بازدید 68214

پایان حمله مسلحانه به کلانتری ۱۶ زاهدان با هلاکت همه تروریست‌ها/گروهک تروریستی جیش‌الظلم: حمله به کلانتری ۱۶ زاهدان کار ما بود

چند فرد مسلح به کلانتری ۱۶ زاهدان در جنوب مصلای اهل‌ سنت حمله کردند که این درگیری پس از چند ساعت تبادل آتش، با شهادت دو مامور پلیس و هلاکت تروریست‌ها دقایقی پیش به پایان رسید.
کد خبر: ۱۱۸۲۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰ 08 July 2023

پایان حمله مسلحانه به کلانتری ۱۶ زاهدان با هلاکت همه تروریست ها

 

تابناک _ صبح امروز یک تیم تروریستی ۴ نفره که قصد ورود به کلانتری ۱۶ زاهدان را داشت، با مقاومت جانانه کارکنان خدوم انتظامی روبه رو شد و پس از هلاکت تمام تروریست ها اقدام کور تروریستی آنها ناکام ماند.

روابط عمومی و تبلیغات قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه طی بیانیه‌ای در خصوص حادثه‌ تروریستی صبح امروز زاهدان اعلام کرد: صبح امروز یک تیم تروریستی ۴ نفره که قصد ورود به کلانتری ۱۶ زاهدان را داشت، با مقاومت جانانه کارکنان خدوم انتظامی روبه رو شد و پس از هلاکت تمام تروریست ها اقدام کور تروریستی آنها ناکام ماند.

در این حادثه دو تن از مدافعین امنیت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان: حمله به کلانتری ۱۶ زاهدان با استفاده از عامل انتحاری نبوده است

معاون امنیتی و انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: عامل انتحاری در حمله به کلانتری ۱۶ زاهدان در کار نبوده و افراد مسلح ناشناس با استفاده از نارنجک، وارد برجک نگهبانی کلانتری شدند.

علیرضا مرحمتی، روز شنبه با بیان این مطلب افزود: حدود ساعت ۷:۱۵ صبح امروز چهار فرد مسلح ناشناس اقدام به این حمله کردند که با حضور بموقع نیروهای امنیتی و انتظامی اوضاع تحت کنترل قرار گرفت.

وی درباره اقدام انتحاری در این حمله تصریح کرد: افراد مسلح با استفاده از نارنجک به بخش ورودی و انتظامات کلانتری حمله کردند و با اقدام متقابل نیروهای انتظامی در همان نقطه زمین گیر شدند و به محوطه راه نیفتند.

مرحمتی اظهار داشت: در این حمله یکی از افراد نیروی انتظامی به شهادت رسیده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: آرامش در شهر زاهدان برقرار است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با بیان اینکه آرامش در شهر زاهدان برقرار است، گفت: تروریست‌ها به دنبال اختلاف افکنی در میان مردم هستند تا از این طریق امنیت منطقه را به مخاطره اندازند.

فدا حسین مالکی در گفت‌وگو با ایرنا در حمله تروریست‌های مسلح به کلانتری ۱۶ زاهدان که صبح امروز - شنبه ۱۷ تیر - صورت گرفت و با هلاکت آنها ناکام ماند، اظهار داشت: در این عملیات تروریستی، افراد با برنامه های از پیش تعیین شده با ورود به کلانتری با ماموران درگیر شدند که این درگیری چند ساعت به طول انجامید.

وی با بیان اینکه هر سه مهاجم تروریست در این حادثه به هلاکت رسیدند، اظهار داشت: هدف این افراد و گروهک‌ها از انجام اقدامات تروریستی کاملا مشخص است و آنها به دنبال اختلاف افکنی بین مردم هستند تا امنیت منطقه را تحت تاثیر قرار دهند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس افزود: برخی در تلاشند از وقایع اخیر زاهدان موضوع دوقطبی شیعه و سنی و یا قومیت‌ها را مطرح کنند؛ اما با توجه به هشیاری مردم استان و علمای شیعه و سنی موفق نخواهند شد و دشمنان همچون گذشته در این سناریو شکست می‌خورند.

مالکی با بیان اینکه ابعاد این حادثه در جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس بررسی خواهد شد، افزود: اکنون اوضاع امنیتی در زاهدان تحت کنترل بوده و آرامش در این شهر برقرار است و امیدواریم ابعاد این حمله تروریستی هر چه سریعتر برای مردم روشن شود. 

تروریست‌ها چگونه به کلانتری ۱۶ زاهدان حمله کردند

یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار فارس در زاهدان جزییات حمله تروریستی به کلانتری ۱۶ زاهدان را این‌گونه روایت می‌کند:

ساعت ۷:۱۵ یک تیم ۴ نفره تروریستی با پوشش ارباب رجوع عملیات خود برای حمله به کلانتری ۱۶ زاهدان را آغاز می‌کنند.

ابتدا تروریست‌ها با پرتاب مواد منفجره به درب و داخل دژبانی به سمت کلانتری حمله می‌کنند. دو تروریست وارد محوطه می‌شوند و دو تروریست دیگر به سمت برجک نگهبانی کلانتری می‌روند.

تروریست‌ها تجهیزات کامل اعم از مواد منفجره و تعداد قابل توجهی نارنجک به همراه داشتند و رفتارشان نشان می‌دهد کاملا آموزش دیده بودند.

زمانی که اولین تروریست کشته می‌شود مهاجم همراهش یک نارنجک آماده انفجار را زیر جسد قرار می‌دهد تا از نیرو‌های پلیس هنگام مواجهه با جنازه‌ها تلفات بگیرد.

درگیری بین تروریست‌ها و پلیس تا ساعت ۹:۳۰ ادامه پیدا می‌کند و در نهایت با کشته شدن هر چهار مهاجم مسلح پایان می‌یابد.

در این حادثه یک نفر از عوامل کلانتری به نام ستوان علی کیخا و یک سرباز وظیفه به نام مبین رشیدی به شهادت رسیدند. یک نفر از نیرو‌های پلیس و دو نفر از مردم نیز در این حادثه زخمی شدند.

با عملکرد به موقع مدافعان امنیت اهداف تروریست‌ها در تسخیر کلانتری و انبار مهمات و همچنین وارد کردن تلفات قابل توجه ناکام ماند. امنیت اطراف کلانتری به حالت عادی برگشته و کلانتری ۱۶ کوی شهدا در حال حاضر مشغول خدمات‌رسانی است.

این کلانتری در نزدیکی مسجد مکی زاهدان قرار دارد.

 

گروهک تروریستی جیش‌الظلم: حمله به کلانتری ۱۶ زاهدان کار ما بود

 گروهک تروریستی جیش الظلم مسئولیت حمله صبح امروز به کلانتری ۱۶ زاهدان را بر عهده گرفت.

در اطلاعیه این گروهک تروریستی ضمن بر عهده گرفتن مسئولیت حمله به کلانتری ۱۶ زاهدان به جزئیات این حمله اشاره‌ای نشده است.

سردار جلیلیان در تشریح جزئیات درگیری در کلانتری ۱۶ زاهدان اظهار داشت: اوایل صبح امروز تعداد ۴ تروریست مسلح در پوشش ارباب‌رجوع قصد ورود به محوطه اصلی کلانتری را داشتند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با هوشیاری سرباز وظیفه نگهبان درب اصلی مقر انتظامی، تروریست‌ها در اقدام اولیه خود جهت ورود به محوطه اصلی کلانتری ناکام ماندند و در همان لحظات ابتدایی درگیری با مأموران انتظامی یک نفر از تروریست‌ها به هلاکت می‌رسد.

وی گفت: با حضور مقتدرانه مأموران پلیس مستقر در مقر انتظامی و پس از ناکامی تروریست‌ها در ورود به محوطه اصلی کلانتری، مهاجمین مسلح وارد برجک نگهبانی کلانتری می‌شوند و اقدام به تیراندازی کورکورانه به اطراف و درگیری مسلحانه با نیرو‌های امنیتی و انتظامی می‌کنند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: با آتش پرحجم مأموران پلیس، در این درگیری هر ۴ تروریست تا دندان مسلح در صحنه به هلاکت می‌رسند و از آن‌ها ۴ قبضه سلاح جنگی، ۷ عدد نارنجک و چند جلیقه انتحاری کشف شده است.

سردار جلیلیان از شهادت دو نیروی جان‌برکف انتظامی، سرباز وظیفه مبین رشیدی و استواریکم کادر علیرضا کیخا در این حمله تروریستی خبر داد و گفت: مأموران پلیس تا آخرین قطره خون خود در جهت امنیت ایران اسلامی ایستاده‌اند.

 

تعداد بازدید : 14886
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۸
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۱۲
خبری که نوشتید حداقل یکبار خودتون بخونید.
4 تروریست تبدیل شد به 3 نفر
دو شهید تبدیل شد به یکنفر!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
هر کس باد بکارد، طوفان درو می کند.
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
علیرضا قاسمی، مدیرعامل آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان خرابی خط لوله انتقال را دلیل قطع آب در دو روز گذشته در زاهدان خواند و گفت حدود ۳۵ درصد جمعیت شهر دچار بی آبی شدند. مردم باید ساعت‌ها مقابل اداره آب و فاضلاب برای پر کردن گالن ها معطل بمانند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
همه چی نوشتید، الا انگیزه این حمله تروریستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
این آدم بیکار که خبر ها رو از جای دیگه کپی می کنه و زیر کامنت های خبرهای دیگه می نویسد معلوم هست زیاد هم بی کار نیست و هدف خاصی دارد. تابناک لطفا در نشر این مطالب هوشیار باش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
فرشاد مومنی، عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی: فساد کمر جامعه را شکسته. تعارض منافع اقتصاد را فلج کرده است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
مولوی عبدالحمید: اگرچه تاکنون ابعاد این جریان برای بنده مشخص نیست و از کیفیت این حمله و اینکه چه گروه یا افرادی پشت آن هستند، بی‌اطلاع هستم، اما پیشاپیش نگرانی و برائت خویش را از هر نوع خشونت و حمله مسلحانه و هر حرکتی که باعث ناامنی باشد، اعلام می‌دارم.
همه این موارد زیر سر بزرگ وهابی بزرگ عبدالحمید هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
از اسمت و محتوای پیامت معلومه هدفت چیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
خوب نیست به این شکل نظر بدی،، بالاترین مقام های نظام هم به این شکل در خصوص یک شخصیت که پیروانی داره نظر نمیدهند ، حتی اگر نظراتش با نظام زاویه داشته باشه ،، پس لطفاً کمی در نظر دادن دقت کنیم که تفرقه بیشتر نشه
ناشناس
| Germany |
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
مولوی عبدالحمید دهها میلیون هوادار در ایران داره جرات داری کمترین بی احترامی بهش بکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
از هر فرصتی جهت سیاه نمایی عبدالحمید استفاده میشه و دریغ از اینکه ، آبرو در دست خداست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
از اون اسمت معلومه که سوادی در حد نوشتن اسمت هم نداری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
این بابا یه پانطرک هستش و دنباله تفرقه اندازی و سمپاشی.
ناشناس
| Luxembourg |
۱۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
این اصلا کرد نیست یک توده ای است که جرات نداشته با نام خودش نظر بنویسه
ناشناس
| Austria |
۱۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
تو که اینجا به رهبر مذهبی قوم بلوچ توهین میکنی، جرات داری بیا زاهدان تا پوست از کله ات بکنند
دادا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
خودش اعلام برائت میکنه تو میگی کار اونه...حماقت محض
جانیاز
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
ناشناس14:59، احتمالا چیزی زدی که خودتو و چهار نفر اطراف خودتو دهها ،میلیون می بینی، وقتی اون بزرگترتو تو اسمان دستگیر می کنیم، تو مولوی عددی نیستین، خودم یک تنه حریف همه شما هستم. دنیا مارو امتحان کرده تو که تویی.تو یه خائن بیشتر نیستی.
تو خبر می‌زنی ۴ نفر بعد نماینده مجلسشون می گه ۳ نفر ؟؟؟؟ یعنی اشراف اطلاعاتی شما بعنوان نویسنده از اقایون مسول بیشتره در بخش شهادت نیروی انتظامی هم شما همون بالا ۲ نفر ذکر کردید و اقای مسول ۱ نفر !
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
امثال تو باعث اختلاف ودرگیری میشن با توهین هاتون به عقاید مردم سیستان وبلوچستان و بزرگترین شخصیت دینی این استان بدبخت بیجاره
لعنت به تروریست‌ها و دشمنان امنیت کشور. و خدا رحمت کند شهدای نیروی انتظامی که مظلوم و گمنام هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
رذل ترین جماعت کسانی هستن که نشستن و اینجا کامنت هارو دیسلایک میکنن و از کسانی حمایت میکنن که پلیس رو میکشن ، و بعد زمانی که مشکلی واسشون پیش میاد و گرفتار همین جماعت اوباش تروریست میشن برمیدارن در کمال وقاحت به همین پلیس زنگ میزنن و میگن بیا از ما حمایت کن و سپر بلا شو
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
به ۱۵:۰۲
خیالت راحت حتی اگه دزد هم بهمون بزنه به این پلیس زنگ نخواهیم زد به خاطر رفتارهای بد با مردم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
به ساعت
این نشون میده این نوع نظرات همش واسه یه نفره تا پایین هم هست
عزیزم امروز خیلی زحمت کشیدی برو به خواهر مریم بگو اضافه کاریتو بیشتر بده، البته قبلش موهاتو درست کن هما
ناشناس
| Luxembourg |
۱۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
۱۵:۰۲
معلومه هیچوقت به پلیس زنگ نزدی وگرنه اینقدر بی اطلاع نبودی زنگ بزن به پلیس بگو زورگیری با قمه هست بشین زیر پات علف سبز بشه تا پلیس بیاد این پلیس به در مردم نمی خوره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
آن هموطنان و اشخاص که منفی داده اند فازشون چیه؟
ببخشید نیروی انتظامی خودش روابط عمومی نداره؟
با نابخردی ها عدم امنیت رو هم به این کشور آوردید. دیگه چی کم مونده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
نا امنی را دوستان شما به اسم آزادی آوردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
ناشناس|
of)|۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷

وقتی هیچگونه گوش شنوایی برای درد مردم وجود ندارد و هر اعتراضی را به دشمن و انحرافی نسبت می دهید ، این مردم بی نوا برای ظلمی که به آنها روا می رود چه باید کنند ؟؟؟؟؟؟؟
دو نفر شهید شدن یا یک نفر چهار تا تروریست هلاک شدن یا سه نفر این چه خبر رسانی بابا الان بی بی سی با جزییات و عکس فیلم لحظه ای و با رزومه زندگی شهدا وتروریستها تو اخبار خبر رسانی میکنه یاد بگیرید حتی از دشمنانتان
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۱۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
شاید بعضی از کشته ها زنده شدند که آمار آقایون تغییر کرده
الان مثلا فیلم درگیری را نشان دادید . اصلا کجا بود این منطقه . منکه فکر کنم شوش تهران بود .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
واقعاً فیلم واضح و کاملی بود.... کوچه ی ما هم همینجوری الان...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
هدف قالب کردن تبلیغات به مردمه و این حرکت خیلی نامردیه
ناشناس
| Austria |
۱۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
ما که هیچ درگیری در این فیلم ندیدیم
اینا همش به خاطر جنبش فواحشه باید با این افراد سنگین تر برخورد کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Finland |
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
آب رو بریز اونجایی که می سوزه
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
حال میکنم داری میسوزی خخخ
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
اینا همش به خاطر برادران طالبانت هست که میلیون ها نفرشون رو وارد کشور کردید
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
چه فشاری میخوری از اینکه حجاب رو مردم اختیاری کردن
ناشناس
| Austria |
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
بدجوری بوی سوختگی میاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
یکی از فواحش آواره آلبانی نظر گذاشته، سه نظر در یک بازه زمانی دو دقيقه ای
نمیخواد نگران سوزش باشی، فعلا سوراخ موش پیدا کن واسه خودت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
.برادر گرامی جناب ناشناس ۱۴ و ۱۱ دقیقه
قوم لوط هم بعضی کارها را اختیاری کرده بودند. دلیل
نیست که چون مردم اختیاری کردند کار درست باشد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
پرچم ها نشون میده از کجا نظر میذارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
این آقا خودش آلبانی نشینه داره خیلی بد از امنیت دفاع می کند
میگن برای خراب کردن چیزی یا هدفی، بد از آن دفاع کن
ناشناس
| Luxembourg |
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
ادبیاتت نشون می ده خودت از چه قماشی هستی
ناشناس
| Luxembourg |
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
۱۴:۳۰
آی کیو مگه یک نفر فقط داره این خبر رو می خونه؟؟؟؟ راستی چطور می خوای تا روسیه بری؟؟؟!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
این بدبخت با 6 تا فیلتر شکن اومده کامنت ارسال کرده و داره از درون آتش میگیره و با نهایت کینه کامنت میزاره بعد میگه ، دارید میسوزید خخخخخ بنده خدا برو فعلا یه لیوان آب بخور منفجر نشی
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
۱۴:۳۰
تو که پارتی در تابناک داری که هر روز ادبیات در شان خودت رو منتشر می کنه بهش بگو پاسخ های مردم رو منتشر نکنه و منتفی هات رو هم ببنده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
هم با فواحش باید برخورد کرد، هم با دوستانشون
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
چقدر تو بدبختی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
اشتباهی مثبت داد م
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
به ۱۴:۳۵
چطور وقتی به مردم نیاز دارید واسه انتخابات بهشون میگید مردم شهید پرور ولی وقتی همین مردم حجاب
اختیاری رو انتخاب میکنن با قوم لوط مقایسه میکنید؟ رفتارهای دوگانه
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
به ۱۴:۳۰
برادران دینی شما رو دستگیر کردن پس خودت باید نگران باشی
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
به ۱۵:۰۲
اونی از درون داره آتیش میگیره که یه کامنت تکراری رو صدبار تکرار می‌فرسته
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
به ۱۵:۰۲
ساندیس بخور خنک شی
ناشناس
| Luxembourg |
۱۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
کسی که به مردم ایران می گه فاحشه ببین خودش چه کاره است در حقیقت صفات خودش رو داره جار می زنه اگر مرد عمل هستی نام و نشانیت رو همین جا بنویس تا معلم بشه شجاعتت فقط پشت کامپیوتره یا جرات داری رسما هم به مردم ایران توهین کنی شاید هم از سفارت روسیه داری پیام می نویسی
ناشناس
| Austria |
۱۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
تابناک چرا فحش های این آدم بی سر و پا رو نشر میده؟
از وقتی که دیگه کمتر افاضات شریعتمداری کیهان رو منعکس میکنید، جاشو دادین به این لات بی شخصیت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
این آدم نما که بد دهنی میکند وخود راهم مسلمان می داند می خواهم نظرش را راجع به آن مستاجر اوقاف بدانم
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
پماد ماهی برای سوختگیت بزن !!!!
غده سرطانیشون را بازداشت کنید و از هیچ چیز نترسید
پاسخ ها
فرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
جراتش را نداريد وگرنه شش ماه قبل اين كار را كرده بوديد!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
چه انرژی منفی از خود ساطع می کنی ، گویی خود ....... !!!!؟
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
می تونی مگه ؟!!
علی کریمی باشرف!!!! چند ساعت قبلش درباره زاهدان تویت زده بود!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
لابد شما خیلی با شرف هستید که صبح تا شب مرگ بر آمریکا و غرب سر می دید بعد فرزندانتون رو می فرستید آمریکا و انگلیس زندگی کنند
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
درود بر علی کریمی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
ناشناس|
|۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
موافقم
ناشناس
| Austria |
۱۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
خاک پای علی کریمی هستم
مواظب باشیم دوستان با کلام خودمان باعث بدتر شدن اوضاع نشویم انشاالله عاقلانه تصمیم بگیریم
چه ضارب و چه مضروب فرزندان این خاکند....انحراف عصبانیات و عیره مارو وارد جنگ داخلی میکنه هوشیار باشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
بله هم حق با قابیل بود و هم با هابیل. هر دوشان فرزند پیغمبرند
naser
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
ناشناس 14:19 تروریست ها هیچ خصومت شخصی با ماموران انتظامی ندارند. آنها محصول تبعیض و نابرابری مرکز و پیرامون هستند. من قصد تطهیر و توجیه عمل تروریستی که در هر صورت محکوم است را ندارم. ولی مقصر اصلی کسانی هستند که تخم تبعیض و نابرابری را در این مملکت کاشته اند. برای فهم این تبعیض، تنها کافی است که شهر تهران با شهر زاهدان مقایسه گردد.ا
چرا این تروریست ها از موشک های هایپر سونیک نمی‌ترسند؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
آخه کسانی که تو کار بساز بفروش هستن و در کار صادرات و واردات رفتن جز ادعا چه چیز دیگه ای دارن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
نیازی به این موشک ها نیست وقتی که پلیس آلبانی نابودتون میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
نمیشه قیل حرف زدن کمی فکر کنی؟
آخه چرا باید موشک هایپرسونیک یا غیره رو داخل شهر استفاده کرد؟
حالا مگه آمریکا اتم داره دیگه تیراندازی درون شهری نداره و ...؟
درست کردن این چیزا نیاز به فرهنگسازی داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
دیگه کم آوردی زدی به چرت و پرت
تروریست جرات جنگ کلاسیک نداره، و با نامردی و مخفیانه حمله را شروع میکنه
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
به ۱۴:۳۳
اتفاقا ما مردم ایران از پلیس آلبانی تشکر میکنیم به خاطر حمله به اون افراطگرایان
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
به ۱۵:۰۶
اونی که همه چیز رو به موشک ربط میده شما هستید که حتی اقتصاد رو هم به موشک داشتن ارتباط میدید
آمریکا سلاح داشتن آزاد هست ولی اینجا نیست پس تفاوت داره
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
به ۱۵:۱۱
گفتید موشک امنیت میاره ولی فهمیدیم که نمیاره
ناشناس
| Luxembourg |
۱۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
اینایی که هر نظری رو می چسبونن به آلبانی آخه چقدر بی سوادید همین فرقه رجوی هم خودشون نوکر روسیه هستن یعنی این رو هم نمی دونید؟
چرخه خشونت توقف ناپذیره ، کنش و واکنش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
تا تهش هستیم تا نابودی کامل دشمنان ایران و فواحش
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
به ۱۵:۴۱
مردم ایران هم تا آخرش هستن در مبارزه با اختلاسگران و تروریست ها
ناشناس
| Austria |
۱۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
گمونم این ناشناس ۱۵:۴۱ تغییر جنسیت داده و ادای مردها رو در میاره
کمتر کسی رو می شناسم که مشکل مالی نداشته باشه امروز حتی افرادی که درآمد خوبی دارن هم به نسبت خودشون تحت فشارن
ولی اینکه این فشار باعث بشه مردمانی بخوان بدیهی ترین و واجب ترین اصل زندگی اجتماعی خودشون و فرزندان شون که امنیت هست رو به شوخی بگیرن و جدی نگیرن ستم بزرگی هست که خودشون به خودشون می کنن
امنیت کشور بر هم بخوره اون اختلاسگر و مال مردم خور جوروپلاسش رو جمع می کنه میره دبی و کانادا ما مردم معمولی از معلم و کارمند و مغازه دار و رفتگر و نیروی انتظامی می مونیم که باید با خرابی ویرانی و بی امکاناتی سر کنیم
دشمنان ایران که وسعت و پهناور بودن این آب و خاک رو نمی تونن تحمل کنن دنبال ریز ریز کردن کشور ما هستن و این یک حقیقت آشکار هست حالا چه خود حاکمیت هم بگوید یا نگوید
اولین کاری که در اعتراضات یا اغتشاشات پارسال انجام دادن آتش زدن بزرگترین بیمارستان زاهدان بود یعنی واقعا با این عمل به مردم ضربه زدید یا حکومت؟
باید همه جا فقر و افسردگی و بی امکاناتی باشه تا مردم عصبی و کینه ای باشن تا اینکه آرام و مشغول زندگی
45 ساله تا کردستان آرام میشه گروهک ها یه خرابکاری می کنن حتی خود سرمایه داران کورد هم نمیان اینجا سرمایه گذاری کنن و عقلانی نیست براشون بعد همین گروهک ها ادعای دنبال حق مردن بودن رو می کنن نه شما دنبال منافع حزبی خودتون هستید که بر فرض محال یه تیکه ای از مملکت دست شما بیفته و آینده خودتان و دور و بری هاتون رو تضمین کنید
حق و حقوق خودتان رو آرام و مسالمت آمیز دنبال کنید ای اقشار و اصناف مختلف مردم ایران قطعا تا حدی به خواسته تون می رسید و دنبال این افراد و گروهک های تکفیری و تجزیه طلب که دنبال منافع خودشون هستن نیفتید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
آقا مشکلی نیست هر چه اختلاس گر و دزد و غارتگری که این همه سال مملکت ما را به فنا دادند بروند بیرون هر چه هم خواستند با خودشون ببرند ما هم کاری به هشون نداریم فقط مملکتمون بمونه برای خو.دمون مردم مون خودمون می ئدونیم چکار کنیم و چطور از اینن مشکلات رهایی پیدا کنیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
پس چرا تن به کار نمیدن
خیلی ها دارن بیکار میگردن و مفت میخورن ولی حاضر نیستند جایی مشغول به کار بشن
اگر جایی اتش سوزی شود .فقط سخن گوی اتش نشانی اطلاع رسانی می کند.ایا برای چنین موضوعاتی نباید تبین شود چه جایگاهی مجاز به اطلاع رسانی است تا از این همه تناقض جلوگیری شود.در همه حوزه ها متاسفانه این نقیصه دیده می شود وکسی توجه به ساماندهی ان نمی کند.قاعده مند کردن این مسایل از ضروریات است که انشاء الله توجه شود.
با سلام .خدمت ملت شهید پرور و قهرمان ایران اسلامی . شهادت نیروهای حافظ صلح و امنیت را به مردم قهرمان زاهدان و مردم عزیز ایران و مقام معظم رهبری تسلیت عرض مینمایم . حالا رشادات و جوانمردی و از خود گذشتگی این عزیزان را گذاشتید و بر سر تعداد شهدا بحث میکنید . خوب در اخبار تکمیلی اطلاع رسانی میشه . مهم این است که قدر امنیت و آسایشی را که بحمدالله داریم بدانیم و شکر گزار باشیم . راه شهدا ادامه دارد . مرگ بر آمریکا .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
درگیری با سه نفر مسلح اون هم در مرکز استان چند ساعت طول کشید ...یگان ویژه کجا بود در این مدت؟
آنچنان میگوید همه تروریستها که آدم فکر میکنه بیشتر از 10 نفر بودن و تجهیزات آنچنانی، تلفات نیروز انتظامی رو ببینید 2 نفر و آنها که مسلما تجربه کافی نظامی گری ندارن، 3 نفر، آنها میدان بسته برای عملیات داشتن! ولی نیروی انتظامی میدان باز داشته و امکانات بیشتر، یعنی از نظر آموزش و مواجه و کنترل بسیار ضعیف هستید!!!! ز عمل کار برآید به سخنرانی نیست!!! ضعف های شدید و نقاط کور مراقبت و آماد رو برطرف کیند، و پخته و با تجربه تر شوید!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۱۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
راست میگی والا، انگار صد نفر با تانک به کلانتری حمله کردند
اقایان این حملات ارتباط تنگاتنگی با حلقه درونی طالبان در افغانستان دارد تا می اید یک انتقاد و حرف حقی به طالبان از طرف ایران زده میشود حملات به کلانتری و پاسگاه ها روی می دهد بروید زنجیره اطلاعاتی را در بین طالبان جستجو کنید در گذشته نیز همین روش بود بررسی کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۱۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
آدرس غلط نده حاجی، چون این حملات هیچ ارتباطی با طالبان نداره
من فقط ناراحت این هستم که چرا هر درگیری میشه ، امکان نداره ما شهید ندیم ،،،، فرمانده پاسگاه ، فرمانده قرارگاه ،،برادر من ،،،یک‌مقدار درایت و مدیریت داشته باشید ،، نمیشه با حمله چند نفر انسان کثیف ،، تو هر گوشه این مملکت ، چند نفر جوان از ما ، شهید بشن،،، طالبان بی همه‌چیز هر مدت یکبار میاد خط مرزی دو جوان ما رو از بین ی بره ،، میگه اشتباه کردم برمیگرده سره خط ،،، مردم با هزار امید جوان بزرگ می کنن می فرستن خدمت که بخاطر ندانم کاری مفت مفت ،پرور میشن... نمیشه خداوکیلی ،،یکم باید درایت کنیم در مورد نظامی...
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۱۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
اون بچه های بلوچ که کشته شدند، شهید نبودند؟ خیلی بی انصافی
تبلیغات تو مخی تابناک
کسانی که اینکارو کردن ، قطعا در جایگاه خودشون شجاع و بیباک و نترس بودن ، چون میدونستن که کشته میشن یا به قول شما هلاک.
اما اینو هرگز نمیفهمین که کسی که قید جون خودشو میزنه ، برای چیه ؟ برای پول ؟ برای مقام ؟ برای رضای خاطر آمریکا و اسرائیل ؟
اگه اینطور کسی فکر میکنه ، قطعا نااگاهه
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۱۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
جان کلام رو گفتی. قربون دهنت، ولی کو آدم چیز فهم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
گل گفتی ایول درسته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
بر اساس این منطق شما داعشی ها هم شجاع و نترس و بی باک بودن
عجب فیلم کامل و گویایی گذاشتید
همه لحظات درگیری و محل درگیری با جزییات کامل به نمایش گذاشته شده !!!
مواظب تفرقه افکنی پانطرک ها باشید.
عملیات تروریستی وجنایتکارانه محکوم است حالا به هرشکل با هرنیتی
نروریست مزدور که انگیزه نمی خواهد از بیگانگان پول می گیرد و به نیروهای امنیتی جمله می کند. به نظر می رسه که کمپ تروریست های منافقین دوباره راه اندازی شده است . ما گردن داعش که ارباب وحشی همه این تروریست ها بود را شکستیم که البته به مذاق وطن فروشان خوش نیامد. این جیش الطلم که جای خود دارد. باید پایگاههای انها در خارج از ایران را هدف قرار دهیم .
الان ۲نفر ازسربازان وطن به شهادت رسیدن،،،باید دید نظر کسانی که قبلا از اغتشاش گران حمایت میکردن چیست واقعا اینان مدافع انسان وبشریت هستن وخون انسانها برایشان فرق نمی کند،،اگر که فرق نمیکند ومثل زمان اغتشاش که از برهم زنندگان امنیت حمایت میکردن،،واز کشته شدگان حمایت میکردن الان هم باید از شهادت سربازان وطن ناراحت وسرو صدا کرده ومحکوم کنن،،،والا این افراد چه سلبریتی ها چه فوتبالی ها چه مولویها ،،علی کریمی...
اینطور که تابناک تیتر زده، فرمانده تروریست ها تلفن زده و ضمن قبول مسئولیت حمله امروز، اعلام کرده که این عملیات توسط گروه "جیش الظلم" یعنی "لشگر ظلم" انجام شده است !!
خدایا چرا همه ما رو نمیکشی تا از این وضعیت خلاص بشیم؟؟
چرا در فیلم به این مهمی تبلیغات میذارید؟ برای کار امنیتی وقتی سرباز شهید میشه شما تبلیغات میذاری؟!! یکم احترام بد نیستا!
قطعا کارهای تروریستی محکوم است ولی سخن با مسولین است آیا بنظر شما ادامه این وضع صحیح است سیستان بلوچستان با آن آب و هوا وآن وضعیت اشتغال و صفهای طولانی نان و اخیرا قطع آب . آقایان بالاخره فکری بکنید حق این مردم این نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
به نظرم اگر حق آبه را از طالبان بتوانند بگیرند، خیلی از مشکلات کم میشود و این موضوع با حرف نمیشود
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست