بازدید 4281
۳

ورود حدود ۲ میلیون مسافر به مازندران ظرف ۴۸ ساعت

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران از ثبت رسمی ورود یک میلیون و ۸۰۰هزار مسافر به این استان طی ۲ روز گذشته خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۶۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۴ 03 August 2023

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک»، ایرنا، روح الله سلگی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: این مسافران در اقامتگاه‌های رسمی مازندران ساکن شدند.

وی ادامه داد: با توجه به ورود خانه دومی ها به مازندران آمار کلی مسافران ورودی به این استان طی روزهای دهم و یازدهم مرداد ماه جاری از مرز پنج میلیون نفر فراتر رفت.

این مسئول با اشاره به آماده باش دستگاه‌های خدمات رسان مازندران به دستور استاندار خاطر نشان کرد: با هدف تامین رفاه مسافران در تعطیلات ۲ روز پایانی این هفته، خدمات رسانی کارکنان و مدیران دستگاه‌های امدادی و خدماتی در مازندران شبانه روزی شد.

سلگی افزود: به دستور استاندار مازندران نیازهای اساسی مسافران مانند نان، سوخت، گوشت ودیگر فرآورده های غذایی با هماهنگی فرمانداران استان تامین شده است.

معاون استاندار گفت: تامین و تقویت زیرساخت‌های مازندران نیازمند نگرش و اراده ملی است.

وی تصریح کرد: باهدف اطمینان از نحوه خدمات رسانی دستگاه‌های اجرایی به مسافران تیم های ارزیابی در شهرهای ساحلی مازندران فعالیت دارند.

به گزارش ایرنا، با توجه به پیش بینی در پیش بودن گرمای بی سابقه هوا در روزهای آینده و به منظور حفظ سلامت شهروندان، هیات دولت با پیشنهاد وزارت بهداشت مبنی بر تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در سراسر کشور موافقت کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
ملت بیکار الکی خوش
مااهالی بدبخت مازندران درعرض چندروزکل ارزاق مصرفی روزانه رابا۶۰درصدافزابش داریم تهیه می کنیم مرع یک دفعه شده ۱۴۰هزارتومان اخرمابازنشستگان بادریاعتی ۷تا۸ ملیونی چه گناهی داریم باید اینجوری دروضع بدی بسربریم
و زلزله اي در ورامين جواد الاد امد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست