بازدید 5695

کامبک ۱۰۱ آرسنال؛ بردن سیتی و سوپرجام باهم!

آرسنال با بازگشت در دقیقه ۱۰۱ مقابل منچسترسیتی،  ضمن گرفتن انتقام از حریف خود قهرمان سوپرجام انگلیس شد
کد خبر: ۱۱۸۶۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۸ 06 August 2023

پس از هشت بازی آرسنال توانست سرانجام مقابل سیتی بایستد و طعم پیروزی را بچشد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ آرسنال مقابل سیتی در ضربات پنالتی به برتری رسید و قهرمان سوپرجام انگلیس شد. در چارچوب بازی سوپرجام انگلیس، از ساعت 18:30 در ورزشگاه ومبلی شهر لندن، منچسترسیتی و آرسنال به مصاف هم رفتند که این مسابقه در ۹۰دقیقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید و در ضربات پنالتی، تیم آرسنال با نتیجه چهار بر یک مقابل سیتی به برتری دست یافت و توانست قهرمان سوپرجام شود.

تک گل سیتی را کول پالمر، ستاره ۲۱ ساله به شکلی دیدنی به ثمر رساند. آرسنال نیز در دقیقه ۱۰۱ با ضربه تروزار به گل رسید و توانست بازی را به ضربات پنالتی برساند و به مقام قهرمانی دست یابد. البته گل آرسنال اتفاقی بود و ضربه تروزار در میانه میدان به مانوئل آکانجی برخورد کرد. در ضربات پنالتی برای آرسنال اودگارد، تروزار،‌ ساکا و ویرا گلزنی کردند.

برای سیتی نیز برناردو سیلوا گلزنی کرد و کوین دی بروینه و رودری پنالتی‌های خود را از دست دادند.

کامبک دقیقه ۱۰۱ آرسنال و شکست سیتی در سوپرجام

سیتی فصل گذشته سه گانه کسب کرده بود و به همین دلیل با نایب قهرمان لیگ برتر فصل گذشته بازی سوپرجام را برگزار کرد. نکته مهم این است که سیتی برای رسیدن به شش‌گانه تاریخی دستش کوتاه ماند و با این حساب حداکثر می‌تواند به پنج جام برسد.

از طرف دیگر پس از هشت بازی آرسنال توانست سرانجام مقابل سیتی بایستد و طعم پیروزی را بچشد.

در این بازی ارلینگ هالند نیز در ترکیب ثابت سیتی حضور نداشت ولی نمایشی ضعیف داشت. کای هاورتز، ستاره جدید آرسنال نیز در بازی حضور داشت که یک موقعیت خوب تیمش را نیز از دست داد.

ارون رمسدیل در نیمه دوم پس از گل،‌ 2 واکنش بسیار خوب داشت و توانست بار دیگر توانایی‌های خود را به نمایش گذارد. طبق آخرین اخبار، آرسنال به دنبال دیوید رایا، دروازه‌بان برنتفورد است و باید دید چه رقابتی بین این 2 شکل خواهد گرفت.

نکته دیگر این مسابقه نمایش متئو کواچیچ، خرید جدید گواردیولا در خط میانی بود. او که قرار است جانشین گوندوغان در ترکیب سیتی شود، نمایش خوبی از خود به ثبت رساند و جزء بازیکنان خوب گواردیولا بود.

جمعه فصل جدید لیگ برتر انگلیس آغاز می‌شود و سیتی میهمان برنلی تازه صعود کرده است. سرمربی برنلی، ونسان کمپانی، ستاره و اسطوره سیتیزن‌هاست و از این حیث تقابل او با گواردیولا و تیمش سابقش مورد توجه قرار گرفته است.

آرسنال نیز شنبه میزبان ناتینگهام فارست در هفته اول لیگ برتر است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی