بازدید 8593

رئیس جبهه اصلاحات انتخاب شد

«آذر منصوری» دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی با رای اکثریت اعضای جبهه اصلاحات ایران به عنوان رئیس دوره‌ای این تشکل سیاسی انتخاب شد.
کد خبر: ۱۱۸۰۵۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰ 25 June 2023


به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، احمد شریف دبیرکل حزب همبستگی دانش آموختگان ایران عصر یکشنبه در این باره به خبرنگار حوزه احزاب ایرنا گفت: اعضای جبهه اصلاحات ایران در جلسه عصر امروز «آذر منصوری» را به عنوان رئیس جبهه اصلاحات ایران انتخاب کردند.

بهزاد نبوی که ششم اسفند ۱۳۹۹ از سوی مجمع عمومی نهاد اجماع ساز اصلاح‌طلبان برای حضور در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ به عنوان رئیس‌ جبهه اصلاحات ایران انتخاب شده بود، پس از شکست جریان اصلاحات در انتخابات، اسفند ۱۴۰۱ از این سمت کناره گرفت.

او اخیرا به خبرنگار ایرنا گفته بود که همچنان عضو جبهه اصلاحات ایران هستم و «عدم آمادگی خود» را برای ریاست دوره جدید این سازوکار اجماعی که به‌زودی آغاز می‌شود، اعلام کرده‌ است.

به تازگی کمال‌الدین پیرموذن نماینده ادوار مجلس با معرفی ۱۵ عضو حقیقی جدید جبهه اصلاحات، در گفت‌وگو با رسانه‌ها مدعی شده بود که ‌بهزاد نبوی، فخرالسادات محتشمی‌پور، محسن امین‌زاده، ‌محمدرضا جلایی‌پور، ‌عماد بهاور، بدرالسادات مفیدی، ‌سیدحسن رسولی، معروف صمدی، اسماعیل گرامی‌مقدم، فاطمه سعیدی، محسن هاشمی، غلامرضا ظریفیان، محمد مقدم، آذر منصوری و محسن آرمین اعضای حقیقی جدید جبهه اصلاحات را تشکیل خواهند داد.

دوره جدید فعالیت جبهه اصلاحات با برگزاری جلسات اعضای منتخب آغاز شده است و به نظر می‌رسد موضوع انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مهمترین دستور کار آن باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲
اختشاشات چه تغییر و تحولاتی ایجاد کرده
انتخاب یک خانم ؟؟؟؟!!!!
اصلاحاتچی ها تا زمانیکه تکلیف خودرا با خاتمی مشخص نکنند کسی باورنمیکند اینها واقعا خواستاراصلاحات هستند. بیاد بیاورید دوران ریاست جمهوری خاتمی راکه برخلاف ظاهرقضیه خود خاتمی شخصا بزرگترین مانع اصلاحات بود تا جایی که در آخر ریاست جمهوریش سعیدحجاریان خطاب به او گفت شما آخرین میخ را برتابوت اصلاحات زدید
چه شود
مبارک شان باشد فقط مواظب باشید ایشان راه فاطمه حقیقت جو که در مجلس ششم با چادر و مقنعه بودند وعضو سرسخت جبهه اصلاحان و الان در آمریکا کشف حجاب کرده اند وسر پیری با وضع مفتضح در تلویزیونهای بیگانه هستند نشوند جبهه اصلاحات بی هویت است وغربگرا و جبهه اصولگرا سردر گم وعمدتا متحجر .خدا بداد این مردم برسد
تشکل سیاسی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سقوط آزاد انتفاع طلبان
اینا می خواهند چی را اصلاح کنند ؟
اخه اصلاح طلبان چه توانی دارن
ا دم از این قدر تر نداشتید ،یا دنبال فتنه جدید هستید باسابقه ایشون
سئوال: واژه "جبهه" روبروی کدام ملت بکار می‌رود؟
از کامنت ها معلومه که این صفحه پر از ساندیس خور شده!
ورزشگاه رفتن دختران، دوچرخه سواری و تک چرخ زنان در خیابان اوج اصلاحات محسوب میشه از دید این عزیزان،
آزادی یعنی اسکناس رفیق
یعنی جیب پر از پول پدر ...
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل