بازدید 9657

فرایند ثبت نام دانش آموزان اعلام شد

وزارت آموزش و پرورش فرایند ثبت نام دانش آموزان سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ مدارس سراسر کشور را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۱۸۰۲۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵ 24 June 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، فرایند ثبت نام دانش آموزان در سال تحصیلی جدید به شرح زیر است: 

۱- همه والدین گرامی دانش‌آموزان در تمام مقاطع تحصیلی از اول تیر ۱۴۰۲ با مراجعه به پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش (my.medu.ir) برای احراز محل سکونت خود اقدام کنند.

۲- در پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش، لیست دانش آموزان خود را کنترل نمایند و چنانچه نام فرزند دانش آموز آن‌ها در لیست دیده نمی‌شد، به مدرسه محل تحصیل دانش آموز اطلاع دهند.

۳-در صورت مشاهده نام فرزند، برای ثبت نام میان پایه (همه پایه‌ها به جز اول، هفتم و دهم) در صورت نداشتن درخواست جابجایی به مدرسه جدید، نیاز به کار دیگری نیست و ثبت نام فرزند به صورت خودکار انجام می‌شود. اطلاع رسانی برای پرداخت هزینه کتاب و بیمه متعاقبا انجام می‌شود.

۴- چنانچه والدین درخواست انتقال فرزند به مدرسه جدیدی را دارند، زمان ثبت نقل و انتقال مدارس متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

۵- پیش ثبت نام پایه‌های اول و هفتم از طریق آیکن پیش ثبت نام در پنجره واحد در حال انجام است. ثبت نام پایه دهم پس از اتمام هدایت تحصیلی آغاز خواهد شد.

۶- مدیران محترم همه مقاطع تحصیلی توجه داشته باشند، ثبت نام قطعی همه دانش آموزان اعم از ورودی مقاطع و دانش آموزان میان پایه در سامانه دانش آموزی (سیدا)، صرفا پس از مراجعه همه والدین به پنجره واحد (my.medu.ir) و احراز محل سکونت توسط ایشان انجام می‌شود.

۷. مدیران مدارس به نحو مقتضی به والدین اطلاع رسانی کنند که از این پس همه خدمات دولت بر مبنای آدرس ثبت شده در سامانه املاک و اسکان خواهد بود. در ثبت و تایید آدرس نهایت دقت را داشته باشند. مسئولیت حقوقی مترتب بر تایید یا عدم تایید احراز محل سکونت بر عهده کاربر خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست