بازدید 3241

هلاکت عامل حمله تروریستی به منطقه زینبیه سوریه

یک عنصر تروریست که در انفجار منطقه زینبیه در دهم محرم نقش داشت و در سوریه تحت تعقیب بود، در ضاحیه جنوبی بیروت به هلاکت رسید.
کد خبر: ۱۱۸۸۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴ 19 August 2023

به گزارش­ ­«تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از تلویزیون المیادین، یک تروریست تحت تعقیب در جریان عملیات نیرو‌های حزب الله در ضاحیه جنوبی بیروت به هلاکت رسید.

یک عنصر تروریست که در انفجار منطقه سیده زینب در دهم محرم نقش داشت و در سوریه تحت تعقیب بود، در منطقه "السُلَّم" در ضاحیه جنوبی بیروت به هلاکت رسید.

این تروریست به اسم "وِسام مازن دَلَّه" از اهالی شهرک "التلّ" بود و ۲۳ سال سن داشت.

نیرو‌های پشتیبانی حزب الله پس از حصول اطمینان از محل اقامت این تروریست در منطقه حی السلم و از بیم اینکه مبادا قصد انجام اقدام تروریستی شبیه منطقه سیده زینب داشته باشد، به این منطقه حمله کردند؛ اما هنگامی که این نیرو‌ها به طبقه هفتم ساختمان محل اقامت این تروریست رسیدند، او خود را به پایین پرت کرد و حین انتقال به بیمارستان کشته شد.

این تروریست پس از اجرای عملیات انفجار منطقه سیده زینب، به صورت غیرقانونی از سوریه وارد لبنان شده بود.

یک منبع امنیتی هم گفت: فرد تروریست خود را از ساختمان مورد حمله در محله السلم در ضاحیه جنوبی بیروت به پایین پرتاب کرد. همچنین پدر و برادرش در جریان این حمله دستگیر شدند و هیچ کمربند انفجاری در محل اقامت آن‌ها کشف نشد.

این منبع تصریح کرد: این تروریست در بمب گذاری اخیر در خیابان "السودان" در نزدیکی حرم سیده زینب سوریه در روز عاشورا شرکت داشت. تروریستی که در حمله به محله السلم به هلاکت رسید، در سوریه تحت تعقیب بود و پس از گریختن به لبنان، به همراه پدر و برادرش در ضاحیه جنوبی بیروت مخفی شده بود.

وی ادامه داد: قبل از عملیات نیرو‌های حزب الله به این ساختمان، فرد تروریست یا همراهان او هیچ گونه آمادگی و برنامه ریزی برای انجام عملیات تروریستی یا انفجار نداشتند. در ارتباط با این حادثه نیز تاکنون کسی بازداشت نشده، اما تحقیقات با اهالی آپارتمان مورد حمله در جریان است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی