بازدید 12398
۲

استقلال روی بمب ساعتی؛ حذف ۴بازیکن با سقف بودجه

صدای اعتراض مهری دیروز بالاخره بلند شد و او که ابتدا قراردادش را یکطرفه فسخ کرده بود، حالا می گوید استقلال قصد فروش او و کسب درآمد برای حل مشکل سایر بازیکنان را دارد.
کد خبر: ۱۱۸۷۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۵ 12 August 2023

افزایش ۴۰ تا ۵۰ میلیارد تومانی مخارج استقلال نسبت به سقف بودجه تعیین شده، برای ثبت قراردادها کار دست این باشگاه داده است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ قرارداد های بسته شده توسط مصطفی آجورلو چنان نجومی و با اعداد عجیب است که حالا استقلال برای کاهش رقم قراردادها به مشکل و اختلاف شدید خورده است.

با وجود عقد قرارداد چند بازیکن با باشگاه استقلال، سازمان لیگ کارت بازی این نفرات را صادر نکرده و آنها نتوانستند مقابل نفت آبادان به میدان بروند. آریا برزگر و منتظر محمد عراقی جزو این نفرات هستند و کارت مربیگری هاشمی‌نسب نیز به دلیل عبور استقلال از سقف قرارداد صادر نمی‌شود. 

همچنین سعید مهری نیز هنوز در وضعیت بلاتکلیف قرار دارد و استقلال برای وارد کردن او به لیست باید برخی نفرات را حذف کند یا از دستمزد چندین نفر دیگر بکاهد. تقریبا هیچکس در جمع آبی‌پوشان حاضر  نیست مبلغ قرارداد خودش را کاهش دهد.

استقلال روی بمب ساعتی؛ حذف ۴بازیکن با سقف بودجه

صدای اعتراض مهری امروز بلند شد و او که ابتدا قراردادش را یکطرفه فسخ کرده بود، حالا می گوید استقلال قصد فروش او و کسب درآمد برای حل مشکل سایر بازیکنان را دارد.

دقیقا به همین دلیل افزایش هزینه بیش از سقف تعیین شده فدراسیون، عارف غلامی نیز از استقلال کنار گذاشته شده است. بازیکنانی که زیر نظر نکونام تمرین کرده اند اما نمی توانند کارت بازی بگیرند.

گفته می‌شود باشگاه استقلال باید 40 تا 50 میلیارد تومان از هزینه‌اش را کم کند تا بتواند مجوز حضور نفرات جدید را بگیرد و برای اینکه بتوانند از همه بازیکنان و مربیان خود بهره ببرد، چاره‌ای جز رساندن بودجه خود به 300 میلیارد ندارد. اکنون آبی‌ها دو راه پیش روی خود می‌بینند؛ فسخ قرارداد برخی بازیکنان یا کاهش قرارداد آنها...

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۲
اینقدری که نکونام توی این چند هفته از نداری و بی پولی حرف زده، هیچ مربی توی تاریخ اینقدر بهونه نیورده!!!

بالاترین هزینه برای قراردادهارو دارن و همیشه نالان هستند...
استقلال شده باشگاه فساد و تخلف
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست