بازدید 8646
۲

صدور دستور پلمب ۲ واحد نانوایی متخلف در کاشان

معاون برنامه ریزی کاشان گفت: دستور پلمب ۲ واحد نانوایی متخلف در کاشان صادر شد.
کد خبر: ۱۱۸۱۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۸ 06 July 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر جواد مزروعی شامگاه چهارشنبه در حاشیه جلسه کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان کاشان اظهار داشت: بر اساس گزارشات رسیده و بررسی‌های صورت گرفته با دو باب واحد نانوایی متخلف برخورد قانونی صورت گرفت.

وی ابراز داشت: از جمله تخلفات این نانوایی‌ها، برخورد نامناسب با شهروندان و همچنین کیفیت پایین نان بود که پس از بررسی‌های لازم، برخورد قاطع با آنها صورت گرفته و دستور پلمب آنها نیز صادر گردید.

جانشین کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان کاشان تصریح کرد: بازرسی از نانوایی‌ها متشکل از تیمی با حضور جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و اتحادیه نانوایان با نظارت فرمانداری به صورت مستمر انجام گرفته و با متخلفین امر به صورت قاطع برخورد می‌شود.

وی ادامه داد: تعدادی از نانوایی‌ها نیز به دلیل تخلفات صنفی مانند تراکنش‌های نامتعارف، به دادستانی عمومی و انقلاب شهرستان برای تعیین تکلیف و رسیدگی به تخلفات معرفی شده‌اند.

مزروعی در ادامه تاکید کرد: نان به عنوان یک محصول دولتی و ارزاق عمومی جزو موارد مهم مدیریت شهرستان است و برخی مباحث و مشکلاتی که به واسطه ناآگاهی یا تخلف ناخواسته برخی نانوایی‌ها موجب کسر سهمیه آرد آنها شده در ماه آتی برطرف خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۳
انتشار یافته: ۲
پال راهش نیست نانوایی ها ضرر دارند و یکی یکی می بندد و کسی بفک چاره نیست در شهر ما بسادگی نمی توان نان که تنها بخور نمیر است پیدا کرد صف های طولانی دارد
فقط زورشان به نانوایی میرسه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی