بازدید 5095

معمای جنایی در چهاردیواری مخروبه

کد خبر: ۱۱۸۷۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۰ 09 August 2023

جسد مرد جوانی که زیر خاک های یک چهاردیواری مخروبه در نزدیکی روستای پرکندآباد مشهد دفن شده بود، در حالی معمای جنایی را مقابل قاضی ویژه قتل عمد گشود که دست وی توسط حیوانات وحشی خورده شده بود.

به گزارش خراسان، دقایق اولیه بامداد روز گذشته، یکی از شهروندان با پلیس 110 تماس گرفت و از وجود جسدی زیر خاک های یک چهاردیواری در انتهای توس 75 خبر داد. دقایقی بعد با حضور قاضی ویژه قتل عمد و کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی در فاصله 200 متری روستای پرکندآباد، تحقیقات قضایی در این باره آغاز شد.

طبق اظهارنظر مقدماتی پزشکی قانونی، جسد مربوط به جوانی مجهول الهویه است که بین 20 تا 30 سال داشته و حداقل 2 تا 4 هفته از مرگ وی می گذرد.
با انتقال جسد به پزشکی قانونی، بررسی های پلیسی برای شناسایی هویت جسد در حالی ادامه یافت که دست وی نیز توسط حیوانات وحشی خورده شده بود.

تحقیقات تخصصی کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی در حالی با دستورهای محرمانه قاضی محمود عارفی راد برای رمزگشایی از این معمای جنایی ادامه دارد که یک مقام انتظامی از شهروندان خواست چنان چه اطلاعاتی در این باره دارند با پلیس 110 یا شماره های 21825267 و 21825290 تماس بگیرند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست