بازدید 4778
۳

جزئیات تازه از قتل دروازه‌بان مس کرمان

بامداد اول تیرماه امسال به پلیس کرمان خبر رسید که در یکی از محله‌های شهر تیراندازی اتفاق افتاده است. تیراندازی در یک ساختمان رخ داده بود و مأموران زمانی که قدم در آنجا گذاشتند با مرد میانسالی که یک سلاح شکاری در دست داشت روبه‌رو شدند. 
کد خبر: ۱۱۸۰۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳ 25 June 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از همشهری، کمی آن طرف‌تر پسر جوانی غرق در خون روی زمین افتاده بود. در این شرایط مرد مسلح دستگیر شد، جوانی که از ناحیه پا هدف اصابت گلوله قرار گرفته بود به بیمارستان منتقل شد، اما ساعتی بعد به‌دلیل خونریزی شدید جانش را از دست داد. در بررسی‌ها معلوم شد که مقتول علیرضا شهریاری پناه، دروازه بان تیم فوتبال امید مس کرمان بود و متهم به‌ قتل به دلیل اختلافاتی که با او داشته دست به این جنایت زده است.

متهم که از آشنایان مقتول است در اعترافاتش گفت:‌ ما از مدتی قبل با یکدیگر دچار یک‌سری اختلافات خانوادگی بودیم و وقتی این اختلافات برطرف نشد من با اسلحه شکاری به خانه علیرضا رفتم تا این بار هرطور که شده اختلافات برطرف شود. او در ادامه گفت:‌ من قصد کشتن او را نداشتم. با سلاح شکاری که در دست داشتم ۴ گلوله به‌سوی پای او شلیک کردم. نمی‌خواستم او آسیب زیادی ببیند، اما تیر به یکی از رگ‌های اصلی پایش اصابت کرد و او جانش را از دست داد.

به‌گفته سرهنگ مهدی پورامینایی، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان هم‌اکنون متهم با قرار قانونی در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات تکمیلی در این‌باره ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۳
"من با اسلحه شکاری به خانه علیرضا رفتم تا این بار هرطور که شده اختلافات برطرف شود" آفرین!
این چه جزییات تازه ای بود ؟!
4 تا تیر زده تازه نمیخواسته بکشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست