بازدید 3261

تحریم انتخابات یعنی پاسخ مثبت به اردوکشی خیابانی

حمیدرضا ترقی فعال سیاسی از اظهارات محمدرضا باهنر درمورد حضور اصلاح‌طلب‌ها در انتخابات مجلس حمایت کرد و گفت: این امر از بدیهی‌ترین مسائل در عرصه سیاسی است.
کد خبر: ۱۱۸۱۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵ 04 July 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از صبح نو، حمیدرضا ترقی، فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به این سوال که آیا سخنان «محمدرضا باهنر» مبنی بر توصیه اصلاح‌طلبان برای حضور در انتخابات و برگشتن به صندوق رأی اشتباه بود که باعث برافروخته شدن این جریان سیاسی شده است، گفت: این امر از بدیهی‌ترین مسائل در عرصه سیاسی است. هر جریان یا حزب سیاسی که بخواهد در عرصه سیاسی و در چارچوب یک نظام سیاسی فعالیت کند، باید از مسیر انتخابات و صندوق رأی به قدرت برسد.

مهم‌ترین بخش‌های گفتگوی حمیدرضا ترقی را در ادامه می‌خوانید:

خیابان مخصوص کسانی است که ضدانقلاب و برانداز هستند و اگر جریانی وارد این مسیر شود، بدون تردید دیگر از چارچوب آن نظام خارج شده و با برخورد سخت مواجه خواهد شد.

آشفتگی اصلاح‌طلبان به این دلیل است که می‌خواهند هم در قدرت باشند و هم اپوزیسیون ساختار سیاسی که این امر ممکن نیست و این زیست دوگانه دیگر امروز جوابگوی این جریان سیاسی نیست و باید تکلیف خود را روشن کند. تحریم انتخابات یعنی پاسخ مثبت به اردوکشی خیابانی که انتهای آن هم مشخص است.

اصلاح‌طلبان به جای برآشفتن از سخن باهنر، ماهیت و راهبرد خود را مشخص کنند که می‌خواهند با نظام باشند یا علیه نظام.

اصلاح‌طلبان در جامعه بدنه ندارند و حامیان آن‌ها ریزش کرده‌اند. اینکه می گویند نمی‌خواهیم در انتخابات شرکت کنیم به دلیل این است که می‌دانند در صورت شرکت در انتخابات، شکست خواهند خورد و مردم حرف آن‌ها را نمی‌شنوند و قبول ندارد. بنابراین دست پیش را می‌گیرند تا فقدان بدنه مردمی خود را بپوشانند.

جریان اصلاحات در دولت روحانی و مجلس دهم هم جامعه را از خود ناامید کرد و هم حکومت را در وضعیتی بحرانی قرار داد. این جریان امروز یک جریان شکست خورده است که نه مردم را دارد و نه حکومت را و به‌ دنبال اقدامات ایذایی برای حیات خود است.

جریان اصلاحات موجودی بود که ناقص متولد شد و با رادیکالیسم افراد افراطی داخل، این جریان همه گذشته و آینده خود را نابود کرد. سران معتدل این جریان نباید اجازه دهند رادیکال‌ها، اصلاحات را قربانی منافع خود کنند. افرادی مثل حجاریان تکلیف خود را با نظام مشخص کرده و مقابل نظام ایستادند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست