بازدید 7201

تصاویری از شناورهای جدید کلاس شهید سلیمانی سپاه

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران وعده رونمایی از ۴ فروند شناور کلاس شهید سلیمانی را در سال جاری داده است که تصاویری از ۲ فروند در حال ساخت آن منتشر شده است.
کد خبر: ۱۱۸۰۷۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴ 27 June 2023

 

به گزارش تابناک به نقل از دانشجو، طبق وعده فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، قرار است امسال ۴ فروند دیگر از شناور‌های رزمی رده شهید سلیمانی به این نیرو تحویل شود.

به‌گفته سردار تنگسیری، در کلاس شناور‌های شهید سلیمانی یک شناور به‌نام شهید «صیاد شیرازی» که افتخار نیرو‌های مسلح بود همچنین یک شناور دیگر در این کلاس با نام شناور شهید «حسن باقری»، یک شناور به‌نام شهید مجاهد «ابومهدی المهندس» و یک شناور دیگر (شهید رئیسعلی دلواری) از این کلاس امسال وارد سازمان می‌شود، یعنی امسال از ۴ شناور از کلاس شهید سلیمانی رونمایی خواهیم کرد.

این شناور‌ها از نوع بدنه کاتاماران و با سرعت ۴۵ گره و با موشک‌های ۷۵۰ و ۳۰۰ کیلومتری امسال وارد سازمان نیروی دریایی خواهند شد.

یکی از این شناور‌ها توسط وزارت دفاع، یکی توسط نیروی دریایی سپاه و دو شناور هم توسط شرکت‌های دانش‌بنیان در حال ساخت است.

در تصویر اول، وضعیت شناور در حال ساخت در صنایع وزارت دفاع در بندرعباس و در تصویر دوم وضعیت شناور در حال ساخت در صنایع دریایی شهید محلاتی ندسا در بوشهر دیده می‌شود.

تصاویری از شناورهای جدید کلاس شهید سلیمانی سپاه

بر اساس این تصاویر که مربوط به حدود یک ماه قبل هستند به‌نظر می‌رسد این دو فروند تا چند ماه آینده قابل تحویل به یگان عملیاتی باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی