بازدید 3073
۱

۴ دستور قضایی درباره آتش‌سوزی جنگل‌های مریوان

رئیس کل دادگستری استان کردستان بر لزوم بررسی دقیق و کارشناسی موضوع آتش سوزی جنگل‌های شهرستان مریوان در جهت شناسایی مقصرین احتمالی این حادثه تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۸۶۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱ 07 August 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، حجت‌الاسلام حسینی اعلام کرد: پس از وقوع حادثه تلخ آتش سوزی جنگل‌های مریوان، دستورات ویژه‌ای در راستای تشکیل پرونده، تکمیل روند تحقیقات و شناسایی مقصر یا مقصرین احتمالی با قید فوریت به دادستان مرکز استان، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان و بازرس کل استان صادرشده است.

رئیس کل دادگستری استان کردستان تصریح کرد: از باب صیانت از حقوق عامه و حفظ بیت‌المال و انفال، به دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان دستور داده شده تا با همکاری معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان و همچنین بازرس کل استان و با اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم در جهت پیشگیری از وقوع مجدد آتش‌سوزی در این منطقه، اقدامات لازم را انجام دهند.

حجت‌الاسلام حسینی تاکید کرد: علت دقیق این حادثه از جهت عمدی یا غیرعمد بودن آن باید به صورت دقیق و کارشناسی بررسی شود و در صورت احراز عمدی بودن این حادثه سریعاً برای عوامل مربوطه پرونده قضائی تشکیل شود.

وی همچنین بر بررسی دقیق و کارشناسی عملکرد تمامی دستگاه‌های مربوطه اعم از اجرایی و غیر اجرایی استان در این زمینه تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: با مدیران دستگاه‌هایی که وظیفه اطفای حریق در این حادثه را بر عهده داشتند و مرتکب ترک فعل و یا مسامحه شده‌اند، برخورد قانونی صورت خواهد گرفت و پرونده قضائی برای آنها تشکیل خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
به احتمال بسیار زیاد، کار گروهک‌های وطن‌فروش و تجزیه‌طلب پانکُرده.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست