بازدید 5345
۴
رئیس فدراسیون قایقرانی:

قایقران مهاجرت کرده ایران، فقط کار می‌خواست

کد خبر: ۱۱۸۶۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲ 06 August 2023

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: بهمن نصیری تنها کار می‌خواست که وقتی به خواستگاری رفت پاسخ «نه» نشنود ولی مسئولان وقت راحت اجازه دادند که این سرمایه برود.

علیرضا سهرابیان در خصوص کاهش سطح آب دریاچه آزادی گفت: کیومرث هاشمی، سرپرست وزارت ورزش و جوانان سریعاً به این موضوع ورود کرد. انتظار نداشتم در کمتر از 12 ساعت جلسه‌ای با وزیر نیرو برگزار کنند. هم برای لایروبی هفت حلقه چاه دستور دادند و هم اینکه مقرر شد روزانه تانکرهای آبی را بفرستند و تا زمانی که مشکل چاه‌ها برطرف شود، آب وارد دریاچه شود تا جلوی کاهش سطح آب به دلیل تبخیر را بگیرند. از محرابیان و کیومرث هاشمی تشکر می‌کنم.

وی افزود: از رسانه‌ها تشکر می‌کنم که در این زمینه ورود کردند و با تصاویر و فیلم‌هایی که از وضعیت دریاچه منتشر کردند مسئولان را متوجه کردند که تنها دریاچه استاندارد و پیر قایقرانی در حال از بین رفتن است.

سهرابیان در خصوص حضور بهمن نصیری و امیرحسین محمودپور در فینال‌های روئینگ یونیورسیاد گفت: از این موضوع هم خوشحالم و هم ناراحت. خوشحال هستم که دو ایرانی آنقدر قدرت دارند که در این رویداد به بالاترین سطح رسیدند و ناراحت از اینکه نصیری از ایران رفته است.

رئیس فدراسیون قایقرانی تأکید کرد: مثل مسئله دریاچه، در زمان خودش در مورد بهمن نصیری هم بارها صحبت کردم و برای اشتغال به کارش پیگیری‌های زیادی انجام دادم. او فقط کار می‌خواست نه حواله خودرو. او مثل ورزشکارانی نبود که برای یک فصل فوتبالی قرارداد میلیاردی ببندند و روی چمن راه بروند. او تنها یک کار می‌خواست که وقتی به خواستگاری رفت پاسخ «نه» نشنود ولی مسئولان وقت راحت اجازه دادند که این سرمایه برود.

قایقران مهاجرت کرده ایران، فقط کار می‌خواست

وی گفت: مسئولان برای آب دریاچه در 12 ساعت پای کار آمدند و نشان دادند می‌توانند کارها را با سرعت انجام دهند. در مورد نصیری مجوز اعتبار را از معاون رئیس جمهور گرفتند ولی مدیرانی بودند که نخواستند این کار انجام شود. او برای بازی‌های آسیایی هانگژو 2022 دوست داشت در تیم ایران باشد ولی آذربایجان اجازه نداد. او دوست داشت با نام ایران در هانگژو بیاید. نصیری هنوز عرق ملی دارد و امیدوارم دوباره لباس ایران را بپوشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۴
کسی که بخاطر یک درهم از وطنش دست برمیدارد همان بهتر که زودتر برود
من موندم برای 160د میلیون چطوری میخان اشتغال ایجاد کنن که مدام میگن طرح جوانی جمعیت
فساد و ریا و دروغ و دزدی اگر جمع نشود، یک ملت نابود می شود
ملت ایران توقع زیادی ندارند.
به این می گویند عذر بدتر از گناه...
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی