بازدید 3292
۱

نظر کرباسچی درباره انتخاب آذر منصوری

عضو حزب کارگزاران سازندگی گفت:حتماً نیروهای سیاسی‌تر، با سابقه تر و توانمند تر در جبهه اصلاحات حضور دارند اما شاید ملاحظاتی برای انتخاب خانم منصوری بعنوان رییس جبهه وجود داشته است.
کد خبر: ۱۱۸۰۷۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳ 27 June 2023

به گزارش «تابناک»، غلامحسین کرباسچی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به انتخاب «آذر منصوری» بعنوان ریاست جبهه اصلاحات گفت: آشنایی زیادی با خانم منصوری ندارم و حتی تاکنون با او دیدار و مذاکره‌ای نداشتم. اما به عنوان ناظر بیرونی می‌توانم بگویم که حتماً نیروهای سیاسی‌تر، با سابقه‌تر و توانمندتر در جبهه اصلاحات حضور دارند، اما شاید ملاحظاتی برای انتخاب خانم منصوری وجود داشته است.

کرباسچی خاطرنشان کرد: دلیل انتخاب خانم منصوری به عنوان رئیس جبهه اصلاحات را باید از اعضای این جبهه پرسید.

انتخابات خانم برای تأثیرگذاری مثبت بر افکار عمومی

وی ادامه داد: احتمالاً با توجه به جریانات اخیری که در کشور اتفاق افتاد، جبهه اصلاحات تصمیم گرفتند به خانم‌ها جایگاهی دهند تا در افکار عمومی هم اثر مثبتی گذاشته شود، بنابراین با توجه به شرایط جامعه تصمیم گرفتند پس از چندین دوره که ریاست جبهه در اختیار آقایان بود، این نوبت ریاست بر عهده یک خانم باشد.

عضو حزب کارگزاران سازندگی افزود: ممکن است خانم‌ها در مجموعه سیاسی به فراموشی سپرده شوند اما در اصلاح طلبان توجه زیادی به خانم‌ها می‌شود.

نبوی به خاطر اختلاف رفت

وی با اشاره به استعفای نبوی از ریاست جبهه اصلاحات تصریح کرد: آقای نبوی دلایل استعفای خود را اعلام کردند و گفتند که به خاطر شرایط جسمانی و سن و سال‌شان است، اما فکر می‌کنم ممکن است بخاطر اختلاف نظرهایی هم که وجود داشت، استعفا دادند.

اصلاح طلبان درباره انتخابات هنوز به جمع‌بندی نرسیدند

عضو حزب کارگزاران سازندگی در پاسخ به این سوال که راهبرد اصلاح‌طلبان برای انتخابات چیست، افزود: اصلاح‌طلبان هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌اند.

گفتنی است، اعضای جبهه اصلاحات ایران در جلسه عصر روز یکشنبه (۴ تیرماه) «آذر منصوری» دبیرکل حزب اتحاد ملت را به عنوان رئیس جبهه اصلاحات ایران انتخاب کردند.

او تنها نامزد تصدی ریاست جبهه اصلاحات ایران در این جلسه بود که موفق شد ۳۱ رأی از آرای ۴۱ عضو حاضر در جلسه را به دست آورد. این در حالی است که پیش از این، از چهره‌هایی همچون علی شکوری‌راد، حسین مرعشی و محسن هاشمی به عنوان گزینه‌های ریاست جبهه اصلاحات نام برده شده بود.

برخی کارشناسان سیاسی اعتقاد دارند که حذف بهزاد نبوی از جبهه اصلاحات را باید در ادامه هژمونی رادیکال‌ها در جبهه اصلاحات ارزیابی کرد. بر همین اساس، آذر منصوری دبیرکل حزب اتحادملت در حالی در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی ریاست جبهه اصلاحات را در اختیار گرفته است که پیش از این کمال‌الدین پیرموذن نماینده اصلاح طلب سابق مجلس در گفتگویی بیان داشته بود که «جز طیف «اتحاد ملت» بقیه اصلاح طلبان حاضر به حضور در انتخابات مجلس هستند.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
انتخاب منصوری آخرین میخ بر تابوت اصلاح طلبان
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست