بازدید 16670
۶

شاسی بلند جدید کُره‌ای در راه بازار خودرو

شرکت خودروسازی کیا موتورز اعلام کرد که بیش از ۲۰۰ میلیون دلار در کارخانه مونتاژ در ایالت جورجیا آمریکا سرمایه‌گذاری خواهد کرد تا تولید شاسی بلند EV ۹ الکتریکی خود را در سال آینده آغاز کند.
کد خبر: ۱۱۸۳۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱ 16 July 2023

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، شرکت خودروسازی کُره‌ای کیا موتورز اعلام کرد که این شرکت حدود ۲۰۰ شغل برای ساخت این شاسی بلند شاسی بلند EV ۹ الکتریکی در کنار چهار مدل دیگر در کارخانه وست پوینت جورجیا، اضافه خواهد کرد.

 شرکت خودروسازی کیا موتورز اعلام کرد که بیش از ۲۰۰ میلیون دلار در کارخانه مونتاژ در ایالت جورجیا آمریکا سرمایه‌گذاری خواهد کرد تا تولید شاسی بلند EV ۹ الکتریکی خود را در سال آینده آغاز کند.

این خودروساز کره‌ای اعلام کرد که این شرکت حدود ۲۰۰ شغل برای ساخت این شاسی بلند در کنار چهار مدل دیگر در کارخانه وست پوینت جورجیا، اضافه خواهد کرد. این اولین خودروی برقی کیا خواهد بود که در آمریکای شمالی مونتاژ می‌شود و با توجه به اجتناب از خودرو‌های گازسوز ارائه می‌شود.

خودروساز برقی ریویان در حال ساخت یک کارخانه ۵ میلیارد دلاری در این ایالت است، در حالی که گروه موتور هیوندای و SK On در ماه دسامبر اعلام کردند که یک کارخانه جدید تولید باتری در جورجیا ایالات‌متحده ایجاد خواهند کرد.

بر اساس گزارش رویترز، براین کمپ، فرماندار جورجیا گفت که بیش از ۲۲.۷ میلیارد دلار در این ایالت سرمایه گذاری شده است و از سال ۲۰۲۰ تاکنون بیش از ۲۸ هزارو ۴۰۰ شغل در زنجیره تامین خودرو‌های برقی ایجاد شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۶
ما هم پراید داریم در کسری از ثانیه 5 نفر رو زیر چرخ های تریلی تبدیل به گوشت چرخ کرده میکنه
کیا بیشترین مشتری رو تو ایران داره. آخه پراید تولید کارخانه کیا است. حالا مال 40 سال پیشه یه حرف دیگس. البته پرایدهای قدیمی اتاق و زیربندیشون اسباب بازی نبود.
آدم به این ماشینها نگاه می کنه به ماشینهای تولید داخل کشور از خودش خجالت می کشه .مقایسه کن پراید تیبا سمند رو با این ماشینها!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
به جاش پهپاد داریم
عین 207 ماست . فکر کنم مدیران کیا مثل مدیران ما فکر می کنند 207 مثل لندکروزه
فقط پراید
این خودزو های بی کیفیت چیه تبلیغ میکنید؟!
ما خودرو تولید میکنیم که دنیا انگشت به دهان مانده تازه حاضرند بابتش پول یک کیا یا هیوندائی بدهند تا یک کوئیک بخرند
فقط من مانده ام با این همه استفبال چرا چسبیدن به بازار ایران و انحصاریش کردن و مجبورن زیر قیمت بفروشند به مردم ناشکر ایران
صادر کنند
اجازه دهند ما خودرو بی کیفیت اروپائی و کره ای و امریکائی سوار شویم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی