بازدید 2549
۱

حمله هکری به سرور‌های بنیاد شهید تایید شد

یک گروه هکری بنام بختک مسئولیت این اقدام را بر عهده گرفت و مدعی شد تمام سیستم‌ها، اطلاعات و Backup‌های ستاد مرکزی را حذف کرده است.
کد خبر: ۱۱۸۳۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵ 15 July 2023

 

به گزارش تابناک، تسنیم نوشت: بنیاد شهید و امور ایثارگران طی بیانه‌ای حمله هکری به سرور‌های آن بنیاد را تأیید کرد.

طی دو روز اخیر اخباری مبنی بر هک شدن سرور‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در فضای مجازی منتشر شد. بر پایه این گزارش، یک گروه هکری بنام بختک مسئولیت این اقدام را بر عهده گرفت و مدعی شد تمام سیستم‌ها، اطلاعات و Backup‌های ستاد مرکزی را حذف کرده است.

 

در این زمینه بنیاد شهید و امور ایثارگران این خبر را تأیید کرد و ضمن بیانیه‌ای نوشت:

همزمان با جا به جایی صورت گرفته در ساختمان ستاد مرکزی بنیاد شهید و امور ایثارگران و تغییرات ایجاد شده در زیرساخت‌های حوزه فن آوری اطلاعات، طی روز‌های گذشته سامانه‌های اینترنتی این بنیاد با حملات سایبری رو به رو شد که این حملات در همان دقایق اولیه مورد رصد کارشناسان فنی قرار گرفته و کنترل گردید.

با توجه به اقدامات صورت گرفته توسط کارشناسان فنی، از خانواده بزرگ ایثارگران تقاضا می‌شود ضمن صبوری برای راه‌اندازی مجدد سیستم‌ها و سامانه‌ها، اخبار را از رسانه‌های رسمی پیگیری کرده و همچنین از رسانه‌ها تقاضا می‌شود اخبار مربوط به این موضوع را از سوی مبادی رسمی بنیاد شهید و امور ایثارگران مخابره نمایند.

سامانه‌های اطلاع‌رسانی و خدماتی پس از بررسی‌های دقیق و اطمینان از امنیت کامل مجدداً در اختیار جامعه ایثارگری قرار خواهند گرفت و روند شفافیت در فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران به منوال قبل استمرار خواهد یافت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
بله دیگه. بنیاد شهید، همین جوریش هم به داد مردم نمیرسه!اینجوری بهانه میاد دستش که دیتا سنتر کلا رفته هوا!!! هک معمولا برای دسترسی به اطلاعات میشه نه حذف اونا!!! این حذف معلومه به نفع کدوم نهاد هست.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست