بازدید 3087

جزئیات ریزش مرگبار سقف یک سالن ورزشی

ایسنا به نقل از بی بی سی نوشت: رسانه‌های دولتی چین گزارش می‌دهند که دستکم ۱۱ نفر پس از حادثه ریزش سقف سالن ورزش یک مدرسه در حالیکه یک تیم والیبال دختران در حال تمرین در آن بودند، جان خود را از دست داده‌اند.
کد خبر: ۱۱۸۴۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸ 24 July 2023

به گزارش تابناک به نقل از بی بی سی، شاهدان عینی به رسانه‌ها گفته‌اند که بسیاری از قربانیان کودک هستند با این حال این مسئله هنوز به طور رسمی تایید نشده است.

والدین مضطرب در بیمارستانی در نزدیکی محل حادثه منتظر گرفتن خبر از وضعیت سلامت فرزندانشان هستند.

به گفته مقامات محلی، ۱۹ نفر هنگام بروز این حادثه در این سالن ورزشی گیر افتاده بودند که تنها هشت نفر آنها زنده مانده‌اند.

تحقیقات اولیه نشان می‌دهد، «پرلیت» که نوعی سنگ آتشفشانی با بافت شیشه‌ای است در سقف این ساختمان استفاده شده بود که با بارش باران و انباشته شدن آب در نهایت موجب فروریختن سقف شده است.

 

پلیس مسوول این ساختمان در شهر «چیچیهار» واقع در استان صنعتی «هیلونگ‌جیانگ» را دستگیر کرده است.

این حادثه در ساعت سه بعدازظهر روز گذشته (یکشنبه) به وقت محلی رخ داده و عملیات نجات تا امروز صبح ادامه یافت. استانداردهای ایمنی پایین و ساخت‌ و ساز غیراصولی حوادث این چنین در چین را رایج کرده است.

در ماه ژوئن، انفجاری در یک رستوران در شمال غرب چین دستکم ۳۱ کشته برجای گذاشت. در تحقیقات اولیه مشخص شد که یکی از کارکنان رستوران در حال تعویض شیر شکسته مخزن گاز مایع بود که انفجار رخ داده است. در ماه آوریل هم آتش سوزی در بیمارستانی در پکن ۲۹ کشته برجا گذاشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی