بازدید 5033
۳

فاطمه هاشمی چهارسال دیگر در پست خود ابقا شد

برای تصدی پست ریاست این فدراسیون تنها صلاحیت فاطمه هاشمی از سوی مراجع ذیصلاح وزارت ورزش و جوانان برای شرکت در انتخابات مورد تایید قرار گرفته بود که هر ۴۴رای را کسب کرد
کد خبر: ۱۱۸۴۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱ 24 July 2023

انتخابات فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا امروز دوشنبه دوم مرداد به ریاست محمد پولادگر در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد و فاطمه هاشمی با کسب ۴۴ رای برای سومین بار رییس فدراسیون شد.

به گزارش تابناک ورزشی، مجمع انتخابات فدراسیون ورزش پیوند اعضا و بیماری های خاص امروز دوشنبه دوم مرداد به ریاست محمد پولادگر معاونت ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

فاطمه هاشمی چهارسال دیگر در پست خود ابقا شد

در این مجمع مناف هاشمی نماینده کمیته ملی المپیک، آرش فرهادیان مدیرکل امور مشترک فدراسیون های ورزشی و مهین فرهادی زاد عضو هیات رئیسه فدراسیون حضور داشتند.

برای تصدی پست ریاست این فدراسیون تنها صلاحیت فاطمه هاشمی از سوی مراجع ذیصلاح وزارت ورزش و جوانان برای شرکت در انتخابات مورد تایید قرار گرفته بود.

تعداد اعضای حاضر در مجمع ۴۴ نفر بودند که فاطمه هاشمی با کسب ۴۴ رای از ۴۴ رای ماخوذه برای سومین بار به مدت ۴ سال رییس فدراسیون شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
کاملا هم ورزش کار هستند
احسنت این رای گیری است پیشنهاد میکنم برای مجلس هم همین شیوه درست و مطابق با اصول دموکراسی رو بکار ببرید هر شهر به تعداد داشتن سهمیه نمایندگی بیشتر معرفی نکنید وقت مردم ارزش دارد
یعنی تنها کاندید ایشان بوده !
اگر کاندید دیگری هم مجود بوده حتی خودش به خودش رای نداده و به فاطمه خانم رای داده. 44 نفر حاضر . 44 رای به ایشان!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی