بازدید 9821
نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه

ملت ایران تحریم‌ها و جنایات آمریکا را فراموش نمی‌کند/ تغییر سفرا ادامه دارد

امروز دوشنبه، ۱۲ تیرماه ۱۴۰۲ نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی برگزار شد و ناصر کنعانی به پرسش‌های خبرنگاران داخلی و خارجی پیرامون مسائل مختلف سیاست خارجی پاسخ داد.
کد خبر: ۱۱۸۱۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹ 03 July 2023

ملت ایران تحریم ها و جنایات آمریکا را فراموش نمی کند/ تغییر سفرا ادامه دارد

بین الملل تابناک: امروز دوشنبه، ۱۲ تیرماه ۱۴۰۲ نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی برگزار شد و ناصر کنعانی به پرسش‌های خبرنگاران داخلی و خارجی پیرامون مسائل مختلف سیاست خارجی پاسخ داد.

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص هفته حقوق بشر آمریکایی اظهار داشت: ما در سالگرد حادثه تلخ مورد اصابت قرار گرفتن هواپیمای مسافربری ایرانی از سوی آمریکا هستیم که به فرمانده این عملیات هولناک هم آمریکا مدال شجاعت داد.  

وی با بیان اینکه آمریکا برای رسیدن به اهداف نامشروع خود از هیچ گونه اقدامی پرهیز نکرده است، گفت: ملت ایران هیچ گاه این جنایت هولناک آمریکا را فراموش نخواهد کرد.  

کنعانی بیان داشت: ملت ایران تحریم ها و صدها جنایت دیگر آمریکا را هرگز فراموش نمی‌کند.

مردم فرانسه به خشونت پلیس این کشور اعتراض دارند

سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص ناآرامی های اخیر فرانسه تصریح کرد: شاهد تحولات بسیار مهم و فراگیری در فرانسه هستیم و زمینه آن هم شلیک مستقیم پلیس فرانسه به یک نوجوان فرانسوی است که از جامعه مهاجران این کشور بوده است.

وی گفت: این شلیک از فاصله کمتر از یک متر بوده و موجب مرگ آن نوجوان شد و پس از آن شاهد آغاز اعتراضات در شهرهای مختلف فرانسه هستیم؛ این اعتراضات به خشونت پلیس این کشور است.

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: موضع رسمی ما در خصوص تحولات فرانسه اعلام شده است، دولت فرانسه توصیه ها و مواضع حکیمانه‌ای که از موضع یک کشور رعایت کننده حقوق بشر به دیگران دارد را در حق معترضان کشور خود رعایت کنند.

کنعانی افزود: توصیه می‌کنیم که مقامات فرانسوی صدای شهروندان خود را بشنوند، رفتارهای تبعیض آمیز و خشونت آمیز را کنار گذارند، به خواسته های قانونی مردم و معترضین فرانسه توجه کنند و از خشونت نسبت به معترضین بپرهیزند.

وی ادامه داد: ما در خصوص تحولات ایران شاهد صرفا توصیه از سوی فرانسه نبودیم بلکه شاهد دخالت آن، گفتارها و رفتارهای تحریک آمیز این کشور بودیم. آنچه در ایران اتفاق افتاد، بخشی از آن ناشی از رفتارهای تحریک آمیز برخی کشورها از جمله فرانسه بود.

موضع ایران در خصوص تعلیق رابرت مالی

کنعانی در پاسخ به سوالی در خصوص تعلیق رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در مذاکرات با ایران نیز گفت: در خصوص اتفاقات داخلی کشورها اظهار نظر نمی‌کنیم؛ برای ما رفتار و عملکرد دولت آمریکا مهم است و نه اشخاص، چرا که تغییر افراد نمی‌تواند تغییر چندانی در مسیر سیاست های آنها داشته باشد.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی ایران در خصوص عضویت ایران در شانگهای تصریح کرد: آخرین گام از روند عضویت رسمی، کامل و تمام عیار ایران در سازمان همکاری شانگهای است و همانطور که بارها اعلام شده عضویت ایران در این سازمان منفعت دو طرفه هم برای ایران و هم برای اعضای این سازمان دارد.

وی ادامه داد: این تحول مثبت می تواند ارزش افزوده این سازمان را به طور چشمگیری در راستای منافع تمام اعضای این سازمان و روند منطقه گرایی در جهت توسعه و تقویت ارتباط تجاری افزایش دهد.

جزئیات سفر امیرعبداللهیان به باکو

کنعانی در خصوص سفر وزیر امور خارجه کشورمان به آذربایجان و حضور در اجلاس وزرای امور خارجه جنبش عدم تعهد افزود: اهمیت اجلاس وزرای خارجه عدم تعهد بر کسی پوشیده نیست، عدم تعهد نقش مهم و اثرگذاری در حوزه های مختلف منطقه‌ای و بین المللی دارد و حضور ایران در این اجلاس بااهمیت است.

وی گفت: در گفت‌وگوی تلفنی میان وزرای امور خارجه ایران و آذربایجان، تاکید بر حضور عالی ترین سطح از سوی ایران بود و باتوجه به اهمیتی که ایران برای این جنبش و البته ارزشی که برای ارتباط دو جانبه با آذربایجان قائل است، ایران در سطحی عالی در این اجلاس حضور خواهد داشت. 

کنعانی افزود: دیدار وزیر امور خارجه کشورمان با همتای آذربایجانی دوجانبه انجام و دیدارهایی دیگری هم در حاشیه این اجلاس برگزار خواهد شد که هر یک از آنها دارای اهمیت است.

سخنگوی وزارت امور خارجه ادامه داد: این دیدارها می تواند منجر به رفع سوءتفاهمات میان ایران و آذربایجان شود و خوشبختانه فضای روابط میان دو طرف با تبادل هیات هایی به نحو قابل توجه و ملموسی مثبت است و سفر وزیر امور خارجه به آذربایجان و دیدارهایی که انجام می‌شود، می تواند منجر به ارتقای سطح روابط دو طرف شود.

عذرخواهی سوئد به تنهایی کافی نیست

کنعانی در ارتباط با هتک حرمت قرآن کریم با مجوز دولت سوئد و واکنش‌های مردم مسلمان جهان به این مساله خاطرنشان کرد: دولت سوئد صدای بلند مسلمانان جهان را شنیده و دریافت کرده است؛ عذرخواهی سوئد به تنهایی کافی نیست؛ دولت سوئد باید مانع از تکرار اقدامات توهین آمیز بشود. این چیزی است که همه موحدان و آزادی خواهان انتظار دارند.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشورمان گفت: کشورهای اسلامی مستقل واکنش نشان دادند، مردم مسلمان جهان نیز واکنش داشتند، سازمان همکاری اسلامی اجلاس برگزار کرده و طی بیانیه ای دیدگاه روشن اعضا را بیان کرده است؛ بنابراین، مطالبات از دولت سوئد کاملا روشن است و دولت سوئد باید از تکرار این وقایع جلوگیری کند.

صلح و سازش برای خاموش کردن ماشین جنگی صهیونیست‌ها بازدارنده نیست

کنعانی در خصوص حملات رژیم صهیونیستی به جنین گفت: حادثه تلخی که از دیشب شاهد آن هستیم، حملات نظامی گسترده ترکیبی شامل حملات هوایی، زمینی و موشکی ارتش رژیم صهیونیستی به شهر جنین، یک اقدام جنایتکارانه و مصداق بارز تروریسم دولتی است.

وی گفت: ملت فلسطین هیچ جرمی جز دفاع از حقوق طبیعی خودش مرتکب نشده و از خود در برابر یک رژیم اشغالگر در حال دفاع است. ملت فلسطین قطعا یک بار دیگر شکست را بر نیروهای صهیونیستی تحمیل خواهد کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد: دفاع ملت فلسطین از حق خویش و مقاومت در برابر تجاوز صهیونیست‌ها، از مسئولیت مجامع بین‌المللی از جمله سازمان ملل متحد و شورای امنیت کم نخواهد کرد.

وی افزود: جامعه جهانی در برابر حقوق ملت فلسطین مسئولیت دارد و مشخصا از سازمان همکاری های اسلامی انتطار می رود که در این زمینه، جدی و موثر عمل کند.

کنعانی بیان کرد: جنایت در ذات رژیم صهیونیستی نهفته و نهادینه شده است؛ جنایت اخیر در جنین یک بار دیگر نشان‌ داد که صلح و سازش برای خاموش کردن ماشین جنگی این رژیم بازدارنده نیست و این رژیم نه قابل اعتماد و نه به دنبال صلح است.

تغییر سفرا ادامه دارد

کنعانی در خصوص روابط ایران و آذربایجان تصریح کرد: موضوع پیگیری حمله به سفارت آذربایجان در عالی ترین سطح مورد تاکید مقامات کشور در حوزه سیاسی، امنیتی و قضایی بوده و با اهتمام لازم مورد پیگیری قرار گرفت.

وی افزود: قوه قضائیه موضوع را با جدیت دنبال کرد و به نتایج خوبی هم رسید و تا جایی که اطلاع دارم، فردا جلسه سخنگوی قوه قضائیه انجام می‌شود و می‌توان این سوال را از ایشان مطرح کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص انتخاب سفرای اخیر و خالی بودن جای سفرای ایران در فرانسه و انگلیس گفت: سیاست کلی ما نگه داشتن نمایندگی‌های ایران و استفاده از همه ظرفیت های دیپلماتیک برای تامین منافع ملی است و انتخاب سفرا در دو کشور اروپایی فرانسه و انگلیس هم در دستور کار قرار دارد و در زمانی مناسب اطلاع رسانی خواهیم داشت.

وی ادامه داد: به تازگی جابجایی های دیپلماتیک برای سفرای جدید به کشورهای مختلفی را شاهد بودیم و در آینده نزدیک هم جابجایی هایی را خواهیم داشت.

به هر گونه بدعهدی مجدد واکنش نشان می‌دهیم

کنعانی در واکنش به گزارش رسانه‌های غربی در خصوص عدم پایبندی اروپا به رفع تحریم‌های مندرج در برجام در مهر ماه امسال گفت: گزارش های رسانه‌ای ملاک عمل و تصمیم گیری ما نیست. روز انتقالی مطابق با برجام در سال هشتم یعنی مهرماه امسال است. ایران به عنوان عضو مسئولیت پذیر برجام متناسب با اقدامات طرف‌های مقابل اقدام خود را انجام می‌دهیم. ما در چارچوب برجام و سازوکارهای مندرج در آن به هرگونه بدعهدی طرف های مقابل واکنش نشان می‌دهیم؛ کما اینکه گام های جبرانی هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران هم واکنشی به خروج آمریکا از برجام و بی عملی اروپا بود.

سخنگوی وزارت امور خارجه بیان کرد: ما ادامه مذاکرات را با هدف تامین حداکثری منافع ملی دنبال می‌کنیم و مواضع خود را به طرف مقابل به روشنی اعلام کردیم و در بازه زمانی اخیر رگه‌هایی از واقع بینی و دور شدن از فضای غیرسازنده و سیاست مخرب را در طرف های مقابل مشاهده کردیم اما این برای ما کافی نیست و ما به میز مذاکره پایبندیم. 

وی با بیان اینکه ایران برای هرگونه وضعیتی در آینده آمادگی دارد و آماده هر سناریویی اعم از جمع بندی مذاکرات و یا سناریوهای دیگری هست، افزود: ما سیاست خارجی متوازن خود را در ارتباط با کشورهای مختلف بدون توجه به روند و نتیجه مذاکرات ادامه می‌دهیم.

آخرین تحولات در روابط ایران و عربستان

سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص بازگشایی سفارت عربستان به ایران گفت: تاریخ دقیقی را نمی‌توانم مطرح کنم اما به زودی این اتفاق رخ می‌دهد.

وی ادامه داد: برای سفر آقای رئیس جمهور به عربستان هم هنوز زمانی مشخص نشده است، ولی در چارجوب پیشرفت روند روابط دو طرف این سفر انجام خواهد شد.

کنعانی بیان داشت: یکی از هدف گذاری های انجام شده در خلال گفت‌وگوهای دو طرف، تاکید بر مشارکت در حوزه‌های سرمایه گذاری است و از زیربنای حقوقی لازم را هم در این خصوص برخورداریم.

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: تلاش می‌کنیم که روابط تجاری دو طرف متوازن و هم سطح با روابط سیاسی دو کشور پیش برود و این نقیصه که در سال‌های اخیر شاهد بودیم برطرف شود.

کنعانی گفت: ما تاکید داریم که در دوره جدید روابط از ظرفیت های سرمایه گذاری دو طرف به منظور ارتقای سطح تعاملات تجاری استفاده کنیم.

پاسخ کنعانی به انتصاب سفیر غیردیپلمات ایران در فنلاند

سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص انتخاب سفیر زن منتخب از سوی ایران و برخی گمانه‌زنی‌ها در این ارتباط گفت: در وزارت خارجه‌ تمام کشورهای دنیا انتخاب سفرا از شخصیت‌هایی غیر از جامعه دیپلماتیک امر مرسومی است که متناسب با کشور هدف انجام می‌شود و منحصر به ایران نیست.

وی ادامه داد: قاطبه سفرای ما از بدنه دیپلماتیک ایران و برخی نیز خارج از این چارچوب هستند.

کنعانی درباره نشست پیش روی شورای حقوق بشر افزود: ما در این خصوص یک رویکرد کلی داریم، ایران با سیاسی کردن و ابزاری کردن حقوق بشر و استفاده از جایگاه قانونی حقوق بشر و تبدیل آن به عنوان ابزار فشار بر کشورهای دیگر مخالف است. 

وی گفت: ما در مجامع حقوق‌بشری جهانی شرکت می‌کنیم و اصول اخلاقی و دینی که به آن پایبند هستیم را بیان می‌کنیم و به هر گونه شبهه که از روی انصاف باشد پاسخ می‌دهیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۳
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱۰۵
بازهم شعار، باز هم تکذیب!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
یاد حرفهای آن افتادم که گفت، حتی اگر لب تشنه جان دهیم، هرگز با آمریکا مصالحه نمی کنیم!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
تحریم های این چند ده سال نشان داد که ما تا چه حد به تکنولوژی غربی وابسته ایم. نه تنها نمی توانیم فاصله علمی و تکنولوژی را کم کنیم بلکه توان مدیریتی هم نداریم. حتی بلد نیستیم از منابع آبیمان هم بهینه استفاده کنیم. خسارات ناشی از تحریم ها بسیار فراتر از تصورات بوده و به هیچوجه قابل جبران نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
تحویل دادن هفتگی یک مشت شعار دردی را دوا نمی کند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
احتمالاً آقای سخنگو نظری در مورد اشغال سفارت آمریکا به مدت 444 روز ندارد؟ کی اول شروع کرد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
بدترین شغل دنیا همین سخنگویی وزارت خارجه هست بخصوص تو ایران. واقعا فشار زیادی رو آدم میاد وقتی باید تو دوربین زل بزنی و خلاف ووو بگی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
این شغل کارآموزی برای سفیر شدن است.
خسرو
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
غربزده ها ، خود تحقیر ها و وطن فروش ها ، میشه کمی استراحت کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
چی شد. تا دیروز که کاعد پاره بود امروز شد فراموش نمیکنیم.
benh
| France |
۲۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
جالبه ما به سفارتشون حمله کردیم بعد اونا مارو تحریم کردن. حالا ما تحریم اونا رو فراموش نمی کنیم؟
رو داریم ما ایرانیا به خدا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
به آمریکا اعتمادی نیست آمریکا رو به افول است
ما هم نه می بخشیم و نه فراموش می کنیم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
جلیلی : تحریمها کاغذ پاره بی ارزش هستند

احمدی نژاد انقدر قطعنامه بدهند که پاره شوند

مسولان تند رو : تحریمها قطعا نعمت هستند

خوب چی شد ؟؟؟ پس صاحبان این حرفها چه پاسخی
دارند ؟
میبخشیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
هر بدی خاصی هم کرده باشد از جنایات در ویتنام بیشتر نبوده ولی بنگرید اکنون ملت ویتنام آمریکا را بخشیده و دوست و متحد شده اند و پیشرفت ویتنام به حدی است که ما باید در به در دنبال گوشی مونتاژ ویتنام بگردیم. قطعا ما هم مثل ویتنام هم درک داریم و هم میبخشیم به کسی هم ربطی ندارد امیرعبدالهیان و کنعانی نماینده همه مردم نیستید
اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه: قم، بین المللی‌ترین شهر جهان اسلام است!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
کنتور که نمیندازه منم میگم گچساران بزرگرتین مرکز تکنولوژی جهانه
ناشناس
| Austria |
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
ولیک برزیل هم از قاره آبادان جدا شده است قبلا حومه آبادان بوده است
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
و اینکه احمد آباد مستوفی در سال گذشته بیشترین تعداد
مسافر توریستی از کشور افغانستان را داشته که باعث ریال آوری بوده
روزنامه اعتماد نوشت:

جراحان و روسای چند بيمارستان از ناتوانی در تامين تجهيزات پزشكی بعد از حذف ارز ۴٢٠٠ تومانی خبر دادند.

دكتر كاظم عباسيون از اعضای هيات‌مديره بيمارستان آراد: به طب منسوخ پر از مرگ‌ومير بازگشتيم.

دكتر احمد مير جراح عمومي و رييس هيات‌مديره بيمارستان جم: به روش‌های منسوخ جراحی متوسل خواهیم شد.

دكتر علي جعفريان دانشگاه علوم پزشكی تهران و رييس بخش پيوند كبد بيمارستان امام خمينی: خرید تجهیزات جدید برای بیمارستان‌ها غیرممکن شده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
خدا را شکر !!؟؟ برای خودشون یا می آورند

و یا به بهترین بیمارستانهای اروپا میروند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
به روزنامه اعتماد ، اعتماد نکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
به کیهان اعتماد کن خخخخخ
ملت ایران کسانی رو هم که با روی باز از تحریمها استقبال می کردند و منافعشون به تحریمها گره خورده بود رو نیز فراموش نخواهند کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
روحانی و تیم خائنش رو فراموش نمیکنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
هرگز کسانی را که با ظلم به ملت ایران ثروت های هزاران میلیاردی حمع کردند نمی بخشیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
به ستاد اجرایی و بنیاد ها و اوقاف اعتماد می کنیم و فراموش نمی کنیم
جوری رفتار کنید که مردم زیر تحریم نرن، چرا فقط ایران و کره شمالی باید اینقدر زیر تحریم باشن؟! بقیه کشورها که تحریم آمریکا نیستن یعنی استقلال ندارن؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
الان تحریم های روسیه از ایران بیشتر شده
جناب سخنگو حتما میدونید که بزرگترین تامین کننده تسلیحاتی صدام در 8 سال جنگ روسیه بود و میگها و توپولفهای روسی سر مردم بیگناه بمب میریختند واسکادهای روسی همین تهران رو شخم میزدند. حالا بنظر شما ملت ایران جنایات روسیه را فراموش میکنند. ضمنا به شما بهتره یاداوری شود که سخنگو هستید ولی نه سخنگوی ملت ایران. البته غیر شماهم چندنفر عادت دارن از زبان ملت ایران حرف بزنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
روسیه نبود شوروی بود
روسیه قبل تحریم و بعد تحریم هم فرق میکنه و این به نفع ماست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
هیچ تفاوتی بین روسیه تزاری
روسیه کمونیستی
روسیه پوتینی

وجود ندارد روسیه همان روسیه متجاوز اشغالگر

خونخوار بیرحم و دشمن ترین تاریخ ۳۰۰ ساله ماست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
13:55
تفکرات پوتین همون تفکرات شوروی هست
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
درود بر ۱۴:۵۰ و ۱۴:۵۲
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
انگلیس بزرگترین دشمن تاریخ ایران بوده و خواهد بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
اتحاد جماهیر شوروی متشکل از چند کشور بود. که یکی از آنها اوکراین شوروی بود و جنگنده ها در اون منطقه تولید میشدند
تفکرنقاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
آمریکا
فروش بروزترین هواپیماهای جنگنده(در زمان خود) به ایران و آموزش بهترین خلبانهای ایرانی، طوریکه در جنگ با عراق از پس هواپیماهای میگ روسی و هواپیماهای میراژ فرانسوی برآمدند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
بله انگلیس بزرگترین دشمن ماست و ۷ برابر خاک بلژیک از کشور ما جدا کرده امپراتوری ایران را منهدم کرده اسم آن ۴۰ درصد که از کشور کنده اسماشو گذاشته لتونی استونی چک لهستان.... مرد حسابی سواد نداری چرا میای کامنت اشغال میکنی تو باید در حال تماشای ۲۰/۳۰ باش
ملت هم ضعف و ناتوانی مدیران عالی کشور را فراموش نمیکنند که این تحریم های آمریکا از عملکرد بد مدیران و ناتوانی و نالایقی و ناشالیستگی و چوب لای چرخ جهان گذاشتن آنان نصیب ملت بدبخت ایران شده
البته که فشار به تو و امثال تو وارد نمیشه و بنابراین حق نداری از طرف اکثریت مردم ایران که همچون من نوعی در حال له شدن هستیم نظر بدی.
بابا اگه منظور از مردم مائیم، میشه لطفا برای یه بار هم که شده به طور رسمی (رفراندوم!!) نظر مردم رو بپرسید بعد اینطور از طرف مردم حرف بزنید ؟!
ضمنا امروز یادت رفت سالگرد سرنگ.ن کردن هواپیمای ایران توسط امریکا بود. خودتون گفتین که با رادارهای امروزی کاملا امکان تشخیص هواپیمای مسافری از جنگی وجود داره. پس چرا 3-4 سالی هست از این جنایت امریکا نمیگین؟
هر چیزی خواستی بکنی
تحریمتم نکنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
به ماچه؟ اتفاقا فقط مردم عادی و ضعیف تحریم هستن کسی که پولداره تحریم نیست
بدقولی و بدعهدی و کارشکنی روسها را هم به یاد داشته باشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
تا روسیه سیستم امنیتی و اطلاعاتی ما را کنترل می کند اوضاع همین است.
ملت ایران فراموش نمی کنه ولی برخی راحت فراموش کردید که زندگی دوم و پاسپورتتون و سفرهاتون امریکاست
من تحمیل جنبش فواحش توسط آمریکا به ایران رو فراموش نمیکنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
چرا این فرد القاب ووو... رااعلام می کند و تابناک هر روز منتشر می کند اخلاق کجا رفته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
یه ساندیس اضافه بزن یادت میره .
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
1330 محترم . این بارو کار هر روزشه میاد زیر هرمطلبی بیربط وباربط اسم وخ...اش را مینویسد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
آقای که میگی اخلاق کجا رفته مگه طرفدار آزادی بیان نبودید؟ آزادی بیان فقط واسه شما خوبه؟ این یه حقیقته محضه که اون جنبش فواحش بود بازیگر فیلم های مستهجن از طرفداری کردن و یکیشون گفت هدف شما خاطرات ماست
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
ابو بریز اونجات که سوخته
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
اونیکه به خانمهای ایرانی توهین میکنه یک روس پلید یا توده ای بوالهوس یا سنتی نادان هست و بالاخره به سرطان زبان و دهان و لثه و مخاط دهان دچار خواهد شد و لال از دنیا میره
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
علت علاقه عجیب این فرد و کسی که این نظر را تایید کرده به واژه فاحشه چیست؟؟؟؟!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
ناشناس غرب زده توهین به بانوان ایران نیست چون زنهای ایرانی باهاتون همراهی نکردن
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
قوم ساندیسیون
عادت کنید، حالا اسمش رو هر چی میخواهید بزارید
عادت کنید
میدونم، اولش مثل ویدیو و ماهواره که باهاش مبارزه میکردید اذیتتون میکنه
ولی الان خودت خانوادت احتمالا از ویدیو و ماهواره استفاده میکنید
فردا آثار این جنبش رو در خانواده خودت میبینی اون وقت از از خجالت آب نمیشی؟ حتما نمیشی دیگه
یه سری وطن فروش روی دیوارهای شهرک آرمان (اکباتان سابق) شعارهای جنسی مینویسن باید شناسایی و به حرم خیانت به فرهنگ و کشور اصیل ایرانی مجازات بشن.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
دلشون میخواد بنویسن
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
الان هم اسمش اکباتان هست و تغییری نکرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
مخاطب این شعارها چه کسانی هستند ؟ اگر مردم عادی باشند که حق با شماست . اگر مخاطب اینها سیاسیون باشند که باید تشویق هم بشوند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
این آرمانی که تو می گی اگه خیلی خفن بوده برن اسمش رو. روی همون محله ای که توش زندگی می کرده بگذارن نه رو شهرکی که به قول شما طاغوت ساخته
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
کار خودتونه مردم شعارهای دیگه ای می نویسند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
شهرک ارمان کدوم دهیه؟
آزادی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
شهرک اکباتان همیشه نامش اکباتان خواهد بود ساندیسی
پس چرا نود درصد بچه هاتون واسه مهاجرت و رفاه بیشتر میرن امریکا؟!
شما نماینده ملت ایران نیستی ملت ایران چک سفید به هیچ فردی نداده اند که از جانب آنها حرف بزند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
ملت تویی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
بله ایشانند زیرا اکثریت حرفشان را قبول دارند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
اکثریت شما چند نفره؟ ۲۰ میلیون رای رئیسی میرسه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
بله ایشون صدای 90 درصد جامعه هستن ، البته نه ده درصد ساندیسی
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
ملت ایران اقلیت 98 درصدی
که با تحریم دست و پنجه نرم میکنه
تورم رو به دوش میکشه
رسانه نداره
آزادی بیان نداره
آزادی اندیشه نداره
حزب نداره
نماینده ای مثل شما هم نداره
ملت ایران جنایتها و تحریمهای آمریکا را فراموش نمیکند .؟ کی به شما اجازه داده بجای ملت ایران حرف بزنید . ببینید علت تحریم چی بوده . یعنی ایران هرکاری دلش خواست بکند هیچکس هم حق اینکه حتی از خودش دفاع هم بکنه ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
غرب ذلیل طرفدار تحریم
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
شرق دوسته نانخور تنور تحریم
مردم ‌ما برای کار کارگری در عراق خوشحال می‌شوند
خواهشاً از بابت ما ملت حرف نزن.چون ما توی این تحریمها برعکس شماها زندگیمون به مشکلات زیادی برخورده.تا جایی که با 40سال سن هنوز شرایط ازدواج نداریم.به امید تفکر بیشتر
سیاستهای غلط شما ما رو بیچاره کرد
جناب کنعانی سخنگوی معظم، حالا نمیشه به همون شکل که جنایات روسیه در ایران خصوصا جدا سازی قسمتی از خاک سرزمینی مان را فراموش کرده اید، جنایات آمریکا را هم فراموش کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
امریکا و اروپا و ایکندر و معولها و تیمور لنگ و اعراب

که بارها و سالها به ایران حمله کردند جمعا اندازه ۲۰

درصد روسیه به ما ظلم و ستم و تجاوز به سرزمین

مان نکردند و هنوز هم دارند خیانت میکنند
ای خدا ایران به فرانسه می‌گه حقوق بشر رو رعایت کن ،فرانسه به ایران، چرا مردم سایر کشورها میشن معترض و مظلوم باز خود ما میشیم اغتشاشگر و فریب خورده ،خلاصه که مردم گیج شدن.
شما كه ميگيد تحريمها نعمت هستن . تكليف مارو روشن كنيد بابا.
مردم فرانسه به خشونت پلیس این کشور اعتراض دارند.

در مقابل ما به خشونت پلیس هیچ اعتراضی نداریم پس این به اون در.
باعث تحریم های آمریکا چه افرادی در کشور هستند؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Poland |
۱۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
نوکران روسیه
جنایت های روسیه چی؟
دقیقا جنایت های آمریکا علیه ایران را فهرست بفرمایید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
ماله کش - یعنی نمیدونی
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
در ادامه لطفا جنایت های روسیه علیه ایران را هم ذکر بفرمائید
ملت هم بی عرضگی مسئولان را هرگز فراموش نخواهد کرد
همچنین کم کاریها، اختلاسها، رانتخواریها و فسادهای ایجاد شده توسط مسئولین را هم فراموش نخواهد کرد
پاسخ ها
تفکرنقاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
غارت سرمایه مردم در بورس توسط مسئولین را هم فراموش نخواهد کرد.
یه جوری سخنگوی وزارت خارجه حرف میزنه انگاری تحریمهای وضع شده بدلیل اهمال و عدم شفاف سازی و قایم موشک بازی خودشان در باره نیرو هسته ای نبوده ، این همه کشور از نیروی هسته ای دارن استفاده میکنن و هیچکدام هم مثل ما تحریم نیستن ، پس ریگو اول تو کفش خودتان پیدا کنید ، از صد درصد تحریمهای وضع شده ۸۰ درصد مقصر خودتان هستید و با این سیاست مردم را یه عمر بدبخت کردید
این ملت خیلی چیزا رو فراموش نخواهند کرد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
دقیقا مثل کمپین تضعیف دلار توسط جنبش فواحش
: ملت ایران هیچ گاه این جنایت هولناک آمریکا را فراموش نخواهد کرد.
آقای کنعانی اسلاف شما هم همین شعارها را برای عربستان هم دادند چی شد هیچی وقتی پای منافع باشه از همه چیز می گذرید همانگونه که از جنایات عراق و صدام گذشتید پاش بیفته از جنایات آمریکا هم می گذرید
کنعانی بیان داشت: ملت ایران تحریم ها و صدها جنایت دیگر آمریکا را هرگز فراموش نمی‌کند.

جناب کنعانی ملت ایران جنایت های روسیه و انگلیس را در طی تاریخ هرگز فراموش نکرده اند. از آن بدتر خیانت های روسوفیل ها و انگلوفیل ها را نیز هرگز فراموش نکرده و نخواهند کرد.
حالا در فرانسه با مردم خشونت می‌کنند بده یا خوبه؟
ولی خیانت وجنایت روسیه را فراموش کردید
برادران چپی و راستی شعار جمهوری اسلامی ایران مبارزه با امپریالیسم است بنابراین شده با شعار و حرف دست از مخالفت با امریکا برنخواهد داشت، چون اگر از مخالفت دست بردارد دیگر حرفی برای گفتن ندارند.
دوست دارم یکشب بخوابم و صبح بلند شوم و بفهمم که مسئولین همه چیز را می خواهند از روش صحیح و علمی حل کنند

پیامبر ۲۳ سال مردم را دعوت به اسلام کرد و ده ها جنگ با دشمنانش کرد اما هیچوقت دشمنی با آنان را طولانی نکرد و بر خلاف دشمنان که دنبال جنگ بودند پیامبر دنبال دوستی و پرهیز از جنگ بود که مصداق بارز آن فتح مکه است
و پیامبر از هر بهانه ای وارد شد تا به آنها بفهماند که حرف و حساب ما این است که بین ما و شما خدایی است که باید آن را پرستش کنیم و حرفش را گوش کنیم یا قبول می کنید و یا قبول نمی کنید اگر قبول کرد که بهتر و اگر قبول نکردید شما به دین خود ما هم به دین خود
ما اهل جنگ نیستیم شما هم اهل جنگ نباشید ما به بت های شما بی احترامی نمی کنیم شما هم به خدای ما بی احترامی نکنید ما ظلم نمی کنیم شما هم ظلم نکنید
اما ما ۴۴ سال یعنی دو برابر عمر رسالت پیامبر است که یک جنگ با آمریکا راه انداخته ایم و دنبال این هستیم که به آنها و جهان بفهمانیم که مرغ یک پا دارد
اگر آمریکا دشمن ما است پس فرزندان مسئولین آنجا چکار می کنند؟
چرا مجری ها و بازیگرانی که یک زمان محبوب و مرید مردم بودند به آمریکا فرار کرده اند
چرا آمریکا مامن نخبگان و آرزوی مردم داشتن گرین کارت آمریکایی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
آفرین بر شما هموطن گرامی
برای اینکه جنایات امریکا را فراموش نکنند ، قرزندانشان را به هر بهانه ( تحصیلی ، ازدواج با خانواده های شهید در امریکا ، سرمایه گذاری و..) میفرستند تا در جان و تنشان همیشه زنده باقی بماند.
مدیرعامل پتروشیمی کاوه با بیان اینکه گران‌ترین قیمت گاز جهان به متانول سازان ایرانی فروخته می‌شود، گفت: قرار بود متانول سازان ایرانی با تعطیلی کراکینگ ذغال‌سنگ چین، متانول سازان چینی را متوقف کنند اما تولید متانول در ایران متوقف شد. آیا شک نمی کنید عده ایی در ایران جاسوس چین هستند؟! طی چند دهه گذشته بازار فرش، زعفران، پسته، نفت، گاز، مواد شیمیایی و ... را با تصمیمات کلان مسئولین مان به رقبا واگذار کرده ایم، شک هم نکرده اید که علت اش چیست؟
سلام عزیزم . حضرت محمد فرمود هرکس مشکل مردم را حل کند.خداوند خیردنیاواخرت به او میدهد.اقای خاندوزی میگه تورم کم شده ولی قیمت ویلچر3برابرشده والان قیمت ویلچر5میلیون تومان است و اینکه دوست هرکس عقل اوست .حضرت محمدفرموددوست هرکس عقل اوست
کنعانی‌بدترین سغل دنیا را دارد چون مجبور است هر چه بهش میدهند علیرغم میل باطنی بخواند و یا بگوید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست