بازدید 7352

انتخابات جنجالی ژیمناستیک ابطال و تکرار می‌شود

کد خبر: ۱۱۸۲۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۴ 12 July 2023

 اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، بخشی از حاشیه‌های فدراسیون ژیمناستیک طی چند روز آینده به پایان می‌رسد، هر چند که هنوز بخش اصلی این ماجرا باقی مانده است.

پس از برگزاری مجمع انتخاباتی روز 24 اسفند 1401 و انتخاب عابد حقدادی به‌عنوان رئیس جدید فدراسیون ژیمناستیک، یوسف الطبا نماینده فدراسیون جهانی که در مجمع حضور داشت، گزارش خود را برای FIG ارسال کرد؛ گزارشی که به نفع مسئولان جدیدالورود نبود و آنها را با چالش تازه‌ای مواجه کرد.

به دنبال تأیید نشدن ریاست حقدادی از سوی فدراسیون جهانی، این نهاد بین‌المللی با ارسال نامه‌ای به کمیته ملی المپیک کشورمان خواستار ارائه توضیحاتی درباره شرایط فدراسیون ژیمناستیک و انتخابات آن شد.

پاسخ این نامه باید تا 22 تیر ماه یعنی روز پنجشنبه هفته جاری به FIG ارسال شود، اما مسئولان ورزش کشور پیش‌بینی‌هایی را با کنار هم قرار دادن اتفاقات و اسناد در این باره انجام داده‌اند و تقریباً به نتیجه نیز رسیده‌اند.

بر اساس این گزارش، به نظر می‌رسد اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، نتیجه انتخابات روز 24 اسفند ماه از سوی نهادهای داخلی ابطال می‌شود تا از تعلیق این رشته از سوی فدراسیون جهانی جلوگیری شود.

در صورت ابطال انتخابات، باید سرپرست جدیدی برای فدراسیون معرفی شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست