بازدید 2901

سرنوشت مسکو به انتخابات این کشور وابسته است

الا پامفیلووا رئیس کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه (CEC) گفت: سرنوشت مسکو و احتمالا سرنوشت جهان به انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری این کشور وابسته است.
کد خبر: ۱۱۸۶۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۸ 04 August 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از خبرگزاری تاس، رئیس کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه تاکید کرد: انتخابات ریاست جمهوری روسیه در مارس ۲۰۲۴ متفاوت از همه انتخابات قبلی خواهد بود زیرا مردم این کشور می‌توانند نه تنها سرنوشت روسیه، بلکه آینده کل جهان را نیز تعیین کنند.

وی با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری پیش رو با هیچ انتخابات قبلی از جمله انتخابات ریاست جمهوری قابل مقایسه نیست، افزود: این انتخابات در مورد انتخاب مسیری است که طی خواهیم کرد و نه تنها می‌تواند سرنوشت کشور، بلکه آینده کل جهان را تعیین کند.

پامفیلووا در ادامه با تاکید بر اینکه بسیاری از کشورها تماشا می‌کنند که آیا روسیه متوقف خواهد شد یا خیر؟، گفت: ما محکم خواهیم ایستاد و انتخابات را به طور عادی برگزار خواهیم کرد و از مواضع خود دست نخواهیم کشید.

وی افزود: متأسفانه هنوز بسیاری معتقدند که همه چیز مانند گذشته خواهد بود اما جهان به طوری چشمگیر و برگشت‌ناپذیر تغییر کرده است.

رئیس کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه گفت: اکنون باید خلق و خوی مردم، افزایش احساس عدالت‌خواهی و بیزاری از دروغ و ریاکاری آنها را درک و احساس کنیم.

پامفیلووا همچنین در مورد کار این کمیسیون در شرایط فعلی افزود که کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه با مشکلات زیادی کنار آمد و سیستم انتخاباتی ایجاد شده تحت نظارت وی، سیستمی منحصربه‌فرد و افتخار آفرین است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی