بازدید 3747

رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا تعلیق شد

رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا به خاطر رفتار خارج از عرفش از سوی فیفا تعلیق شد.
کد خبر: ۱۱۸۹۷۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۷ 26 August 2023

به گزارش تابناک به نقل از  میزان - فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در بیانیه‌ای اعلام کرد ایوان پالاسیو، رئیس کلمبیایی کمیته انضباطی این نهاد با استفاده از اختیاراتش، لوئیس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا را با حکمی موقت و برای ۹۰ روز تا بررسی پرونده انضباطی وی، از تمام فعالیت‌های فوتبالی در سطح ملی و بین‌المللی محروم کرده است.

چندی پیش رفتار خارج از عرف روبیالس با کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان اسپانیا در جریان مراسم اهدای مدال جام جهانی فوتبال بانوان که موفق به کسب عنوان قهرمانی شده بود، خبرساز شده بود.

در بیانیه کمیته انضباطی فیفا آمده است: خورخه ایوان پالاسیو، رئیس کمیته انضباطی فیفا با اختیاراتی که طبق ماده ۵۱ اساسنامه انضباطی فیفا به او اعطا شده است، امروز تصمیم گرفته است که موقتاً تمام فعالیت‌های فوتبالی روبیالس را در سطح ملی و بین‌المللی تعلیق کند. این حکم از امروز و به مدت ۹۰ روز لازم الاجرا است. همچنین آقای لوئیس روبیالس در این مدت به صورت مستقیم یا غیرمستقیم اجازه برقراری هیچ گونه تماس یا ارتباطی را با جنیفر ارموسو یا نزدیکان او ندارند. این حکم درباره تمامی اعضا و کارکنان فدراسیون فوتبال اسپانیا نیز صدق می‌کند و آن‌ها نیز با واسطه یا بدون واسطه اجازه ارتباط با بازیکن تیم ملی بانوان اسپانیا و نزدیکان او را ندارند. حکم صادر شده برای اجرا به فدراسیون فوتبال اسپانیا و اتحادیه فوتبال اروپا ابلاغ شده است. فیفا تا پایان فرایند دادرسی و صدور حکم نهایی هیچ اطلاعیه دیگری در خصوص این پرونده منتشر نخواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست