامه های جانبی پیش بینی شده در این کنگره است.

گفتنی است ششمین کنگره ملی تاریخ دانان ایران با موضوع «تاریخ صنعت و صنعتگران ایرانی، از صنایع دستی دیروز تا کارخانه های امروز» در روزهای هشتم و نهم شهریورماه توسط انجمن ایرانی تاریخ با همکاری دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار می شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی