بازدید 3370
۲

بزرگراه آزادگان پاتوق معتادان متجاهر شده است

مدیر عامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از اجرای طرح ویژه ساماندهی معتادان متجاهر در اطراف بزرگراه آزادگان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۹۹۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴ 28 August 2023

به گزارش تابناک، احمد احمدی صدر با اعلام خبر اجرای طرح ساماندهی معتادان متجاهر، تصریح کرد: بزرگراه آزادگان به شکل کمربندی پایتخت، در مسیر شرق به سمت جنوب و در ادامه در مسیر غرب و شمال غربی تهران امتداد دارد که علاوه بر محل تلاقی چندین بزرگراه، در امتداد آزاد راه های تهران_ مشهد، تهران_ ساوه، تهران_ قم، تهران_ کرج و تهران _ شمال قرار گفته است.

او با بیان اینکه بزرگراه آزادگان با مساحت گسترده محیطی، منجر به شکلگیری پاتوق معتادان متجاهر شده است، افزود: اجرای طرح ساماندهی معتادان متجاهر در این محور بزرگراهی، با همکاری شهرداری های مناطق مختلف از جمله ۱۸، ۱۹، ۲۱، ۲۲ و غیره انجام می شود که اجرای این طرح ساماندهی از منطقه ۱۸ آغاز می شود.

احمدی صدر با اشاره به تردد بسیار خطرناک و خطر آفرین معتادان متجاهر در بخش میانی بزرگراه و حدفاصل گاردریل های وسط این مسیر طولانی گفت: متاسفانه معتادان متجاهر برای اینکه در این محیط به شکل دسترس ناپذیر تردد و اقدام به مصرف مواد مخدر کنند، در گاردریل های میانی بزرگراه آزادگان اسکان می یابند که همین مسئله باعث شده ساماندهی این افراد در این نقطه با خطر و سختی مواجه شود. از همین رو اقداماتی در نظر گرفته شده است.

وی همچنین افزود: با همکاری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران در تلاشیم نقاط بی‌دفاع شهری در بخشی از بزرگراه آزادگان را رفع کنیم تا شاهد کاهش آسیب های اجتماعی در این مسیر باشیم.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی گفت: همکاران سازمان در گشت‌های فوریتی به طور مداوم در حال گشت زنی در محور بزرگراه آزادگان هستند تا در صورت مشاهده افراد بی خانمان و معتادان متجاهر، این افراد دچار آسیب‌های اجتماعی را به مراکز تخصصی هدایت کنند.

 

همشهری آنلاین

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
چنانچه اعتیاد بیماری و معتاد بیمار قلمداد و اعلام نمیشد و برخورد شدید با قاچاقچیان و معتادان صورت میگرفت شاهد گستردگی و کاهش سن اعتیاد به 10 سال نبودیم. ولی خب شاید ...
امام علی، نیایش و همت هم همین وضعیت است.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست