بازدید 9806
۲

فقط مجازید این وسایل را با خود سر جلسه کنکور ببرید

جلسه کنکور کارشناسی دارای ضوابط و قواعدی است و ممنوعیت استفاده و حتی همراه داشتن بعضی وسایل توسط داوطلبان در آن جزء این ضوابط به شمار می‌رود و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
کد خبر: ۱۱۸۱۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵ 04 July 2023

 

به گزارش تابناک به نقل از مهر، آزمون اختصاصی هر یک از گروه‌های آزمایشی در تاریخ‌های اعلام شده به شرح ذیل در ۴۱۷ شهرستان و بخش مختلف کشور برگزار خواهد شد. 

 

گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی: صبح چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲

گروه آزمایشی علوم انسانی: صبح چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲

گروه آزمایشی هنر: بعدازظهر چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲

گروه آزمایشی علوم تجربی: صبح پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۲

گروه آزمایشی زبان‌های خارجی: بعدازظهر پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۲

تذکر خیلی مهم: درهای ورود به حوزه‌های امتحانی در روزهای امتحان، در نوبت صبح رأس ساعت ۷:۳۰ صبح و در نوبت عصر رأس ساعت ۱۴ (دو بعدازظهر) بسته خواهد شد. لذا لازم است داوطلبان قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی حاضر باشند.

برای حضور در جلسه آزمون لازم است کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی مربوط، کارت ملی یا شناسنامه عکسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مداد پاک کن، مداد تراش و سنجاق همراه داشته باشید. کارت شرکت در آزمون باید در ابعاد نصف کاغذ A۴ پرینت شود و از تغییر اندازه آن به ابعاد مختلف خودداری شود.

داوطلبان دارای معلولیت بینایی متوسط و خفیف می‌توانند دستگاه بهدید و یا درشت بین بدون حافظه همراه داشته باشند.

از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف دستی، ساک دستی، وسایل محاسباتی و هرگونه وسایل ارتباط الکترونیکی و دستگاه حافظه دار (از قبیل پیجر، تلفن همراه «حتی به صورت خاموش»، تبلت، قلم نوری، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند و..).، جزوه، کتاب، ماشین حساب، هرگونه یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون اکیداً خودداری کنند.

درصورت همراه داشتن وسایل ذکر شده و تحویل آنها به هنگام ورود به محل حوزه، حوزه برگزاری هیچگونه مسئولیتی در قبال مفقود شدن یا آسیب دیدن وسایل مذکور، نخواهد داشت.

یادآوری بسیار مهم: همراه داشتن هرگونه وسایل ارتباط الکترونیکی و دستگاه حافظه دار (از قبیل پیجر، تلفن همراه «حتی به صورت خاموش»، تبلت، قلم نوری، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند و …)، در جلسه آزمون، علاوه بر اینکه موجب محرومیت از گزینش در آزمون می‌شود، به عنوان تقلب و تخلف نیز تلقی شده و با داوطلبان ذیربط براساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون‌های سراسری رفتار خواهد شد.

مواردی از قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون‌های سراسری

ماده ۵ - تخلفات و جرایم در این قانون مشتمل بر موارد زیر است:

الف) ارتکاب هرگونه عملی که موجب بی نظمی در برگزاری آزمون شود یا همراه داشتن هرگونه وسیله غیرمجاز از قبیل وسایل ارتباط الکترونیکی (حتی بصورت خاموش) و دستگاه‌های حافظه دار.

ج) استفاده از هرگونه وسیله غیرمجاز از قبیل وسایل ارتباط الکترونیکی و دستگاه‌های حافظه دار.

ماده ۶ - هیأت‌های رسیدگی به تخلفات، صلاحیت صدور حکم به مجازات‌های زیر را درباره متخلفان دارند:

الف - در مورد مشمولان بند (الف) ماده ۵: اخطار کتبی با درج در پرونده داوطلب و اعلام به مراجع ذیربط یا محرومیت از گزینش در آزمون همان سال.

ب - در مورد مشمولان بند (ب) یا بند (ج) ماده ۵: محرومیت از گزینش علمی در آزمون همان سال و ابطال قبولی داوطلب در همان سال و محرومیت از شرکت در آزمون از یک تا ده سال بعد.

فقط مجازید این وسایل را با خود سر جلسه کنکور ببرید

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
25 سال پیش کنکور دادم .میز و نیمکتها هنوز هم همونها هستن
انگار فقط ما پیرشدیم بقیه چیزها همونجور مونده
25 سال
آقا من میخوام دو تا تراش و دو تا پلک کن با ۴ تا خودکار ببرم نمیشه؟
اونجا نوشته یدونه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی