بازدید 8579
ناپولی، اسپالتی را مجانی به آتزوری داد

سرمربی جدید تیم ملی ایتالیا معرفی شد

کد خبر: ۱۱۸۸۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۶ 18 August 2023

با قبول استعفای مانچینی سرمربی جدید ایتالیا مشخص شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ با اعلام رسمی فدراسیون فوتبال ایتالیا، لوچانو اسپالتی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی این کشور معرفی شد.

اسپالتی، سرمربی فصل گذشته ناپولی که این تیم را بعداز ۳۳سال قهرمان سری آ کرد، رسما به عنوان سرمربی جدید تیم ملی ایتالیا معرفی شد. او جانشین روبرتو مانچینی است که چند روز پیش از سمت خود کناره‌گیری کرده بود تا هدایت عربستان را برعهده بگیرد.

سرمربی جدید تیم ملی ایتالیا معرفی شد

با اینکه اورلیو دی‌لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی، به فدراسیون ایتالیا گفته بود برای صدور رضایت اسپالتی سه میلیون یورو می‌خواهد، اما دو طرف در نهایت به توافق رسیدند و فدراسیون بدون پرداخت مبلغی به ناپولی موفق شد قراردادی رسمی تا سال 2026 با اسپالتی امضا کند.

بر اساس اعلام فدراسیون ایتالیا اسپالتی از روز اول سپتامبر دوره کاری‌اش به عنوان سرمربی ایتالیا را آغاز می‌کند. او قراردادی سه ساله دارد که تا جام جهانی 2026 ادامه خواهد داشت.

گابریله گراوینا، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا، بعد از اعلام استخدام اسپالتی گفت: "ما به اسپالتی خوشامد می‌گوییم. تیم ملی به مربی‌ای بزرگ نیاز داشت و من خیلی خوشحالم که اسپالتی به عهده گرفتن مسئولیت آتزوری را پذیرفت. شور و شوق او و تخصصش برای مقابله با چالش‌های پیش روی تیم ملی ایتالیا مفید خواهد بود".

بر اساس اعلام فدراسیون ایتالیا، مراسم معرفی رسمی اسپالتی در اولین روزهای ماه سپتامبر و بلافاصله بعد از شروع به کار او برگزار خواهد شد. اولین دیدار رسمی او به عنوان سرمربی ایتالیا روز 9 سپتامبر مقابل مقدونیه در رقابت‌های انتخابی یورو 2024 برگزار خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست