بازدید 10550

شویگو: آینده ژئوپلیتیکی روسیه در خطر است

وزیر دفاع روسیه گفت، از آنجایی که غرب با تمام قوایش در تلاش است تا روسیه را در هم بشکند، "آینده ژئوپلیتیکی این کشور در خطر است."
کد خبر: ۱۱۸۰۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲ 22 June 2023

 

به گزارش تابناک، به نقل از راشا تودی، سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه در جریان دیدار با فارغ‌التحصیلان موسسات آموزش عالی نظامی در کرملین عنوان داشت: شما در زمان و برهه مهمی از روسیه فارغ‌التحصیل شده‌اید؛ زمانی که سرنوشت سرزمین مادری و آینده ژئوپلیتیکی روسیه در خطر است.

وی افزود: غرب جنگ واقعی را علیه روسیه به راه انداخته و با تمام قوایش تلاش می‌کند تا این کشور را در هم بشکند. آن‌ها تحریم‌های بی‌پایانی را علیه روسیه اعمال می‌کنند، بی‌ثباتی و درگیری‌های نظامی در کشورهای همسایه به راه می‌اندازند و کمک‌های نظامی بزرگی را برای دولت کی‌یف می‌فرستند.

به گفته شویگو، دروس مربوط به عملیات در اوکراین در حال حاضر در آکادمی‌های نظامی روسیه تدریس می‌شوند.

همچنین ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه طی این دیدار با بیان اینکه تولید و ارسال پهپادها برای نظامیان کشورش تسریع می‌شود، گفت: سه‌گانه هسته‌ای روسیه، حفظ توازن قوا در جهان را ممکن می‌سازد.

وی همچنین گفت، روسیه به ارسال پهپادهای ضربتی برای سربازانش ادامه خواهد داد و تحویل آنها را تسریع خواهد کرد و همچنین تولید این تجهیزات تقویت خواهد شد.

سه گانه هسته‌ای یک ساختار نیروی نظامی سه شاخه است که از موشک‌های هسته‌ای پرتاب شده از زمین، زیردریایی‌های مجهز به موشک هسته‌ای و هواپیماهای استراتژیک با بمب‌های هسته‌ای و موشک‌ها تشکیل شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار