بازدید 2490

جزئیات اولین آزمون صلاحیت حرفه ای تحلیل کسب وکار دانشگاه تهران اعلام شد

دانشکدگان مدیریت دانشگاه تهران به عنوان نماد آموزش حوزه کسب وکار در کشور آزمون صلاحیت حرفه ای تحلیل کسب و کار (ECBA ) را 3 شهریورماه سال جاری برگزار می نماید.
کد خبر: ۱۱۸۵۴۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۱ 29 July 2023

جزئیات اولین آزمون صلاحیت حرفه ای تحلیل کسب وکار دانشگاه تهران اعلام شد

گواهینامه ECBA یا (Entry Certification in Business Analysis) گواهینامه ورود به تجزیه و تحلیل کسب و کار است، مطابق با استانداردهای مؤسسه بین المللی تحلیل کسب و کار (IIBA) می باشد، و پوشش‌دهنده دانش پایه‌ای در مورد رویکردهایی است که یک تحلیلگر کسب و کار به آن‌ها نیاز دارد. این گواهینامه دانش لازم در مورد چگونگی دستیابی به تجزیه و تحلیل کسب و کار را با توجه به راهنمای BABOK® پوشش داده و نشان می‌دهد که شما برای ورود به حوزه تجزیه و تحلیل کسب و کار، دانش و مهارت لازم را دارید.

آزمون صلاحیت حرفه ای تحلیل کسب و کار (ECBA) با هدف مورد آزمون قرار دادن توانمندی های کارشناسان و فعالان کسب و کارهای مختلف کشور در حوزه تحلیل کسب و کار طراحی شده است. از آنجا که تحلیل روندها و رویدادهای محیط کسب و کار و حل مسائل موجود در کسب وکار یکی از وظایف مهم کارشناسان و فعالان این حوزه است، این آزمون با هدف تحلیل اطلاعات مربوط به روندها و رویدادهای کسب و کار، تحلیلگران کسب و کار را در حوزه ترسیم و یا پیش بینی آینده ی کسب و کار مورد آزمون قرار می دهد.

آزمون ECBA پوشش‌دهنده دانش پایه‌ای در مورد رویکردهایی است که یک تحلیلگر کسب و کار به آن‌ها نیاز دارد، همچنین این آزمون دانش لازم در مورد چگونگی دستیابی به تجزیه و تحلیل کسب و کار را با توجه به راهنمای BABOK® پوشش داده و دانش و مهارت های تحلیلگران کسب و کار را برای ورود به حوزه تجزیه و تحلیل کسب و کار مورد آزمون قرار می دهد.

علاقه مندان جهت شرکت در این آزمون و اطلاع از منابع و شرایط می توانند به مرکز صلاحیت حرفه ای تحلیل کسب وکار مراجعه فرمایند.

همچنین دانشگاه تهران برای کلیه علاقه مندان جهت کسب این صلاحیت بین المللی دوره های آمادگی آزمون تحلیل کسب وکار را در سطوح مختلف به صورت حرفه ای برگزار می نماید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست