نگاهی به مصوبات و تذکرات امروز بهارستان نشینان؛

توضیح قالیباف درباره نتیجه رایزنی با وزیر کشور / عدم افزایش مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی/مردم سیستان و بلوچستان برای ابتدایی‌ترین حقوق انسانی دچار مشکلند/ سرانجام ایجاد وزارت بازرگانی کلید خورد

در آغاز این نشست، رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس مطالب بیانیه مشترک کشورهای حاشیه خلیج فارس و روسیه در خصوص جزایر سه‌گانه ایرانی را قویا رد می‌کند، گفت: به همسایگان ایران از جمله روسیه اعلام می‌کنیم که حفظ ثبات و توسعه‌ اقتصادی منطقه تنها بر مبنای رعایت اصول حُسن همسایگی از جمله احترام به تمامیت ارضی کشورمان میسر است.
کد خبر: ۱۱۸۳۴۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴ 16 July 2023

تابناک _ نشست علنی امروز (یکشنبه ۲۵ ماه) مجلس شورای اسلامی به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، رأس ساعت  ۸ و ۲۲  دقیقه و با حضور ۲۰۴ نفر از نمایندگان آغاز شد.

در آغاز این نشست رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس مطالب بیانیه مشترک کشورهای حاشیه خلیج فارس و روسیه  در خصوص جزایر سه‌گانه ایرانی را  قویا رد می‌کند، گفت: به همسایگان ایران از جمله روسیه اعلام می‌کنیم که حفظ ثبات و توسعه‌ اقتصادی منطقه تنها بر مبنای رعایت اصول حُسن همسایگی از جمله احترام به تمامیت ارضی کشورمان میسر است.

وی همچنین خطاب به روسیه تاکید کرد: روسیه که خود قربانی توسعه طلبی‌های ژئوپلتیکی غرب و ناتو  و در حال نبرد علیه آن است، نباید به برنامه ژئوپلتیکی غرب برای بی‌ثبات سازی خلیج فارس کمک کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان تایید شورای نگهبان به طرح مجلس جهت واردات خودروی کارکرده را زمینه‌‌‌‌ساز رفع انحصار از بازار خودرو دانست.

تصویب کلیات لایحه تشکیل وزارت بازرگانی

 نوزدهم اردیبهشت ۱۳۹۰ خبری مبنی بر مصوبه هیئت دولت برای ادغام وزارت صنایع در وزارت بازرگانی منتشر شد که سیاست‌گذاری و مدیریت واحد تولید و تجارت برای تسهیل فضای کسب‌وکار و حمایت از فعالیت تولیدی از اهداف این اقدام مطرح شده بود و از این طریق تجارت بخش صنعت و معدن به وزارتخانه متولی تولید این محصولات سپرده شد، اما هنوز در زمینه محصولات کشاورزی و صنایع غذایی تصمیم‌گیری تجارت و تولید در دو ساختار منفصل صورت می‌گرفت. تا این‌که در تاریخ ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ قانون «تمرکز وظایف و اختیارات بخش کشاورزی در وزارت جهادکشاورزی در مجلس شورای اسلامی» به تصویب رسید.

اما از سال ۹۶ تاکنون شاهد نابسامانی‌هایی در حوزه اداره وزارت صنعت، معدن و تجارت هستیم کما اینکه تغییر ۷ وزیر و سرپرست از مصادیق این نابسامانی است. همچنین مخالفان روند اداره این وزارتخانه معتقدند بخش عمده‌ای از فعالیت‌های آن صرف تنظیم بازار و برگزاری جلسات با وزارت جهاد کشاورزی شده و به حوزه صنعت و معدن کمتر توجه شده است کما اینکه افزایش بی‌رویه قیمت خودرو و استیضاح فاطمی امین از دیگر مصادیق بی‌توجهی به حوزه صنعت است تاجاییکه سوءمدیریت‌ها در این بخش خودرو را به کالایی لوکس برای سرمایه‌گذاری و پناه مردم به این بازار تبدیل کرد.

نابسامانی در این بازار و تاثیر آن بر وضعیت معیشت مردم، مجلس شورای اسلامی را بر آن داشت تا طرح تشکیل وزارت بازرگانی را که در دولت قبل کلید خورده بود بار دیگر به جریان بیندازد بنابراین با مکاتبات مجلس، دولت موافقت خود را در این خصوص اعلام کرد و ابتدا لایحه تشکیل سازمان بازرگانی را به مجلس تقدیم کرد که به نتیجه نرسید سپس لایحه دوفوریتی تشکیل وزارت بازرگانی را تقدیم کرد که با رای نمایندگان به دوفوریت آن، بررسی لایحه مذکور در دستورکار مجلس قرار گرفت.

در مرحله بعدی این لایحه برای بررسی‌های دقیق کارشناسانه به کمیسیون اجتماعی ارجاع داده شد سپس گزارش آن در دستورکار صحن قرار گرفت و در نهایت امروز کلیات آن به تصویب رسید و مجلس وارد بررسی جزییات این لایحه شد.

 

انتخاب ناظران مجلس در هیات‌‌های امنای صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان، اجرای قانون محاسبات عمومی​ و شورای عالی ورزش

در ادامه این نشست انتخاب ناظران مجلس در هیات‌های امنای صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان، اجرای قانون محاسبات عمومی و شورای عالی ورزش در دستورکار صحن قرار داشت و در این راستا وکلای ملت، صمداله محمدی  را با ۸۴ رای موافق به عنوان عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در هیئت امنای صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان انتخاب کردند. همچنین بهروز محبی نجم آبادی را به عنوان عضو ناظر هیات سه نفره اجرای قانون اصلاح تبصره ۴ ماده ۹۵ قانون محاسبات عمومی تعیین کردند.  

در ادامه بهارستان‌نشینان محمدمهدی فروردین را نیز با ۱۲۳ رأی موافق به عنوان عضو ناظر شورای عالی ورزش انتخاب کردند.

 

صباغیان: طرح تحقیق و تفحص از تقسیمات کشوری مسکوت مانده است/ قالیباف: معاونت نظارت مجلس موضوع را پیگیری می‌کند

و اما در بخشی از نشست امروز صحن، قالیباف در پاسخ به تذکر محمدرضا صباغیان بافقی که از عدم اعلام وصول تحقیق و تفحص از تقسیمات کشوری انتقاد کرد، گفت: وظیفه ستادی معاونت نظارت مجلس این است که این کار را انجام دهد و آقای پشمچی‌زاده موضوع را پیگیری می‌کند. 

فرصت وزیر کشور برای تغییر معاون سیاسی خود به پایان رسیده است

در این نشست سیدکاظم دلخوش اباتری نیز در قالب تذکری با اشاره به ابلاغیه وزارت کشور درخصوص عدم دخالت نمایندگان در امور اجرایی در سال انتخابات، خواستار تعیین تکلیف در مورد وضعیت معاون سیاسی وزیر کشور شد.  

رییس مجلس شورای اسلامی در این رابطه یادآور شد: بند‌های ۲، ۴، ۶ و ۷ ابلاغیه مذکور خلاف قانون بود و وزیر محترم هم این موضوع را اصلاح کرد. وزیر قبل از اینکه به مجلس بیایند با من صحبت کردند و تصمیم بر این بود جابجایی‌ها انجام شود.

وی در خصوص موضوع معاون سیاسی وزیر کشور تصریح کرد: دیروز با وزیر کشور صحبت کردم و گفتم فرصت به انتها رسیده، ایشان قول داد زودتر تصمیم بگیرند و به توافق برسند. حتماً این کار انجام می‌شود، اگر نشد، حق با شماست. براساس آیین نامه داخلی موضوع را دنبال خواهم کرد.

 

نایب رییس مجلس درگذشت دو نماینده ادوار قوه مقننه را تسلیت گفت

در ادامه عبدالرضا مصری نایب رییس مجلس شورای اسلامی، اداره صحن را برعهده گرفته و درگذشت نمایندگان ادوار حوزه‌های انتخابیه خدابنده و الیگودرز را بدین شرح تسلیت گفت: مطلع شدیم که محمد پرتو نماینده مردم خدابنده در دوره‌های سوم و هفتم مجلس شورای اسلامی و همچنین محمدحسن قلی نماینده مردم الیگودرز در دوره چهارم مجلس شورای اسلامی به رحمت ایزدی پیوسته‌اند که ضمن تسلیت به خانواده‌های ایشان و آرزوی صبر و اجر برای بازماندگان، برای این تازه درگذشتگان طلب مغفرت از درگاه باریتعالی داریم.

انتقاد مصری از عدم افزایش مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی

سپس عبدالرضا مصری با تاکیدبر بیان تذکری از جانب تمام نمایندگان مجلس به سازمان برنامه و بودجه،گفت: مجلس شورای اسلامی مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) را 40 درصد افزایش داد، اما دولت در ماه های فروردین، اردیبهشت و خرداد فقط 20 درصد به مستمری اقشار مذکور افزود. این امر به طور قطع غیرقانونی است و انتظار داریم در اولین پرداخت هم معوقات و هم مرّ قانون پرداخت شود و اگر قرار است کسری صورت گیرد، نباید از محرومان جامعه چیزی کسر  و حق آنها ضایع شود.

اعلام وصول یک طرح و دو لایحه

در این نشست طرح اصلاح بند (۳) ماده (۳۲) قانون تشکیلات و وظایف و انتخابات شورا‌های اسلامی کشور و شورای عالی استان‌ها و  لوایح اساسنامه شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و  همکاری قضایی بین‌المللی نیز اعلام وصول شد.  

ناطقان میان دستور

در این نشست علی کریمی فیروزجائی اسامی ناطقان میان دستور را قرائت کرده و آنها از تریبون صحن علنی به ایراد نطق خود پرداختند. 

مهدی باقری: باید نظارت دقیقی بر سرمایه های نظام صورت گیرد

حمیدرضا حاجی بابائی: جزایر سه گانه پاره تن ایران بزرگ و پرافتخار است/ دولت دستش را از روی خودرو بردارد

غلامحسین کرمی: ضرورت حذف عنوان برخورداری از شهرستان دشتی/وزیر جهادکشاورزی کشاورزان را دریابید

حبیب اله دهمرده : مردم سیستان و بلوچستان برای ابتدایی ترین حقوق انسانی دچار مشکلند

نماینده عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه تصریح کرد:بند کمال خان ساخته بدخواهان بشریت یعنی انگلستان، آمریکا، اسرائیل و آل سعود است و بعد از بستن بند انحرافی از تا کنون آب قابل توجهی وارد ایران نشده و مشکلات فراوانی برای سرزمینی که تمام سرنوشتش به آب هیرمند وابسته است ایجاد کرده است.

وی ادامه داد:کارهای خوب نظام بر هیچ کسی پوشیده نیست اما تعدادی از آنها وابسته به هیرمند است و متاسفانه در حال حاضر مردم سیستان و بلوچستان برای ابتدایی ترین حقوق یعنی آب،نان و هوا دچار مشکل هستند هستند به ناچار در حال مهاجرت هستند و درصد قابل توجهی از این مشکلات به کشورهای خارجی ارتباطی ندارد.

نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند و نیمروز و هامون خاطر نشان :اجرای محورهای در دست احداث منطقه و تکمیل پروژه های نیروگاهی و گازرسانی و حل مشکل گاز و سوخت از مطالبات مردم است و همچنین معافیت مالیاتی و بخشودگی اصل سود وام های کشاورزی و پرداخت خسارت ناشی از خشکسالی،تکمیل زیرساخت های ورزشی و گردشگری نیز مورد خواست مردم است.

تذکر شفاهی نمایندگان مجلس به مسئولان دستگاه‌های اجرایی کشور

در ادامه وکلای ملت در دقایق پایانی نشست صحن‌ در انتقاد به سوءمدیریت‌ها و بی‌توجهی به وضعیت موکلان و حوزه انتخابیه خود به مسئولان دستگاه‌های اجرایی تذکر دادند. 

رحمت الله نوروزی: برنج سال گذشته کشاورزان در آستانه فصل برداشت همچنان روی دست کشاورز مانده است

علی اصغر عنابستانی: وزارت راه فکری عاجل برای وضعیت جاده نابسامان سبزوار – بردسکن داشته باشد

مجتبی یوسفی: اصلاح زیرساخت‌های راه استان خوزستان در آستانه سفر اربعین تسریع شود

محمد علی پور: حقابه آب کشاورزان منطقه ماکو از سد ارس لحاظ شود

غلامرضا منتظری: وزارت نیرو با اختصاص تانکر آبرسانی ذخیره به گلستان مانع تبدیل تنش آبی به تنش اجتماعی شود

محمدرضا دشتی اردکانی: اقدامات جهاد کشاورزی موجب نابودی کشاورزی اردکان شده است

محمد وحیدی: نسبت به معلمان و بازنشستگان در برنامه هفتم کم لطفی شده است

الهام آزاد: انتقال هدایت عملیات اورژانس ۱۱۵ از شهرستان به مرکز استان بر چه اساسی صورت گرفته است

علی علیزاده: تیغ بران مالیات بر گردن ثروتمندان جامعه نیست همچنین در تذکر به وزیر بهداشت افزود: بسیاری از داروهای بیماران در بازار سیاه پیدا می‌شود؛ لطفاً باجدیت ورود کنید

سیدالبرز حسینی: دو فوریتی قیر در مجلس تعیین تکلیف شود

عبدالعلی رحیمی مظفری: مسئولان چند تیم ورزشی را لنگرگاه تعادل پست‌های خود نکنند

علیرضا ورناصری قندعلی: همسان سازی حقوق بازنشستگان از اولویت های مجلس یازدهم باشد

رجب رحمانی: هیأت رئیسه استیضاح وزیر کشور را اعلام وصول کند

سیدکاظم دلخوش اباتری: مرغ آرین به صنعت مرغداری کشور آسیب می زند

مصطفی نخعی: مردم نهبندان و سربیشه با کم آبی دست و پنجه نرم می کنند

جواد نیک بین: وزارت راه فکری به حال جاده بردسکن – سبزوار کند

فاطمه مقصودی: مصوبه تاثیر معدل در کنکور لغو شود

زنگ پایان نشست علنی 

در نهایت عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس زنگ پایان نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۵ تیرماه) مجلس شورای اسلامی را رأس ساعت ۱۲:۰۹ به صدا درآورد و گفت: نشست بعدی روز (دوشنبه، ۲۶ تیر ماه) رأس ساعت ۷:۴۵ با ادامه بررسی دستور کار نشست علنی برگزار خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۳
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۵۱
ویدئو منتشر شده از برخورد و تهدید بانوان بی حجاب توسط آمران معروف، انگار عده ایی از وجود درگیری در کشور لذت میبرن در حالی که بچه های خودشون بدون حجاب در خارج زندگی میکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
تا پای جان پای اهداف امنیت اخلاقی ایران هستیم اگه بی اخلاقی و فساد میخواهید مشکل شماست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
16:46
در این گرمای طاقت فرسا، ساندیس خنک بدجوری می چسبه، نه؟!
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
۱۶:۴۶
برای اینکه بدونی مخاطب این شمایی که میگی کیا هستن مثبت های این پست رو ببین. تفکرات تو تو این کشور 5 درصد هم نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
برای اینکه اخبار دروغ سایتهای داخلی ارزش دیدن رو هم ندارن چه برسه به نظر دادن ما هم چون فیلتر شکن نداریم اینا رو میبینیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
قطعا تنش های جدیدی را موجب می شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
۱۶:۴۶

حجاب اختیاری ، خواست اکثریت جامعه است و
امنیت اخلاقی را در اختلافها و رانت‌های بکار ببرید
چرا قالیباف هیچگاه در مورد اما و اگرهای خود در زمانی که شهردار تهران بود توضیح نداد؟ چرا از او توضیح نخواستند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
دلش نمی خواد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
فراتر از قانون
این مجلس و جلساتش نمونه بارزی از اسراف و هدر دادن بیت المال است.
بلاخره خانواده قالیباف از سیسمونی خریداری شده چه طور استفاده کردند؟ اکنون که نوه ایشان بزرگتر شده اند، با سیسمونی های نوزادیش چه کار می خواهند بکنند؟
اگر مخارجی را که قالیباف به عنوان شهردار تهران صرف دو طبقه کردن بزرگراه صدر و ساخت برج میلاد کرده بود، صرف گسترش حمل و نقل عمومی و مترو کرده بود، اکنون تهران با این همه مشکل ترافیک درگیر نبود.
قالیباف امروز در مجلس جواب دندان شکنی به ر وسیه بابت حمایتش از امارات داد!!!!!!!!!!!!!!
سایت عصر ایران مقاله خوبی در مورد دیپلماسی عزتمندانه ایکه با روسیه داریم نوشته. مقاله ای تحت عنوان دندانهای دیپلماسی مارا شمرده اند. درصورت امکان تابی اونو منتشرکنه.
آیا فکر می کنید که قالیباف دوباره کاندید نمایندگی مجلس می شود؟ ایا باز هم سودای ریاست مجلس در سر دارد؟ بی شک مجلس تحت مدیریت قالیباف ضعیفترین و پر ماجرا ترین مجلسها در تاریخ این مملکت بوده است.
قالیباف و رئیسی مکمل و متمم همدیگر هستند. کافی است که یک نگاه به حال و روز مملکت بکنید تا به آثار خدمات این دو پی ببرید!!!!
آغاز گشت مجدد ارشاد از امروز!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
گشت امنیت اخلاقی! بگو دهنت عادت کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
به 16:45
امنیت اخلاقی را دادن شاسی بلند و حقوق بالای 100 میلیون به نماینده ها، آزادی طبری، به حج رفتن امثال رائفی پور....... تهدید و متزلزل می کند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
امنیت اخلاقی وقتی وجود دارد که سایه فقر و نداری از سر خانوادها برود با این مشکلات اقتصادی روز به روز امنیت اخلاقی و اجتماعی به باد میرود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
هیچ چیزی به قبل از شهریور ۱۴۰۱ برنمی گردد .
اجبار یادگیری زبان انگلیسی از مدارس حذف شد!
چرا ریاضی و علوم را هم حذف نکرده و به جای آنها دروس حوزوی جایگزین نمی شوند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
عربی را باید حذف کنند واجباری نباشد
چرا 2 کشور روسیه وچین هر گستاخی وغلطی میکنند حداکثر مقامات میان پایه- یک واکنش ملایمی نشان میدهند ومقامات بلندپایه واز جمله رئیس جمهور هیچوقت راجع به گستاخی ها و کارهای ضدمنافع ملی وتمامیت ارضی ما ایندو کشور ملحد هیچوقت کوچکترین پاسخی نمیدهند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
ما هم به صراحت گفته ایم الحاق بخشهای اوکراین به روسیه را به رسمیت نمیشناسیم. حتی کریمه را. اینرا قبلا اعلام کرده ایم
لذا همراهی انها با کشورهای عربی در حد اینکه بگویند مسائلتان را با گفتگو حل کنید بهیچوجه گستاخی نیست حتی در حد اقدام متقابل هم نیست.
مجلس سیسمونی گیت، شاسی بلند و حقوق های نجومی خاصیتی یرای این مملکت ندارد.
خوشمزه اینکه سایت وروزنامه خود دولت از وزارتخارجه بابت احضارسفیرروسیه انتقاد کرده وگفته صرفا تقصیر امارات بوده و روسیه گناهی نداشته.!
سردار نقدی: جهنمی سوزان در انتظار مسئولانی است که دست دشمن را در فضای مجاز باز گذاشتند!
یک اقتصاددان:
قیمت بلوک سیمان رو ببینید: سال ۱۳۹۸ دونه ای ۷۰۰ تومن بوده، قیمتش الان رسیده به دونه ای۱۲۰۰۰ هزار تومان، یعنی ۱۶۱۴ درصد رشد در عرض ۴ سال، هیچ چیزیش هم وارداتی نیست، کارگرش هم مفت است، ترکیب آب و ماسه و سیمان و یه قالب است. فکر نمی کنید باید در نظریه هاتون تجدیدنظر کنید؟
فیلم بازداشت محمد صادقی هنر پیشه در خانه‌اش، به خاطر انتقاد از حجاب اجباری، به صورت لایو اینستاگرامی در فضای مجازی دست به دست می شود!
بلآخره علت ممنوع الخروجی علی اکبر رافئی پور معلوم نشد؟!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
مصلحت نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
جعل گذرنامه
داریوش ارجمند، هنرپیشه: به برکت وجود آقای رئیسی در خاورمیانه تک و بزرگ هستیم!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
خودشو گفته که یک قول ۲۰ میلیارد تومنی از رییسی

و وزیر ارشاد گرفته است!!!!؟؟
طالبان سر مانکن‌ها در مغازه‌ها را بریدند!
سر مانکن‌ها در افغانستان به دستور طالبان به دلیل دور نگه داشتن مردان افغان از گناه، بریده شد.
در دوهفته اخیر، بیش از ۱۰۰نفر از پزشکان با بازنشستگی اجباری یا اخراج از هیئت بورد مواجه شده‌اند؛ این درحالی‌است که طبق قانون تا زمانی که فرد بخواهد می‌تواند فعال باشد و کار کند، حتی اگر زمان بازنشستگی او رسیده باشد. ماجرا، اما به اینجا محدود نمی‌شود و در کنار این برخوردها، به تعدادی از بازنشسته‌ها اجازه ورود به بیمارستان را هم نداده‌اند.
این مجلس و این دولت حتی نمی توانند قیمت نان و مرغ را کنترل کنند.
هنوز کمپین های خرید دلار و کرفتن ریال از بانک ها و بی ارزش کردن ریالتون رو فراموش نکردیم دلیل رسیدن دلار از ۳۳ به ۵۰ مستقیما جنبش فواحش بود. الکی نقش بی پول هارو بازی نکنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
اشتباهی مثبت دادم
تبعیض
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
تابی اگر حرف بد رو منتشرنمیکنی پس برای چی حرفهای این ....را روزی 50 دفه منتشر میکنی. یا حرفای اینم منتشر نکن یا جوابهایی که مردم به این ...میدهند را هم چاپ کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
سایت محترم تابناک چون جواب های داده شده به این یارو را منتشر نمیکنی این فکر میکنه کسی نمیدونه جوابش چیه.
فلاحت پیشه، رییس سابق کمیته امنیت ملی مجلس: من از مسئولین جمهوری اسلامی می‌خواهم که برای مردم فهرستی تهیه کنند که ایران چه دستاورد‌هایی از روسیه، به ویژه از زمان جنگ اوکراین کسب کرده است. یک واکنش سرد و تلویحی سخنگوی وزارت خارجه ایران نمی‌تواند پاسخی به بدعت روس‌ها در مورد جزایر سه‌گانه باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
اگر منصفانه به مطلب نگاه کنیم روسیه هیچ اقدام خاصی نکرده است.
توجه کنید که ما هم قبلا به صراحت گفته ایم الحاق بخشهای اوکراین به روسیه را به رسمیت نمیشناسیم. حتی کریمه را. اینرا قبلا اعلام کرده ایم
لذا همراهی انها با کشورهای عربی در حد اینکه بگویند مسائلتان را با گفتگو حل کنید بهیچوجه گستاخی نیست . لابد انتظار دارید بجای ایران موضعگیری کنند و بگویند امارات غلط کرده همچین حرفی را زده است.
البته قابل فهم است که عناصر خائن طرفدار امریکا چنین موضعگیریهای حادی در این زمینه داشته باشند . انها چه بفهمند و چه نفهمند نوکر امریکا و خائن به این کشور هستند و نهایتا باید حذف شوند.
مردم سیستان و بلوچستان برای ابتدایی ترین حقوق انسانی دچار مشکلند

مولوی عبدالحمید به شایستگی ، خواست مردم استان خود را مطالبه می کند .
متاسفانه به استان‌های مرزنشین از محرومیت حادی رنج می کشند و هیچ عدالتی در توزیع رفاه وجود ندارد .
وزیر کشور را هم عوض کنید ، حالا که دست به تغییرات می زنید .

این وزیر هیچگونه درکی از جامعه و تغییراتی ندارد
در مورد پرونده شاسی بلند و چراغ سبز به متقلبان کنکور نظر و بحثی ندارید ، نمایندگان ؟؟؟؟؟؟؟؟
نوه فالیباف وقت دوچرخه سواری نوه ش نرسیده؟
درسکوت کامل خبری بورس ۵۰ هزار واحد دیگر هم سقوط کرد و شاخص کل تنها یک روز با سقوط به زیر کانال دو میلیون واحدی فاصله دارد. فردا وارد کانال یک میلیون واحدی خواهد شد
کسی حق ندارد وزیر را به دلیل منافع شخصیش تهدید به استیضاح کند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست