بازدید 2178

قاچاقچیان موادمخدر در دام پلیس

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی این استان با اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل پلیس بر مسیرها، قاچاقچیان را در انتقال ۸۶۲ کیلوگرم موادمخدر ناکام کردند.
کد خبر: ۱۱۸۳۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۹ 15 July 2023

 

به گزارش تابناک به نقل از مهر، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: مأموران انتظامی این استان با اجرای طرح‌های پاک سازی نقاط آلوده و به منظور مبارزه جدی با سوداگران مرگ و پاسخگویی به مطالبات و درخواست‌های مردمی در جهت افزایش امنیت اجتماعی، با اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل پلیس بر مسیرها در یک هفته این میزان کشفیات داشته‌اند.

وی ادامه داد: همچنین مأموران ضمن شناسایی و توقیف هشت دستگاه خودرو حامل و فعال در قاچاق مواد مخدر، در مجموع ۸۶۲ کیلو انواع مواد مخدر کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان اضافه کرد: شناسایی و جمع‌آوری ۳۲۱ معتاد متجاهر هم انجام شد و در این طرح با تلاش همه‌جانبه مأموران انتظامی، ۲۳ قاچاقچی مواد مخدر و ۲۴ خرده فروش و توزیع کننده مواد شناسایی و دستگیر شدند.

سردار جاویدان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم و دستگیری مجرمان، امنیت را حق قانونی شهروندان دانست و گفت: پلیس با به‌کارگیری تمامی توان عملیاتی و انتظامی خود در تأمین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند.

وی افزود: لازم است شهروندان هم با رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرایم، هرگونه اطلاعات و اخبار در خصوص توزیع کنندگان مواد مخدر را از طریق سامانه پاسخگوی ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر و تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست