بازدید 4193

دستور فوری ابراهیم رئیسی به بانک ها

رئیس‌جمهور با بیان اینکه بانک‌ها در پرداخت تسهیلات مسکن نقش مهمی دارند، بر این نکته تاکید کرد که بانک ها باید به صورت خاص تسهیلات بخش مسکن را پرداخت کنند زیرا این تسهیلات جزو تکالیف جدی است.
کد خبر: ۱۱۸۹۸۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵ 27 August 2023

به گزارش تابناک، ایرنا نوشت: سید ابراهیم رئیسی روز یکشنبه و در آیین واگذاری بیش از یکصد هزار واحدمسکونی در سراسر کشور با گرامیداشت هفته دولت و یاد و نام شهیدان باهنر و رجایی گفت: هفته دولت طبیعتا باید عملکردها و اقدامات دولت به مردم عزیز گزارش شود و از طرفی نگاه های که مردم نسبت به دولت دارند و توقعات و انتظاراتی که از دولت و دولتمردان دارند بتواند جامعه عمل بپوشاند.

رئیسی گفت: از نیازهای جدی کشور و مردم در شهر و روستا مسکن است. از ابتدای دولت تاکید کردیم که مساله مسکن در اولویت است. تلاش وزارت راه و شهرسازی و تمام واحدهای همکار همه مجموعه هایی که برای ساخت مسکن مساعدت کنند.

رئیس جمهور ادامه داد: مسکن به عنوان اقتصاد پیشران که می تواند تولید را در کشور فعال کند و بخش های مختلفی را راه اندازی کند و شغل مستقیم و غیر مستقیم ایجاد کند، موضوع با اهمیت است و از همه مهمتر نیاز جدی خانواده هاست.

رئیسی با بیان اینکه سهم مسکن و اجاره مسکن در سبد خانواده بالاترین سهم است، اظهار داشت: مسکن سازی در کشور یا کمک کردن یا پرداخت تسهیلات و اخذ مجوز و تامین زمین دغدغه جدی مردم را کاهش می دهد. مسکن به عنوان یک پیشران اقتصادی هر جا فعال می شود همراه با آن تولیدات مختلف راه می افتد.

رئیس جمهور با بیان اینکه کاری که امروز در وزارت راه و شهرسازی انجام می‌شود، کار گسترده‌ای است افزود: با همکاری استانداران، فرمانداران و همه مسئولان در سراسر کشور گام‌هایی برداشته شده که آثار آن در حال مشخص شدن است.

رئیسی با قدردانی از تلاش دست اندرکاران برای تامین مسکن مردم و افتتاح بیش از ۱۰۰هزار پروژه نهضت ملی مسکن در کشور، آن را موجب مباهات و خرسندی دانست و از مسئولان بخش مسکن خواست این نهضت را با همین قوت و قدرت دهند تا کسانی که فاقد مسکن هستند، بتوانند از مسکن مناسب برخوردار شوند.

رئیس جمهور به همکاری وزارت راه و شهرسازی با نهادها و دستگاه های دیگر برای تسریع در ساخت مسکن اشاره کرد و گفت: با پرداخت تسهیلات، احیای بافت های فرسوده و پروژه های خودمالکی، آنها هم توانستند در این نهضت سهیم باشند.

رئیسی یادآور شد: این نهضت فراگیر با همکاری وزارت راه و شهرسازی، سایر بخش ها و نیز بانک ها انجام شده است.

وی با بیان اینکه بانک‌ها در پرداخت تسهیلات مسکن نقش مهمی دارند، بر این نکته تاکید کرد که بانک ها باید به صورت خاص تسهیلات بخش مسکن را پرداخت کنند زیرا این تسهیلات جزو تکالیف جدی است.

رئیسی ابراز امیدواری کرد که به همت همه دولتمردان و مسئولان، نهضت ساخت مسکن در کشور تداوم یابد و مردم هر روز شاهد یک گشایش در زندگی خود باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۳
دوباره دستور فوری؟؟؟!!! این دستورها کجا تاثیر دارد؟!! خودرو و مسکن و... که گوش ندادند حالا ببینیم بانکها چکار میکنند؟؟!! فعلا وزیر صمت با ماشین برقی همه را مشغول کرده است؟؟!1
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
ولا منم دوست دارم بدونم !!!!! کجای بانکها تاثیر گذار هست
قبل از ناهار خوردن این حرفارو زده یا بعد از خوردن ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
احتمالا بعد از ناهار !!!!!!!!!چون قبل از ناهار بانکها خودشان انجام میدن!!!!!!!!! ولی بعد از ناهار تنبل میشن !!!!!!!!!!و بیخیال دستور فوری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
از اونجایی که قید فوریت رو داره احتمال قوی قبل از ناهار بوده و الا دستورات بعد از ناهار قید فوریت ندارن تا وعده شام که باز قید فوریت به دستورات قبل از شام اضافه میشه
هر گاه وضعیت معیشتی مردم ، کسب و کارها و شاخص های اقتصادی ، به میزان مرداد ماه سال 1400 رسید ، آنگاه میتوان حرف شما را تایید کرد . در غیر اینصورت لطفا" سکوت را پیشه و نمک بر زخم مردم نپاشید که دل مردم خون است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
بله دل مردم از دوران حسن کلیدساز تا حالا خونه
خواب تشریف دارن
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
باید وام به کسی که مسکن ندارد داده شود، نه کسانی که چند مسکن دارند ولی وام های میلیاردی می گیرند.
باز هم دستور! سلطان دستورهای فوری!
دستور دستور دستور دستور . . . . . . . . ور ! بس است بابا . یک بار هم بپرسید چه شد آن دستوری که دادم ؟
همش دستور ، دستور ، دستور !!!!!!!!!!!!!!!!!!! حالمون بهم میخوره از این همه دستور بی اقدام
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی