بازدید 3566

تفاهم‌نامه همکاری بین سپاه و فدارسیون تکواندو

تفاهم نامه همکاری بین فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران و سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری منعقد شد.
کد خبر: ۱۱۸۷۹۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰ 15 August 2023

 

به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین ، فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در این آیین با اشاره به افتخارات مردم ولایتمدار استان و تقدیم بیش از ۲هزار و ۴۸۲ شهید در عرصه های دفاع مقدس، دفاع از حرم اهلبیت و امنیت و سلامت، اظهار کرد: قهرمانان واقعی کشور شهدا هستند، اما قهرمان هایی داریم که تداوم راه و مسیر شهیدان انقلاب اسلامی را رفتند و بارها دل مرم را شاد کردند و بارها با حضورشان در صحنه های مختلف پرچم مقدس جمهوری اسلامی را برافراشته کردند و چه بسا خانواده شهدا هم برایشان دعا کردند.

سردار علی محمد اکبری با اشاره به افتخارات آقای هادی ساعی در رقابت های ورزشی مختلف داخلی و بین المللی و کسب بیش از ۴۰ مدال رنگارنگ، اهمیت به ورزش را از برنامه های مجموعه سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، دانست.

هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران هم در حاشیه این مراسم با اشاره به اهداف انعقاد تفاهم نامه همکاری با سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری از تجهیز ۳سالن ورزشی و راه اندازی خانه های تکواندو در شهرستان های لردگان، کیار و بروجن در گام اول با همکاری سپاه خبرداد.

گفتنی است؛ ایجاد فضای مناسب برای رشد و توسعه ورزش در میان بسیجیان و اقشار مختلف مردم، غنی سازی اوقات فراغت قشر جوان و نوجوان بویژه در فصل تابستان، شناسایی و پرورش استعدادهای ورزشی با اجرای فرآیندهای استعدادیابی، رشد استعدادها و نخبه پروری در رشته های مختلف ورزشی، توسعه ورزش همگانی و سلامت محور، ارتقای سطح خدمت رسانی به ورزش مناطق کم برخوردار، کمک به افزایش سهم استان در اقتدار ملی، بهره مندی از زیرساخت ها و فضاهای ورزشی سپاه استان، ترویج فرهنگ ایرانی-اسلامی و اخلاق، معنویت جوانان و نوجوانان، از عناوین محورهای همکاری بر اساس این تفاهم نامه اعلام شد.

شایان ذکر است ،در این روز خانه تکواندو شهرستان لردگان به صورت ارتباط تصویری افتتاح شد و روز چهارشنبه ۲۵مرداد نیز خانه های تکواندو در شهرستان های بروجن و کیار با حضور هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران افتتاح خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار