بازدید 3893
۵
آجورلو آینده استقلال را هم به حراج گذاشت؟

افشای رقم قرارداد اعجاب‌آور هافبک استقلال

قرارداد ۲ ساله بازیکن به مقدار ۱۲ میلیارد تومان برای فصل اول و ۱۹ میلیارد تومان برای فصل دوم (فصل جاری) خواهد بود. علاوه بر این، مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون تومان در هر فصل به عنوان حق مسکن باید به بازیکن پرداخت شود
کد خبر: ۱۱۸۴۰۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵ 20 July 2023

یکی از مشکلات مهم باشگاه استقلال، قراردادهای بسته شده بازیکنان در ابتدای فصل بیست و دوم لیگ برتر است که حالا یکی یکی عیان می‌شود.

به گزارش تابناک ورزشی؛ قراردادهایی که توسط تیم نقل و انتقلات این باشگاه در دوران مدیریت مصطفی آجورلو بسته شده مشکلات بزرگی به وجود آورده که یکی از آن‌ها عدم توانایی باشگاه در تسویه حساب کامل مطالبات بازیکنان است به طوری‌که طبق گفته خود آبی‌پوشان تاکنون حدود ۵۰ درصد مطالبات آن‌ها پرداخت شده است.

یکی از قراردادهای قابل توجه استقلال، قرارداد مهدی مهدی‌پور هافبک این تیم است که علاوه بر مبلغ پایه، بندهایی مختلفی نیز برای افزایش دستمزد بازیکن دارد. او توسط ساپینتو به بازیکن اغلب نیمکت نشین تبدیل شده بود.

بر این اساس، قرارداد ۲ ساله بازیکن به مقدار ۱۲ میلیارد تومان برای فصل اول و ۱۹ میلیارد تومان برای فصل دوم (فصل جاری) خواهد بود. علاوه بر این، مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون تومان در هر فصل به عنوان حق مسکن باید به بازیکن پرداخت شود.

باشگاه استقلال بر اساس این قرارداد متعهد است مبلغ ۸۰ میلیون تومان برای حضور بازیکن در هر مسابقه لیگ برتری پرداخت کند. بندی قابل تامل که در لیگ جدید نیز اعتبار دارد و بر اساس آن حضور در کمتر از نیمی از مسابقات، حداقل یک میلیارد تومان به مبلغ قرارداد در هر فصل اضافه خواهد کرد.

همچنین ۲ میلیارد تومان نیز بند رضایت مدیرعامل در این قرارداد است که به عنوان پاداش باید پرداخت شود.

علاوه بر این موارد، بندهای دیگری نیز در این قرارداد وجود دارند که در صورت تحقق آن‌ها، دریافتی بازیکن بالاتر می‌رفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۵
تعجب نمی کنید که چند سالی است همه چیز به نفع سرخها و همه چیز به ضرر آبیها است حتی افشاگریها . در حالیکه هر دو شاخه های یک درخت و ریشۀ مشابه دارند اما ... تقریبا همۀ عالم و آدم فهمیده اند مهندسی یعنی چه الا طرفداران تیم سرخ . ماجرای ورود آخر فصلی رییس سازی خصوصی سازی به ماجرای فوتبال آن هم در اوج هیجان ، قبل از دربی و قبل از پایان فصل ... خیلی باید پشت گوشمان مخملی باشد که نفهمیم قضیه چیه ؟ این وسط رکوردهای نداشتۀ تیم سرخ است که حالا می تونه بگه همه را ، زده .
خدایا ما بکش و از این همه بی عدالتی و مسخره بازی نجات بده. واقعا راه و چاره دیگری نمی بینم
بیرانوند وقتی بیست هشت میلیارد درامدش زیاد میشه
حالا بازم بگین داور و بابامسعود .....
پارسال گل‌محمدی به دلار بالای یک و نیم میلیون دلار گرفت. چرا اونوقت افشاگری نکردید؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی