بازدید 3017

آغاز به کار گشت ارشاد، تصمیم مجلس نبوده است

نماینده همدان در باره آغاز به کار گشت حجاب می‌گوید که باید نیروهای بیشتر و همچنین ابزارهای بهتری نظیر سامانه‌های الکترونیکی برای مقابله با هنجارشکنی در اختیار نیروی انتظامی قرار دهیم و نباید دست او را ببندیم.
کد خبر: ۱۱۸۴۴۴۶
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۲ 22 July 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از انتخاب، احمدحسین فلاحی با بیان اینکه آغاز به کار مجدد گشت ارشاد تصمیم مجلس نبوده است، اظهار کرد: اکنون مجلس در حال کار بر روی لایحه عفاف و حجاب است. از سرگیری فعالیت‌های گشت ارشاد، تصمیمی بود که توسط مسئولین امر گرفته و انجام آن به نیروی انتظامی محول شد. 

وی افزود: البته ما لازم می‌دانیم حتی ضابطان قضایی هم از باب عمل به تکالیف الهی، جلوی ناهنجاری‌ها را بگیرند، اما فعالیت‌های گشت ارشاد به شکل سابق را کافی نمی‌دانیم، یعنی اینکه نیروهای انتظامی را با همان شیوه قبلی و بدون ابزار بهتر و قدرت بیشتر به کف خیابان بفرستیم به طوریکه حتی مورد تعرض هنجارشکنان قرار گیرند، درست نیست. 

نماینده مردم همدان در مجلس تاکید کرد: ما باید نیروهای بیشتر و همچنین ابزارهای بهتری نظیر سامانه‌های الکترونیکی برای مقابله با هنجارشکنی در اختیار نیروی انتظامی قرار دهیم. امنیت نیروی انتظامی برای ما مهم است و نباید دست او را ببندیم، در برابر تعرض افراد هنجارشکن قرارش دهیم و سپس بگوییم به وظیفه‌ات عمل کن. در هیچ کجای دنیا این طوری به نیروی امنیتی ماموریت نمی‌دهند. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۱۴
روز شلورا جین قدغن بود.. روزی پوشیدن تیشرت توسط مردها ممنوع بود.. روزی ویدئو ونوار کاست ممنوع بود... روزی دیشهای ماهواره از پشت بام های مردم توسط کماندوها به پایبن پرت میشد ... روزی صحبت کردن دختر و پسر مستوجب تنبیه بود... چه ها بر ما که نگذشت، علی الخصوص متولدین دهه شصت... هنوز هم این داستان ادامه دارد و خسته شدیم
پای همه مسئولین گیره بیخود ادرس اشتباه ندهید
اختلای . رشوه . گرانی . مواد مخدر در مدارس ناهنجاری نیست و فقط بی حجابی است

از عقل ما بکاه و بر عقل دیگران بیفزا
عجبا ! هم یه کاری رو می کنند هم هیچ کی مسئولیتش رو قبول نمی کنه !
آغاز به کار گشت ارشاد، تصمیم مجلس نبوده است
حالا که هم دفتر ریاست جمهور و هم مجلس، آمدن دوباره گشت ارشاد رو به گردن نمی‌گیرند، فرصت خوبی است که بندازیمش گردن صهیونیست های اسرائیلی....
خوبه هیچ کدام تان هم جرات ندارید راست اش رو بگویید و همین نشانه این است که خودتان می داندی چقدر در جامعه واقعی طرفدار دارید
هیچکی گردن نمی گیره!

خوب مگه مجبورید؟!!
تصمیم دولت نبوده. تصمیم مجلس نبوده. مردم هم تشویق میکنید برن رای بدن. وقتی تو این مملکت یه عده از ما بهترون همه تصمیمات رو میگرن
آیا حضرات به این نکته هم توجه کرده اند که شاید بخش بزرگی از این بی حجابی بدلیل اعتراض به ناکارآمدی مسئولانی است که اوضاع اقتصادی خانواده ها را رقم زده اند و توجه عملی هم به این مسئله ندارند ؟!
تجربه ثابت کرده اگر موفقیتی بدست بیاد چه در زمینه داخلی چه در زمینه بین المللی چه در زمینه حمایت از حکومت و ... همه احزاب و گروهها و ارگانها و قوا میخوان به اسم خودشون ثبت کنن اما اگر شکستی بدست بیاد توپ رو میندازن در زمین دیگر افراد و احزاب و گروهها! مثال ملموس و روشنش همین قضیه مقابله با حجابه!
عجب چرا هیچ کس حاضر گشت ارشاد را گردن بگیرد بالاخره یک مرجعی فرمان به راه انداختن دوباره اش داده است . اگر حرکت خوب مثبتی است همه باید سر دست بشکند که بگویند در اجرایی شدنش سهم داشته اند نه اینکه اینجوری باشد. بالاخره دفاع از حجاب و حدود الهی هزینه هم دارد مگر غیر از این است
هیچ یک از مسئولین جرات اینکه بگویند گشت ارشاد با دستور ما به خیابانها بازگشته را ندارند چون از عواقب آن در هراسند ، پس وقتیکه میدانید مردم با آن مقابله میکنند چه اصراری دارید دوباره کشور را به آشوب بکشید.
حقوق ماهی 100 میلیون میگیرین که مردم را به جون هم بندازین و اونهم واسه هیچ و پوچ. دستور راه اندازی گشت ارشاد هم توسط رئیسی که بیش از یک ساله هیچ کار مثبتی واسه مملکت نکرده الا ایجاد هرج و مرج و گرانی و ... واقعاً بهشت و جهنم و روز جزا هست؟ اگر هیت چرا اینهمه رانت و بی مبالاتی . اونهم از طرف کسایی که ادعا میکنن لباس پیامبر به تن دارن؟
تمام مشکلات کشور شده حجاب؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست