بازدید 1027

اروپا به توییتر هشدار آماده باش داد

کد خبر: ۱۱۸۴۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶ 23 June 2023

کمیسیونر بازار داخلی اتحادیه اروپا به توییتر هشدار داد اگر می خواهد تا مهلت تعیین شده، به مقررات سخت گیرانه جدید اروپایی عمل کند، باید منابع بیشتری را برای رسیدگی به محتوای حساس اختصاص دهد.

به گزارش ایسنا، تیه ری برتون گفت: چند حوزه حساس به خصوص مسئله سوءاستفاده از کودکان و کنترل اطلاعات غلط درباره انتخابات وجود دارد که توییتر باید فورا روی آنها تمرکز کند.

این مقام اتحادیه اروپا به منطقه سیلیکون ولی رفته تا الزامات آتی اتحادیه اروپا پیرامون مقررات محتوا و پیش نویس قوانین هوش مصنوعی را توضیح دهد و با مدیران عامل شرکتهای فناوری آمریکایی، از توییتر گرفته تا OpenAI و متا پلتفرمز، دیدار کرده است. تیه ری برتون گفت: تیم اتحادیه اروپا یک تست استرس سیستمهای پایبندی توییتر را انجام داده است. هر چند این تست، امیدوارکننده بوده اما بخشهایی وجود دارد که تویتتر برای پایبندی به مقررات اتحادیه اروپا تا شش هفته آینده، باید روی آنها متمرکز شود.

توییتر تا ۲۵ اوت فرصت دارد تا قانون خدمات دیجیتال اتحادیه اروپا که سخت گیرانه ترین مقررات در نظارت بر محتوای آنلاین شناخته می شود را به اجرا بگذارد. برتون پس از دیدار با لیندا یاکارینو، مدیر عامل توییتر که به تازگی منصوب شده است و در کنار او ایستاده بود، گفت: از ۲۶ اوت، این پرنده به تنهایی پرواز خواهد کرد.

برتون در مصاحبه با تلویزیون بلومبرگ گفت: ایلان ماسک (مالک میلیاردر توییتر) به صراحت اعلام کرده است که از مقررات ما تبعیت می کند و بر این باور است که قانون خدمات دیجیتال، قانون خوبی است و این همان کاری است که او می خواهد انجام دهد. اما کارهایی است که باید انجام شوند.

کمیسیونر اتحادیه اروپا اظهار کرد: گفتگو میان مقامات اتحادیه اروپا و مدیریت توییتر سازنده بود. کارمندانی از شیکاگو، لس آنجلس و ایرلند برای این آزمایش، سفر کردند. واحد خدمات وب دیجیتال اتحادیه اروپا هم به سانفرانسیسکو آمد تا به منظور بررسی آماده بودن توییتر برای عمل به این مقررات، داده‌های این شرکت را بازبینی کند.

توییتر علاقه مند به استفاده از فناوری برای کنترل انتشار اطلاعات غلط و محتوای غیرقانونی است، اما برتون هشدار داد که این فناوری باید به موقع امتحانش را پس داده و آماده باشد.

این مقام اتحادیه اروپا گفت: تیم من دو روز وقت گذاشت و برنامه‌های زیادی که توییتر می خواهد اجرا کند را بررسی کرد. تصور می کنم که توییتر در مسیر درستی پیش می رود.

توییتر در توییتی از حساب امور دولتی جهانی خود اعلام کرد که در حال آماده شدن تا زمان اجرایی شدن مقررات خدمات دیجیتال اتحادیه اروپاست. یاکارینو در اظهارات جداگانه ای گفت: اروپا برای توییتر بسیار مهم است.

بر اساس گزارش رویترز، این کمیسیونر اروپایی  اعلام کرد که تست استرس، به تمام شرکتهایی که پلتفرم دارند و می خواهند مشارکت کنند، عرضه می شود. این کمیسیون ماه آینده تست دیگری را با تیک تاک انجام خواهد داد که متعلق به شرکت چینی بایت دنس است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست