بازدید 4998
۹

نمایشگاه تمدن و لباس زنان ایرانی در ژنو

نمایشگاه تمدن و لباس زنان ایرانی با حضور مدیرکل دفتر سازمان ملل، سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد ملل متحد در ژنو و جمعی از سفرا، دیپلمات‌ها و کارکنان سازمان‌های بین‌المللی و علاقه‌مندان به هنر و فرهنگ ایرانی افتتاح شد.
کد خبر: ۱۱۸۱۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸ 06 July 2023
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۹
البته لباس زنان ایرانی هم مثل خیلی چیزهای دیگر اختراع خود آقایان هست که یک پسوند ایرانی هم بهش میچسبونند. مثل زبان فارسی اختراعی جناب حداد که فارسی را زیر مجموعه زبان عربی معرفی میکند.
پاسخ ها
داود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
چرا الکی نظر میدی و بزرگواری که مثبت زدی , مگه شما همچین صحبتی از آقای حداد یا هر عضو دیگه از فرهنگستان زبان فارسی شنیده اید که تایید می کنی ؟ باور کنید خیلی از گرفتاریهای ما بعلت همین عدم مطالعه و انگ بیخودی به هم زدن است .... عزیز بررسی کن و بعد مطلب بنویس ....
یعنی الان بانوان ایرانی با این لباس ها بیان بیرون یا برن سر کار کسی باهاشون کاری نداره ؟؟؟
من عکس ششم را می خرم هر روز باهاش سوار مترو بشم.....
اینا چجور لباس ایرانی هستند که ما خودمون در ایران نمیبینیم. الان ژنوی ها هم فکر میکنند بانوان ایرانی اینجور لباسهارو میپوشند.
خرج و هزینه بیهوده
اقا چرا خودتان را این همه اذیت می کنید یک برقع مثل افغانی ها می گذاشتید توی این نمایشگاه این همه پارچه را خراب نمی کردید میشه بفرمائید کدام منطقه از ایران و در چه مقطع تاریخی اینوع لباس را می پوشیدن مثلا مازنی ها گیلک ها کردها بلوچ ها لرها بختیاری ها خراسانی ها لامصبا چرا اینقدر تاریخ را دست کاری می کنید
این لباسها ایرانی نیست
مانتوهای بی دکمه است
بیشتر شبیه لباسای عصر ویکتو ریاست
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست