بازدید 2258
۲

ساماندهی آسیب‌های اجتماعی تهران مدل‌سازی می‌شود

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به انتخاب شهردار تهران به عنوان نماینده ویژه رئیس‌جمهور در ساماندهی آسیب‌های اجتماعی، گفت: عملاً ظرفیت هیئت دولت به صورت روان در اختیار مدیریت شهری و کشور گذاشته شده است؛ چرا که رئیس جمهور در تلاش است ساماندهی آسیب‌های اجتماعی تهران را در کشور مدل‌سازی کند.
کد خبر: ۱۱۸۹۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۰ 23 August 2023

به گزارش «تتابناک»، پرویز سروری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اینکه انتخاب شهردار به عنوان نماینده ویژه رئیس‌جمهور اتفاقی است که کمتر در مدیریت شهری شاهد آن بوده‌ایم، اظهار کرد: کمتر این اتفاق افتاده که شهردار ظرفیت دولت را برای انجام مأموریت‌های شهری در استخدام بگیرد و این نگاه جامع رئیس‌جمهور به آسیب‌های اجتماعی و اهتمام جدی برای هم‌افزایی ملی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی را نشان می‌دهد.

وی ضمن قدردانی از رئیس جمهور برای انتخاب شهردار تهران به عنوان نماینده ویژه در آسیب‌های اجتماعی، خاطرنشان کرد: ظرفیت بزرگ دولت برای رفع این آسیب‌ها به کار گرفته شده و از سویی دیگر دست شهردار برای تصمیم‌گیری در این حوزه نسبت به گذشته بازتر شده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شهردار تهران علاوه بر عضویت در هیئت دولت به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور امور را پیگیری خواهد کرد، یادآور شد: با این حکم، دیگر نیازی نیست شهردار برای هر موضوعی از طریق سیستم اداری ارتباط برقرار کند.

وی تأکید کرد: عملاً می‌توان گفت که ظرفیت هیئت دولت به صورت روان در اختیار مدیریت شهری و کشور گذاشته شده است؛ چراکه رئیس جمهور در تلاش است ساماندهی آسیب‌های اجتماعی تهران را در کشور مدل‌سازی کند.

سروری با اشاره به تجربه شهرداری تهران در بحث آسیب‌های اجتماعی و اقدامات مؤثر مدیریت شهری در این زمینه، تصریح کرد: اقدام مشترک بین شهرداری و دولت و ظرفیت بزرگی که تهران امروز به آن مزین شده نوید و چشم انداز خوبی را نشان می‌دهد و امیدواریم شهردار تهران حداکثر استفاده را از این نمایندگی داشته باشد

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
چه عنوان خوب و خنده داری! تمام خیابان ها پر شده از کارتون خواب و معتاد که علنی مصرف می کنند , خرید و فروش می کنند , مزاحم میشن , و .... تازه دنبال مدل سازی ساماندهی هستید!
بابا مدلسازی کارت درسته
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی